Режим за тренировки на корема, който можете да направите у дома

Точно сега, ходенето на фитнес не е вариант, имайки предвид предпазните мерки срещу коронавируса. Следователно, е важно да намерите режим за тренировки на корема, които можете да правите у дома. Готови ли сте да започнете?
Режим за тренировки на корема, който можете да направите у дома

Последна актуализация: 08 януари, 2022

Едно от предимствата на упражняването на вашите коремни мускули е това, че можете да го правите навсякъде. Следователно, сега е най-добре да останете у дома, за да избегнете разпространението на коронавирус COVID -19, няма причина да не започнете режим за тренировки на корема, която можете да правите у дома.

Сега, освен всякакви конкретни цели, които можете да имате- като например притежаването на плосък корем– което е най-важно точна сега е оставането във форма и свеждането на заседналия начин на живот до минимум. По този начин, не само ще останете във форма, но и ще подпомогнете вашето цялостно добро състояние. Готови ли сте да започнете?

Режим за тренировки на корема, който можете да направите у дома

Когато говорим за коремни тренировки, повечето хора си представят плосък корем с идеално изваяна коремна стена. Обаче, не всички видове упражнения са за това. Упражняването на мускулите в тази област е полезно за вашето здраве като цяло.

Според информация публикувана от Харвард Пъблишинг , укрепването на основните мускули помага за подобряване на баланса и стабилността. Още повече, то допринася за намаляването на болката в кръста, подобряването на стойката и намаляването на риска от нараняване. И когато говорим за основни мускули, това включва и нашите коремни мускули.

Така че, какво по-добре от това да се възползвате от периода на карантина, за да упражнявате вашите коремни мускули и да постигнете тези резултати. За разлика от другите мускулни групи, можете да упражнявате вашите коремни мускули всеки ден, дори за допълване на другите видове режими. Да започваме!

Режим за тренировки на корема: Руски туист

Режим за тренировки на корема: мъж прави упражнения

Руският туист е задължителна част от всеки тренировъчен режим за корема. Всъщност, това е често срещана дейност сред спортистите. Това е така, защото практикуването на Руският туист редовно помага с усукващите движения и подобрява бързината когато става въпрос за смяната на посоките. В същото време, помага за повишаване на гъвкавостта и основната сила.

Режим за тренировки на корема: Каране на велосипед

Нещо, което трябва да имаме предвид с това и другите коремни упражнения, е това, че те не помагат за изгарянето на коремните мазнини. Според проучване публикувано в The Journal of Strength and Conditioning Research ,тренировките с коремни упражнения по себе си не са ефективни за намаляване на коремната подкожна мазнина и други части от тялото“.

Точно по същия начин, упражнението каране на велосипед помага за подобряване на устойчивостта на мускулите– не само в корема, но и в лумбалната област също така. Следователно, докато ги правите подобаващо, правенето на парченца на велосипед е част от вашия режим за тренировки на корема ще помогне за предотвратяването на лумбална болка.

Бързи алпинисти

Извлечете най-много от вашия тренировъчен режим за корема, като добавяте сърдечносъдови упражнения. Например, опитайте дейности като например бързи алпинисти, чиито движения също се броят за кардио. Това упражнение ви позволява да укрепите вашата коремна област, както и долната част на тялото ви.

Важно е да правите това упражнение с постоянен ритъм и да не насилвате позицията твърде много. В същото време, избягвайте да вдигате таза, тъй като това може да предизвика напрежение в лумбалната област и да предизвика болка. Най-добре е да се концентрирате върху мускулите на краката и сърцевината ви, за да постигнете най-добрите резултати.

Упражнение „ножица“ с крака, с ръцете до тялото

Упражнение ножица с крака

Това коремно упражнение е с ниско натоварване и е полезно за предотвратяване на лумбалната болка. Въпреки неговата леснота, то допринася за укрепването и тонизирането на централните мускули на вашето тяло. Първоначално, можете да правите това за 15 до 20 секунди. След това, когато сте изградили вашата устойчивост, можете да разширите вашето време до една минута.

Как да допълните този режим за тренировка на корема?

Важно е да се уточни, че трябва да правите тези коремни упражнения редовно. Както споменахме, трябва да повтаряте вашия режим всеки ден, за да получите максимални резултати. В същото време, уверете се, че съчетавате вашия режим на тренировка на корема с упражнения за сърдечносъдовата система. Още повече, уверете се, че се фокусирате и върху останалите части на вашето тяло, също така. Колкото по-цялостен е пълния ви режим, толкова по-добре.

Същевременно, имайки предвид опасността от заседнал начин на живот по време на домашната карантина, уверете се, че обръщате внимание на вашата диета. Правейки така не само ви помага да спазвате нормално тегло, но също и да избягвате други здравословни проблеми. Помнете, че обездвижването е рисков фактор, когато става въпрос за сърдечносъдови заболявания, според различни проучвания.

Така че, пригответе се да започнете вашия нов режим за тренировка на корема и търсете начини да останете активни по време на изолация. Поддържането на тези видове здравословни навици е ключов за вашето добро психическо и физическо състояние. Не забравяйте!

Може да ви заинтересува ...
Как да елиминираме коремните мазнини без глад
Здраве и Красота
Прочетете го в Здраве и Красота
Как да елиминираме коремните мазнини без глад

Мислите си, че да елиминирате коремните мазнини без глад е невъзможно?Само с няколко прости и здравословни съвета ще ви покажем, че това съвсем не ...