Забравете за неприятната двойна брадичка с тези упражнения

06 Септември, 2020
Появата на двойна брадичка може да се дължи на генетични фактори или на напредването на възрастта. Добрата новина е, че можете да я контролирате с помощта на упражнения.

Неприятната двойна брадичка се появява след натрупването на мазнини в областта на врата. Добрата новина е, че можете да контролирате този процес с лесни упражнения. Вярно е, че този метод не е доказан научно, но опитът на много хора по света потвърждава ефективността му.

Причини за неприятната двойна брадичка

Натрупването на мазнини под брадичката (познато като двойна брадичка) се дължи на различни причини. Напредването на възрастта е сред основните виновници, тъй като кожата изтънява и губи еластичността си. Но има и редица други фактори като наднорменото тегло, физическото състояние и костната структура. Последното означава, че не е необходимо да бъдете непременно с наднормено тегло, за да имате двойна брадичка.

Както и при всички останали здравословни и естетични проблеми, има и други причини спомагащи появата на неприятната двойна брадичка като пушенето, неправилното хранене, липсата на движение и други.

Справянето с проблема е различно при всеки един човек. Ментопластиката и фейслифтът не са единствените опции.

Най-често използваният съвет за справяне с неприятната двойна брадичка е чрез практикуването на определени упражнения. Те се препоръчват и като метод за превенция.

Както можете да видите отслабването не е достатъчно за премахване на мазнините от областта на врата и други зони от тялото. Трябва да тренирате, за да сте тонизирани.

Упражнения при неприятната двойна брадичка

В следващите редове ще ви кажем кои упражнения ще ви помогнат за справяне с неприятната двойна брадичка.

Упражнение целувка

Първото упражнение против неприятната двойна брадичка включва изпъването на врата като същевременно внимателно навеждате главата си назад. Можете просто да гледате нагоре, за да застанете в по-добра позиция.

  • Свийте устните си все едно, че ще целувате някого. Стойте така колкото можете докато не усетите как мускулите на врата и брадичката ви се стягат
  • Задръжте в тази позиция около 15 секунди; правете упражнението всеки ден

Изплезване

Това упражнение е много лесно. Трябва само да изплезите езика си колкото можете повече:

  • Опитайте се да останете в тази позиция също 15 секунди
  • Правете по десет повторения ежедневно на упражнението, за да има ефект

Прочетете и: Ефикасно, натурално лечение за акнето на брадичката

Въртене на врата

Спортуване и здраве

Разтягането не само подобрява здравето на врата, но и тонизира кожата в тази област.

За да направите това упражнение трябва да повдигнете брадичката си и да завъртите главата си от едната страна на другата. Опитайте се да правите полукръгове, като местите главата си от едното рамо към другото.

Упражнение с гласни букви

Това упражнение също е много лесно. Застанете изправени с опънат гръб. Отворете максимално устата си и започнете да казвате гласните бавно и с добро произношение.

Правете упражнението колкото можете по-често през деня.

Повдигане на брадичката

Както  предходното упражнение и това трябва да се прави в изправено положение с опънат гръб. Гледайте в тавана като постепенно повдигате брадичката си; задръжте в тази позиция 10 секунди. Ще усетите усилията и стягането на мускулите под челюстта.

Повтаряйте упражнението около 10 пъти за максимален резултат.

Движения с езика

Това упражнение също не е трудно, нито пък дискретно. Затова можете да го правите по всяко време на деня, без да се тревожите дали някой ви гледа или не.

Просто правете кръгове с езика си, като се опитвате да достигнете небцето.

Препоръчваме ви да прочетете и: 6 ефикасни упражнения за стягане на ръцете

Правенето на муцунки може да намали появата на неприятната двойна брадичка

Това упражнение против неприятната двойна брадичка прилича на това с целувката, което вече описахме по-горе.

  • За да направите упражнение просто се намусете като се опитате да наподобите физиономията на малко дете
  • Така ще можете да натоварите мускулите на врата и ще усетите напрежение с практикуването на упражнението, особено странично

Дъвкане на дъвка

Дъвка против неприятната двойна брадичка

И накрая друго лесно нещо, което можете да правите по всяко време на деня е дъвкането на дъвка. Заложете на дъвки без съдържание на захар, за да се погрижите за зъбите си.

  • Докато дъвчете ще движите челюстта си нагоре – надолу и ще натоварвате мускулите на врата, което ще ви помогне да се справите с двойната брадичка

Започнете да практикувате тези упражнения против неприятната двойна брадичка

Както виждате практикуването на тези упражнения може да ви помогне да подобрите външния си вид. Запомнете, че няма научни доказателства за ефективността на тези упражнения и че те са леко комични. Не забравяйте, че освен включването на тези упражнения в ежедневния ви режим, трябва да живеете здравословно и да спазвате съветите на лекаря си.

Важно е да водите здравословен начин на живот, за да поддържате теглото си оптимално. Не забравяйте, че излишните килограми са предпоставка за появата на двойна брадичка.

Благодарим ви, че прочетохте тази статия.