Съвети за плосък корем

07 Декември, 2018
За да постигнем целта, здравословната и балансирана диета е от съществено значение, заедно с пиене на много течности и упражнения всеки ден, или най-малко три пъти седмично.
 

Много хора мечтаят за плосък корем – това е важно не само за нашия външен вид, но и за нашето здраве. Това обаче е трудно постижение за много хора, които искат бързи резултати, без да са положили усилия и да са направили някакво упражнение –  нещо, което е, без съмнение, невъзможно.

За да имате плочките, за които мечтаете,  е нужна всеотдайност и много повече от 20 коремни преси. Ще имате нужда и от общ комплекс упражнения за тялото, като аеробика, за да се предотврати натрупването на мазнини  в тази част на тялото.

Когато започнете да тренирате , опитвайте се да упражнявате всяка група мускули. Не прекарвайте цялото си време само върху една от тях. Последователността е от ключово значение, ако искате да постигнете целта си. Започнете с няколко повторения и се опитайте да се упражнявате в продължение на 20 минути. Малко по малко увеличавайте теглото, както и времето.

Защо мазнините се натрупват?

Обикновено се натрупват мазнини около корема, в резултат на лошите хранителни навици, които имаме и с  консумирането на храни с високо съдържание на мазнини. Липсата на пресни плодове и зеленчуци в нашата диета е друг фактор, допринасящ за това. Стрес, хормони, и по-заседнал начин на живот също водят до натрупване на мазнини.

За да помогнете на тялото да елиминира мазнината, която се натрупва в областта на корема, имаме няколко специални съвета, които можете да започнете да използвате от днес нататък, за да имате плосък корем.

Вижте и: Пробвайте тази 15-минутна програма за изгаряне на мазнините

 

Съвети за плосък корем

Излишни мазнини

  • Елиминирайте всички храни с високо съдържание на мазнини от диетата си. Опитайте се да избирате по-здравословни храни, като плодове и зеленчуци.
  • Редовните тренировки ще ви помогнат да отслабнете, или най-малкото, да намалите нивото на мазнини, които се натрупват.
  • Избягвайте големите хранения. По-добре е да се ядат по-малки ястия през деня, като акцентът трябва да е върху храна, която е питателна и с  ниско съдържание на калории.
  • Пийте от шест до осем чаши вода на ден, за да сте добре  хидратирани.
  • Опитайте се да избягвате храни като сосове, майонеза, шоколад, и сладолед, тъй като те са с високо съдържание на мазнини. Опитайте се да ядете повече ядки, риба и зехтин.
  • Намалете консумацията на сладки храни и безалкохолни напитки.
  • Последното ви хранене за деня трябва да бъде най-малко два часа преди лягане и то трябва да бъде лека храна, за предпочитане зеленчуци.Някаква вкусна салата би била перфектният избор.
  • По-добре е да правите аеробни упражнения сутрин.

Вижте и: Опитайте тези 4-минутни японски упражнения за перфектни коремни мускули

Не забравяйте!

Упражнения за плосък корем
 

Важно е да се помни, че мазнината, която е елиминирана може да се възвърне много по-бързо отколкото го осъзнавате. Не пренебрегвайте рутинните упражнения и не се връщайте към старите си навици. Най-доброто нещо е да бъдете последователни и да забравите за  мързела, защото резултатите се постигат с някакви жертви.

  • Nutrición. (2017). Archivos de Bronconeumologia. https://doi.org/10.1016/S0300-2896(17)30365-4.
  • OMS. (2015). Alimentación sana. https://doi.org/Nota descriptiva No. 394.
  • Torres, L., & Francés, M. (2008). La dieta equilibrada. Pdf. https://doi.org/http://www.nutricion.org/publicaciones/pdf/Gu%C3%ADa%20AP-Diet%C3%A9ticaWeb.pdf.