9 здравословни съвета за намаляване на теглото

Важно е дъвчем храната добре и ако приемаме мазнини, да бъдат здравословни. Вижте кои са те

Всички се стремят към намаляване на теглото, но това винаги трябва да бъде цел, основана на здравето. Не трябва да възниква от чувство на неудовлетвореност или негодувание.

В тази статия ще споделим 9 лесни и ефикасни съвети за намаляване на теглото. Те ще ви помогнат да го направите здравословно и без да гладувате.

Ще се почувствате добре както отвътре, така и отвън.

Намаляване на теглото без чудо диети

намаляване на теглото и прием на въглехидрати

Има нещо важно за намаляване на теглото без да гладувате и без да правите жертви. Това се базира на това да се научим да ядем по по-здравословен начин.

Трябва да промените начина, по който тялото ви функционира. Това ще ви позволи да увеличите храносмилането и броя на калориите, които горите.

Чудотворните диети предлагат огромни външни промени в краткосрочен план. Те обаче могат да бъдат вредни за вашето здраве. Те могат да засегнат черния дроб, бъбреците и да ви накарат да страдате от хронични заболявания.

Също така, след като завършите диетата, тялото ви обикновено страда от обратно въздействие. Това означава отново да натрупате няколко килограма. Може дори да напълнеете повече, отколкото преди.

В тази статия ще ви дадем 9 съвета за отслабване по умен, здравословен начин.

По този начин, вие не само ще бавно и трайно ще се отървете от килограмите. Ще се почувствате пълни с енергия, издръжливи и в чудесна форма.

1. Подобрете метаболизма си

Наред с другите неща, метаболизмът ви регулира количеството енергия, която изразходвате. Ако увеличите метаболизма си, ще изгаряте повече калории. В резултат на това ще отслабнете по-лесно.

За да получите този резултат, трябва да правите упражнения със средна интензивност. Също трябва да пиете вода и да консумирате храни, които стимулират вашия метаболизъм като:

2. Яжте храни за засищане

здравословни храни

Обърнете внимание, че ако имате добър апетит и постоянният глад са част от вашите слабости. Трябва да започнете да ядете засищащи храни, които ви карат да се чувствате сити с по-малки количества.

За да направите това, изберете храни, които са пълни с фибри като например:

  • Плодови смутита
  • Зеленчукови кремове
  • Бобови растения
  • Ядки (не печени или осолени)
  •  Ленено семе или чиа семена
  • Пълнозърнести храни

3. Пийте повече вода

Ако увеличите количеството фибри, което ядете, трябва да пиете повече вода. По този начин не само ще се почувствате по-сити. Ще помогнете и при разграждането на фибрите.

Много пъти хората смятат, че са гладни. Въпреки това, когато пият чаша вода, те осъзнават, че са само жадни.

4. Елиминирайте течностите

Много хора страдат от задържане на течности. Това ги кара да трупват както тегло, така и обем.

За да се отървете от течностите, ние не правим същото, както с мазнините. За тази цел трябва да увеличите диуретичната способност на тялото с храни като:

  • Чесън
  • Лук
  • Краставица
  • Ананас
  • Маруля
  • Круши
  • Диня
  • Аспержи
  • Конска опашка
  • Глухарче

5. Изберете добрите мазнини

Диетите с ниско съдържание на мазнини не действат. Точно обратното: трябва да ядете достатъчно количество мазнини. Въпреки това, те трябва да бъдат качествени мазнини.

По този начин можете да ускорите метаболизма и да имате по-малко апетит.

Това са храни, които са богати на здравословни мазнини:

  • Кокосово масло
  • Зехтин
  • Авокадо
  • Ядки
  • Семена
  • Яйчен жълтък
  • Гхи (бистро масло)

6. Яжте висококачествени протеини

Също така трябва да сте сигурни, че ядете достатъчно количество протеини. Това е така, защото също ускоряват метаболизма ви. Това помага да преобразувате мазнините в мускулите. Протеините също така помагат да намалите размера на талията.

Протеините не се съдържат само в месото. Трябва да ги смесвате с други животински и растителни протеини като:

  • Риба
  • Яйца
  • Млечни продукти
  • Бобови растения
  • Сушени ядки и семена

7. Намалете въглехидратите

трикове за намаляване на теглото

В днешно време ядем твърде много въглехидрати, които не са полезни. Те включват тези в хляба, сладкиши, пица и т.н. Трябва да ги намалите и да ги замените с други по-хранителни като:

  • Кафяв ориз
  • Овесени ядки
  • Просо
  • Киноа
  • Брашно от елда
  • Картофи
  • Сладък картоф
  • Банани
  • Тиква

8. Дъвчете добре

Дъвченето на всяка хапка добре ще ви помогне да увеличите храносмилането и усвояването на хранителните вещества. Това ще ви помогне да се почувствате сити по-бързо и да ядете по-малко.

Този добър навик е незаменим. Това важи особено за хора, които ядат прекалено бързо, защото нямат много време или страдат от безпокойство.

Трябва също така да ядете извън работното си място или в места, които не са стресиращи или ви карат да бъдете нервни. Трябва да се отдалечите от разсейването.

9. Наслаждавайте се на вашата храна

Никога не забравяйте да се наслаждавате на храната си. Това е така, защото това помага да се чувствате по-позитивни и ви зарежда с добро настроение.

Когато сме в лошо настроение или сме депресирани, сме по-уязвими да ядем неща, които не трябва. Това означава, че няма да постигнем целите, които сме си поставили.

 

които искали