7 лесни начина да пиете повече вода

· 23.10.2018
Ако ви е трудно да пиете повече вода можете да й придадете вкус с помощта на резенчета плод или ароматни билки. И постепенно да я замените с чиста вода.

Колко пъти сте се заричали да пиете повече вода през деня само за да спазите обещанието, което сте си дали?

Този простичък навик е едно от най-добрите решения за много здравословни проблеми и заболявания.

В тази статия ще откриете 7 лесни начина да пиете повече вода всеки ден.

Пийте повече вода и се погрижете за здравето си

Ако сте решили да пиете повече вода трябва да знаете, че този навик ще повлияе на здравето ви изключително положително, тъй като:

  • Подобрява функционирането на бъбреците
  • Облекчава болката и възпалението, особено в коленете и врата
  • Придава на кожата и косата по-здрав и красив вид
  • Бори се със запека
  • Намалява задържането на течностите и подуването

Прочетете и: Пречистете бъбреците си само за седмица

1.Носете си бутилка с вода навсякъдеНосенето на бутилка вода ще ви помогне да пиете повече вода.

Първият ни съвет, който ще ви помогне да пиете повече вода е като носите бутилка с вода където и да отивате. Тя трябва да съдържа поне литър, а вие е добре да я пълните два пъти дневно.

Ходете с бутилката си навсякъде, за да можете да пиете лесно и постоянно вода, без да губите време за това.

Присъединете се към хората, които носят със себе си бутилка с вода през целия ден!

2.Лимон и лед

Ако ви е трудно да пиете вода, тъй като сте свикнали с напитки като сок, кафе и газирана вода трябва да преминете през процес на “детоксикация” и да научите организма си да пие вода. След като свикнете, ще се наслаждавате на водата още повече.

Добър начин да започнете промяната е като пиете вода с лимон и лед. Дори можете да прибавите малко стевия, за да я подсладите, без да приемате допълнително калории.

Малко по малко можете да добавяте повече вода към лимонадата си.

3.Овкусете водата сиМожете да пиете повече вода като я овкусите с плодове.

Друг начин да пиете повече вода е като й придадете определен вкус.

За целта прибавете плодове, цветове или ароматни билки към водата няколко часа, преди да започнете да я пиете.

Водата ви не само ще изглежда по-цветна и апетитна, но и ще отпивате течност с неповторим вкус и аромат, което ще ви спомогне да увеличите изпитото количество. А привлекателният вид на напитката може да съблазни и хората около вас да я опитат.

4.Настройте алармата си

Ако въпреки горните ни съвети все още ви е трудно да пиете повече вода и се сещате за това едва в края на деня, опитайте това практично решение: настройте алармата си.

Тя ще ви помогне да пиете по няколко глътки на всеки няколко минути, вместо да пиете по-голямо количество наведнъж.

Поставете си листче върху работното бюро, хладилника или в спалнята, или настройте алармата на мобилния си телефон. Така ще свикнете да пиете вода всеки ден.

След като привикнете с алармата, след известно време дори няма да се нуждаете от нея.

5.Спортувайте редовноРедовното спортуване ще ви помогне да пиете повече вода.

Един от начините да пиете повече вода е като спомогнете на тялото си да образува повече пот, което ще доведе до по-бързо ожадняване.

Най-добрият начин за целта е като тренирате интензивно два пъти седмично.

Ако спортувате ще повишите консумацията си на вода с половин до един литър, без да полагате допълнителни усилия, тъй като организмът ви ще се нуждае от нея.

Искате ли да научите нещо ново? Лесни упражнения за облекчаване на стреса и подобряване на настроението

6.Пийте повече вода в най-подходящите моменти

За да се възползвате от полезното за здравето действие на водата трябва винаги да я пиете и на гладно.

  • Най-подходящото време за пиене на вода на гладно е веднага след като станете сутринта, преди да сте яли каквото и да е било.
  • Сутринта трябва да изпиете бавно две – три чаши вода на малки глътки.
  • Изпийте остатъка от водата за деня сутринта и следобеда.

Ако имате проблеми със съня избягвайте пиенето на вода преди лягане.

7.Когато гладът не е глад, а жаждаПийте повече вода между отделните хранения.

Знаете ли, че често ядем дори когато не сме гладни, тъй като бъркаме чувството на глад с жажда? Опитайте следното:

Когато усетите глад между храненията изпийте по-голямо количество вода и изчакайте няколко минути. Така не само ще изпиете повече вода, но и ще контролирате теглото си като избегнете допълнителното похапване.

Пиенето на вода половин час преди хранене също ще ви помогне да приемете по-малко количество храна.