Ефикасно, натурално лечение за акнето на брадичката

· 25.09.2017
То е тясно свързано с хормоналната система, но трябва да изключите някои храни от диетата си и включите други, които ще помогнат

Когато лекувате акне трябва да го атакувате вътрешно, с това, което ядете, и външно, с почистващи и регенериращи лечения. Въпреки това, акнето на брадичката е свързано и с хормонални фактори, които трябва да бъдат разгледани.

Научете как да го лекувате в тази статия.

Различни видове акне

Акнето е заболяване, което засяга мастните жлези на лицето, шията, гръдния кош, гърба и раменете.

Това не е сериозен проблем за здравето, но е важен естетически проблем, който може да остави белези и да повлияе на самочувствието.

Докато често говорим за акнето като цяло, съществуват различни видове в зависимост от частта на тялото, където се намира и какво представлява. Освен това има различни причини за възникването му.

Що се отнася до акнето на брадичката, картата на рефлексологията разкрива, че то е свързано с хормонални проблеми, нещо, което трябва да имате предвид, когато го лекувате.

Вашите хранителни навици

млечни продукти, сирене, извара, масло

Първата стъпка е да преразгледате всички храни, които са вредни за кожата и може да причинява или утежнява акнето и да ги премахнете от вашата диета. Те включват:

  • Мляко и млечни продукти, включително сирене
  • Червено и преработено месо, особено свинското месо
  • Пържени и рафинирани храни
  • Закупени от магазина сладки продукти
  • Трапезна сол
  • Бяла захар

От друга страна ЯЖТЕ следните храни:

  • Плодове и зеленчуци
  • Фасул
  • Риба
  • Яйца
  • Цели зърна
  • Ядки и семена

Трябва също да увеличите приема на вода до 2 литра на ден, за да подобрите процеса на детоксикация на организма и да помогнете за усвояването на фибрите в тези храни.

Почистване на лицето

жена, която си мие лицето

На външно ниво трябва да почиствате кожата си дълбоко, но винаги с натурални продукти, които хидратират кожата, без да добавяте твърде много мазни продукти. Ето няколко съвета:

  • Мийте лицето си всяка сутрин.
  • Почиствайте го дълбоко 2 пъти седмично, като използвате ананасова кора, която съдържа противовъзпалително съединение, наречено бромелаин. За да направите това, изгладете вътрешната част на кожата в засегнатата област, изчакайте няколко минути, за да изсъхне и измийте отново.
  • За да направите овлажняващо лечение, направете смес от 100 мл. жожоба или кокосово масло и 15 капки масло от чаено дърво с 15 капки етерично масло от лайка. Тази комбинация е овлажняваща, успокояваща, балансираща, антисептична и противовъзпалителна.
  • Мийте лицето си и овлажнявайте кожата през нощта, преди да си лягате.

Хормонален баланс

Тъй като акнето на брадичката е тясно свързано с хормоналната система, може да ядете храни и да приемате добавки, които ще помогнат да го регулирате естествено. Те включват:

  • Игнам
  • Мака
  • Хранителна мая
  • Масло от вечерна иглика
  • Копър
  • Градински чай
  • Авокадо

Най-доброто нещо, което трябва да направите, е да се консултирате със здравен специалист, който може да определи кои лекарства са най-подходящи за вашия конкретен случай според хормоните, които се нуждаят от корекция.

Стрес

Стресът и отрицателните емоции също могат да играят роля в акнето на брадичката. Плюс това те могат да попречат да се отървете от акнето, дори ако следвате указанията по-горе.

Нервната система може да засегне всяка функция или орган в тялото и да попречи на изцелението. Ето защо трябва да го балансирате. Ето няколко начина да направите това:

  • Правете упражнения със средна интензивност 2 или 3 пъти седмично. Ще забележите релаксацията, която предизвиква в същия ден.
  • Дарете си достатъчно сън. Спете достатъчно в тъмна, тиха среда.
  • Правете няколко минути медитация всеки ден, когато имате най-много нужда от нея.
  • Избягвайте неща, които причиняват стрес.
  • Когато се чувствате стресирани, дишайте дълбоко и бавно.
  • Приемайте добавки или пийте лекарствени чайове с успокояващи ефекти като пасифлора, маточина, липов цвят или лавандула.
  • Добавете към диетата си храни, които намаляват стреса като овес, кафяв ориз, хранителна мая, бадеми, банани и цитрусови плодове.
  • Избягвайте стимуланти като кафе, бяла захар, сода, алкохол и кофеинов чай.