6 кардио упражнения, които можете да правите у дома

· 15.06.2018
Освен карането на колело и бягането има много други кардио упражнения, които можете да правите у дома и които осигуряват на тялото ви безчет ползи.

За да бъдете здрави е важно да се поддържате във форма. Въпреки че много хора се радват на слаба фигура, без да полагат много усилия, спортуването е нещо полезно и необходимо. В този случай правенето на кардио упражнения е най-подходящият начин за постигане на желаните резултати.

Много пъти си мислим, че упражненията изискват прекарването на часове във фитнеса. Вярваме, че това е единственият начин за изгаряне на досадните, натрупани мазнини.

Кардио упражнения са тези, чиято цел е изгарянето на всички натрупани мазнини. Освен това те са отличен начин за поддържане здравето на сърцето и белите дробове. С тяхна помощ се грижите за здравето си като цяло.

Не трябва да забравяте, че преди започването на тренировките е важно да се разтегнете, за да загреете мускулите и ставите си и да избегнете евентуални травми.

1.Скачане на въже

Първото нещо, което ви е необходимо за това упражнение е да си набавите въже с подходяща за височината ви дължина.скачане на въже

След като имате подходящото въже можете да започвате! Това упражнение е много лесно, но изисква баланс, сила, координация на движенията и разбира се – издържливост.

Колкото по-бързо изпълнявате кардио упражненията толкова по-добри резултати ще постигнете.

  • Конкретно за това упражнение трябва да скачате бързо и да движите ръцете си координирано.
  • Ако скачате на въже 20 минути дневно ще изгорите много натрупани мазнини и ще тонизирате мускулите си.

Прочетете и: 7 разтягания, които ще ви отърват от болките в гърба

2.Изкачване на стълбиизкачване на стълби

Това е от тези кардио упражнения, които са много лесни и ефикасни. Единственото, което ви е необходимо е да имате много воля и желание да влезете във форма!

  • Това упражнение се състои от бързото изкачване и слизане на стълби.
  •  Гърбът ви винаги трябва да бъде изправен (и трябва да внимавате да не се нараните!).
  • Правете упражнението в продължение на 3 минути, след това си починете и пийнете малко вода.

3.Упражнение бърпикардио упражнения бърпи

Това упражнение изисква отдаденост, но същевременно е много лесно. Можете да го правите в дома си и да се радвате на добри резултати.

Пуснете хронометъра и се опитайте да направите колкото можете повече повторения с бързо темпо.

  • Гърбът ви трябва да е изправен. След това трябва да се наведете надолу като дланите на ръцете ви са плътно опрени в земята.
  • Разтегнете тялото си и правете лицеви опори с ръцете си, след това бързо свийте коленете си към гърдите.
  • Накрая бързо се изправете с подскок.

Това упражнение трябва да се изпълнява бързо и без прекъсвания. Правете поне по десет повторения, като с всеки следващ път се опитвайте да увеличавате броя им.

4.Подскоци с колене свити до гърдите

Това е едно чудесно кардио упражнение.

  • Застанете прави с опънат гръб и крака разтворени на ширината на раменете.
  • След като сте готови започнете да подскачате като свивате коленете си, опитвайки се да докоснете с тях гърдите си.
  • Правете по 10 повторения на упражнението. Скачайте бавно и колкото можете по-високо, починете си една минута и отново подскочете..

Не пропускайте да прочетете и: 6 ефикасни упражнения за стягане на ръцете

5.Подскоци звезда (с разтваряне на ръцете и краката)подскоци звезда

  • За това упражнение трябва да застанете върху равна повърхност с изправен гръб.
  • След това подскочете с разтворени ръце и крака.
  • Това упражнение изисква бързина, гъвкавост и координация.
  • Направете поне 20 подскока.

6.Завъртане

За това упражнение трябва да застанете прави с опънат гръб. Упражнението се състои от завъртане от едната страна на другата правейки лек подскок на няколко сантиметра от земята.

  • Винаги дръжте стегнати коремните си мускули, а гърбът ви трябва е изправен.
  • Правете упражнението в продължение на три минути, без да спирате. След това си починете и пийнете малко вода.

Както видяхте тези кардио упражнения наистина са лесни. Можете да отделяте малко време всеки ден и да ги превърнете в рутина, ако искате да се радвате на добро здраве. Запомнете, че винаги трябва да имате бутилка вода под ръка докато тренирате, за да можете да поддържате организма си хидратиран.