Три навика, с които да отслабнете, без да се чувствате гладни

Ако искате да отслабнете, без да се чувствате гладни, използвайте тези три съвета. Те ще помогнат насърчаването на здравословна загуба на тегло, без да сте гладни.
Три навика, с които да отслабнете, без да се чувствате гладни

Последна актуализация: 25 януари, 2022

Ако сте решили, че искате да отслабнете, и то без да се чувствате гладни, е възможно да имате някой друг въпрос за това как точно да го направите.

Има много различни видове диети и не всички от тях работят ефективно при всеки. Въпреки това, има някои полезни общи съвети, които могат да помогнат на всеки един да отслабне по здравословен начин.

В тази статия открийте три прости, здравословни навика, които ще ви помогнат да отслабнете, без да се чувствате гладни.

Възможно е да отслабнете, без да се чувствате гладни

Налице е често срещаното и погрешно схващане за отслабването. Често го свързваме с ограничаване на мазнините и калориите, по-малки порции и усилени упражнения.

Това са общи насоки, но и има много фактори, които влияят върху загубата на тегло.

Най-важното нещо е да отслабвате постепенно и здравословно и да приемете здравословни навици, за да запазите теглото си в дългосрочен план. По този начин, въпреки че ще отнеме малко повече време за достигане на целевото тегло, резултатите ще бъдат по-устойчиви и ще избегнете йо-йо ефекта.

Гладуването никога не е добър вариант за загуба на тегло. Хората, които правят тази ненужна жертва, забравят, че тялото е интелигентно. По този начин единственото, което постигате, е да насърчите съхранението на мазнини и увеличаването на глада.

Три прости навика за това как да отслабнете, без да се чувствате гладни

Препоръчваме тези прости навици за намаляване на теглото по здравословен начин, без да се чувствате гладни. Всички те имат изненадващи резултати за здравословно отслабване.

1. Пийте вода с ябълков оцет

ябълков оцет - за да отслабнете, без да сте гладни

Простата комбинация от вода и ябълков оцет има някои чудотворни ефекти за подпомагане на загубата на тегло.

Първо, тази напитка ускорява метаболизма ви. Това води до повишен разход на енергия и изгаряне на калории.

Водата и оцетът също намаляват нивата на кръвната захар. Това успокоява глада за сладко и помага за храносмилането. Също и предотвратява други здравословни проблеми.

На последно място, ябълковият оцет помага за елиминирането на мазнините и токсините от организма.

Съставки

  • 1 супена лъжица ябълков оцет
  • 1 чаша вода

Как се приема?

  • Пийте тази напитка три пъти на ден, половин час преди всяко основно хранене.

Прочетете също: Наслаждавайте се на вкусна и здравословна салата всеки ден от седмицата

2. Яжте комбинация от храни

зеленчуци

Да се ​​научите да комбинирате различни храни е много важен фактор за намаляване на теглото, без да се чувствате гладни.

Важното е да откриете храните, които, когато са смесени, са склонни да подпомагат загубата на тегло повече, отколкото в комбинация с други.

Освен това, като обърнете внимание на това, можете също да повлияете на храносмилателните проблеми и да се справите със задържането на течности и подуването.

Храните, които не трябва да смесвате, включват:

  • Различни видове месо в едно и също хранене: Месо, риба, яйца, бобови растения. Една порция протеини за всяко хранене е достатъчна и трябва да бъде алтернатива между животински и растителен протеин.
  • Освен това е по-добре да си набавите белтък от зеленчуците. Всеки път, когато ядете месо, трябва да го смесите с порция зеленчуци.
  • Млечните продукти трябва да се консумират отделно. Те не се смесват добре с други храни.
  • Бобови от всякакъв вид предизвикват увеличаване на теглото и нарушават храносмилането, ако ги консумирате с друга храна.

3. Хранете се разумно на вечеря

Балансирано хранене, за да отслабнете, без да сте гладни.

Закуската и обядът са много важни ястия. Въпреки това, храната, на която трябва да се обърне най-много внимание е вечерята.

Това, което вечеряте, ще се превърне в мастни запаси в тялото ви.

Трябва да помните две ключови неща:

  • Вечеряйте рано: Не препоръчваме вечеря по-късно от два часа преди лягане. Най-добре би било да вечеряме преди 8:00 часа.
  • Направете си лека вечеря: трябва да намалите въглехидратите (хляб, пица, паста, картофи) вечер, тъй като съдържат твърде много енергия. Вместо това, опитайте се да заложите на някои протеини и зеленчуци.

Във всеки случай, можете да добавите малка част зърнени култури като киноа, овес или просо, които са богати на протеини. Брашното от нахут също е чудесна алтернатива при приготвяне на палачинки и други сладкиши.

Тези три съвета ще ви помогнат да отслабнете по здравословния начин, без да чувствате глад.

Може да ви заинтересува ...
Как любимата салата може да бъде основно ястие?
Здраве и Красота
Прочетете го в Здраве и Красота
Как любимата салата може да бъде основно ястие?

Много хора слагат салата на трапезата си ежедневно, защото обичат съчетанието на пресни зеленчуци и защото е лека храна с много ценни за тялото вещ...



  • Jeong JN. Effect of Pre-meal Water Consumption on Energy Intake and Satiety in Non-obese Young Adults. Clin Nutr Res. 2018 Oct;7(4):291-296.
  • Yoshida Y, Simoes EJ. Sugar-Sweetened Beverage, Obesity, and Type 2 Diabetes in Children and Adolescents: Policies, Taxation, and Programs. Curr Diab Rep. 2018 Apr 18;18(6):31.
  • St-Onge MP. Sleep-obesity relation: underlying mechanisms and consequences for treatment. Obes Rev. 2017 Feb;18 Suppl 1:34-39.