8 суперхрани, които топят мазнините по корема

· 11.02.2017
Знаете ли, че краставицата съдържа витамини, минерали и диетични фибри, стимулиращи извеждането на токсините и задържаните течности от тъканите?

Натрупването на мазнини в областта на корема е проблем, който не само се отразява върху фигурата, но и представлява риск за здравето на човека. Те се озовават около няколко жизненоважни органи и липсата на контрол може доведе до сериозни проблеми, сред които високо кръвно налягане, диабет, затлъстял черен дроб и др. Добрата новина е, че има 8 суперхрани, които топят мазнините по корема. Именно за тях ще поговорим в следващите редове.

Преди това обаче ще споменем, че мазнините в тази част на тялото може да не представляват сериозен риск, но с напредване на времето значително се отразяват върху качеството на живот.

Успокояващ е фактът, че можете да направите ред неща, за да се справите със състоянието. Например, можете да обърнете внимание на хранителния си режим и да започнете редовно да тренирате.

Тези навици подобряват базалния метаболизъм и оптимизират процеса, в рамките на който тялото трансформира мазнините в енергия. Всъщност, доказано е, че някои храни притежават свойството да повлияват положително елиминирането на мазнините по корема.

Днес ще разгледаме точно 8 суперхрани. Препоръчително е да ги въведете трайно в хранителното си меню. Те ще стопят мазнините по корема.

Не се колебайте да го направите!

  1. Бадеми

bademi 8 суперхрани

Здравословните мазнини в бадемите и други ядки са полезни, когато искаме да понижим нивото на лошия холестерол и да се преборим с тревогата, която ни кара да преяждаме.

Благодарение на богатото съдържание на магнезий, консумацията на бадеми стимулира натрупването на мускулна маса и подобрява представянето по време на физическа активност.

Освен това високото съдържание на фибри подобрява храносмилателния процес и удължава периода на ситост, едновременно с това успокоявайки възпаленията.

  1. Диня

Динята е известна като една от основните суперхрани, които топят мазнините по корема.

Тя съдържа 91% вода, но също така и антиоксиданти, витамини и минерали, които поддържат естествения процес на прочистване на тялото.

Консумацията на диня успокоява апетита. Освен това тя съдържа малко калории, което я прави отличен избор за хора, които искат да отслабнат.

Струва си да споменем още, че динята е отличен източник на витамините В комплекс и винамин С, както и на калий и магнезий.

  1. Боб

bob

Бобът е засищащ, намалява мазнините по корема и е една от най-добрите храни за трупане на мускулна маса.

Той е богат на разтворими фибри и предпазва от натрупването на мазнини. Редуцира количеството на липидите, които се натрупват в артериите.

Благодарение на съдържанието на протеини, бобът е храна, която зарежда с енергия. Това означава, че подобрява физическата издръжливост.

  1. Краставица

В списъка с 8 суперхрани, справящи се с мазнините по корема, е и краставицата. В 100 гр. се съдържат едва 45 калории и повече от 90% вода. Така краставицата се превръща в едновременно освежаваща и стимулиращата топенето на мазнините храна. Идеална е за всякакъв тип диети.

Краставицата съдържа витамини, минерали и диетични фибри, стимулиращи извеждането на токсините и задържаните течности от тъканите. Тя подобрява здравето на храносмилателната система и в допълнение към това поддържа кожата жизнена, тъй като съдържа витамини В комплекс и витамин С.

  1. Овесена каша

oveseno-brashno

Органичното овесено брашно е един от най-здравословните източници на фибри, който можете да включите в ежедневното меню.

То контролира апетита и стабилизира нивото на кръвната захар. Освен това подобрява енергийното ниво в течение на деня. Препоръчва се за закуска, но не е проблем да консумирате овесена каша и по друго време на деня, когато усетите засилен апетит.

Вижте и: Пригответе закуската от овесени ядки и чия още от вечерта

  1. Стрито ленено семе

Лененото семе е един от най-добрите растителни източници на омега-3 мастни киселини. Те са изключително важни за справянето с възпаленията и намаляват излишните мазнини.

Лененето себе съдържа фибри, които контролират неумерения прием на калории и нивото на холестерола. Освен това съдържа лигнани – субстанция, която по естествен път се бори с мазнините в тялото.

  1. Зехтин

zehtin

Хората, които въвеждат зехтина в диетата си, са по-малко предразположени към консумацията на наситени мазнини, отколкото хората, които не го правят.

Мононенаситените мазнини понижават апетита към нездравословните храни. Те също така контролират възпалителните процеси, които пречат на отслабването.

  1. Домати

Един средно голям домат осигурява само 33 калории и огромно количество ликопен и есенциални мазнини. Редовната консумация на домати стабилизира нивото на липидите в кръвообращението и подобрява метаболизма, което означава, че тялото започва да се бори по-добре с мазнините по корема.

Доматите също така снабдяват с антиоксиданти и витамини. В дългосрочен план това допринася за предпазване от различни типове рак, сърдечно-съдови болести и нарушения, свързани с преждевременното стареене.

Готови ли сте да включите тези 8 суперхрани в менюто си? Макар нито една от тях да не е чудодейно средство, стопяващо мазнините за миг, тяхната редовна консумация носи редица ползи, които спомагат за справянето с излишните килограми.