7 терапии за борба с увисването на корема

Ако искате да стегнете корема с неинвазивни методи, тази статия може да ви заинтересува. Научете за серия от естетични лечения, които са идеални за премахване на увисването на корема.
7 терапии за борба с увисването на корема

Последна актуализация: 26 август, 2022

Елиминирането на увисването на корема или отпуснатостта, без да лягате под ножа, всъщност вече е възможно. Има някои минимално инвазивни методи, предназначени да свият отпуснатата кожа и да подобрят образуването на нови колагенови влакна.

Отпуснатата дерма често причинява несигурност. За щастие, някои естетични процедури стягат областта на корема, ако ги комбинирате със здравословна диета.

Предимствата на тези методи са, че избягвате всички рискове от операциите и следоперативното възстановяване. Освен това след няколко дни ще имате привлекателен корем. Изборът на процедура зависи от медицинската оценка, при която специалистът определя първопричината за увисването на корема и коя техника отговаря на вашите нужди.

Какво причинява увисването на корема?

Изследване, публикувано от Южния университет на Санта Катарина, определя отпуснатостта на кожата като загуба на еластична съединителна тъкан, продукт на рязка трансформация на обема в областта.

Когато кожата се отпусне, тя се деформира и е трудно да се върне в първоначалния си вид. Това също е свързано с намаляването на нивата на колаген и еластин, което води до появата на бръчки.

Противно на това, което мнозина вярват, увисването на корема не е свързано с локализираните мазнини. Други фактори, които влияят върху дермалното увисване на корема са:

Как да предотвратим увисването на корема

Увисването на корема е естетически проблем, който можете да предотвратите. Тайната е да водите здравословен начин на живот и да укрепвате мускулите, за да стегнете кожата.

Никога не е късно да промените навиците си. Но ако вземете решение, когато отпуснатият корем е очевиден, препоръчаният път включва средства, които не включват операции и които насърчават производството на колаген и еластин.

Най-добрите средства за борба с увисването на корема

Всички техники, които сега ще ви представим, тонизират коремната област. Ефектите са дълготрайни, стига да ги допълвате със спорт, хидратация и храни, богати на протеини, фибри и такива възстановяващи мускулите.

Диета за спиране на увисването на корема.
Здравословната диета е от съществено значение за придружаване на процедурите, които намаляват отпуснатостта. Консумацията на фибри намалява подуването на корема и допринася за естетиката на зоната.

1. Мезотерапия

Мезотерапията се основава на прилагането на интрадермални или подкожни инжекции, съдържащи регенериращи, овлажняващи и подмладяващи дермата вещества. Дерматолог определя дозите и ги нанася с игли с минимален размер, директно в отпуснатите точки.

Промяната е видима в краткосрочен план. Дори има хора, които ги забелязват още при първите прониквания.

Препоръчително е да посетите специалист минимум 4 пъти.

2. Карбокситерапия против увисването на корема

Карбокситерапията включва перкутанно приложение на медицински въглероден диоксид. Съединението се вкарва чрез инжекции върху отпусната кожа за насърчаване на притока на кръв и увеличаване на кожната оксигенация. Убожданията имат биохимична реакция, подобна на реакцията на тялото, когато го упражнявате.

Освен че помага за премахване на отпуснатостта, карбокситерапията заличава стриите и подобрява производството на фибробласти. Необходими са поне 4 сесии. Въпреки това, лекарят коригира терапиите според нуждите на всеки пациент.

3. Стимулация на Коц

Този метод е известен още като електротерапия или стимулация с руска вълна. Името идва от учения Яков Коц.

В областта на естетиката това средство се препоръчва за предизвикване на мускулна хипертрофия, както е обяснено в статия, публикувана на платформата Academia. В текста се отбелязва, че стимулацията тонизира отпуснатите мускули и модулира контурите на тялото.

За електротерапията лекарят поставя електроди върху кожата, излъчващи ток с минимален интензитет. Те стимулират мускулите, карайки ги да се съкращават и подобряват тонуса и стегнатостта.

Необходими са минимум 5 сесии на седмица, с интервали от 25 до 40 минути. Стягащите кремове са съюзници за ефективността на процеса.

4. Радиочестота против увисването на корема

Радиочестотата се основава на използването на оборудване, което излъчва интензивна топлина, която уплътнява колагеновите влакна в корема и насърчава образуването на нова тъкан.

Устройството се плъзга върху коремната област при температура не по-висока от 40 °C. В зависимост от състоянието на всеки пациент могат да се назначат поне 3 сесии на всеки 15 дни.

След първите 21 дни от терапията започвате да виждате по-гладка кожа. Резултатът се запазва до 3 години.

5. Криолиполиза

Криолиполизата се състои от използване на студ за намаляване на дебелината на дермата и околните тъкани, без да причинява увреждане. Revista Argentina de Dermatología твърди, че използването на студа в медицината има дълга история, особено заради терапевтичния му капацитет при различни кожни патологии.

По-специално, течният азот при ниски температури причинява некроза на увредената лигавица, благоприятствайки гладкостта на кожата. Това лечение предлага прогресивни резултати и дава максимални резултати 2 месеца след сесиите.

6. Електролиполиза

С терапиите с електролиполиза вие благоприятствате кръвообращението и допринасяте за производството на основни хормони за тонизиране на структурата на кожата. Техниката коригира обема на тялото, особено в трудните за оформяне зони.

Броят на сесиите и продължителността са различни за всеки пациент. Експертите казват, че ще има оптимални резултати, ако комбинирате електролиполизата с програми за укрепване на мускулите.

За да приложи метода, специалистът имплантира двойки фини игли в коремната област и подава слаб ток. Методът използва локални вещества, които благоприятстват предаването.

7. Упражнения против увисването на корема

Това е най-старото и най-малко инвазивно лечение, но с добри резултати срещу увисването на корема. Благодарение на спортните тренировки, вие допълвате и засилвате ефекта на други минимално инвазивни естетични техники.

Опитайте съчетания, които включват силови и кардио упражнения. Коремните преси осигуряват големи промени в тази област на тялото.

Жена със стегнат корем.
Упражненията трябва да придружават всяка процедура, която изберете, тъй като помагат за поддържане на постигнатия резултат.

Има ли странични ефекти или противопоказания при лечението на увисването на корема?

Обикновено тези средства се прилагат от дерматолози и пластични хирурзи. Не всички държави позволяват на козметиците да извършват тези процедури. Ако се правят, медицинското наблюдение е от съществено значение, тъй като се борави с деликатни вещества и оборудване.

Сред вторичните реакции на този вид техника са рискът от инфекция, зачервяване на кожата, хематоми в местата на инжектиране и болка.

От друга страна, въпреки че не са много инвазивни процедури, могат да възникнат усложнения, ако пациентът крие факта, че страда от следните проблеми:

  • Аритмии
  • Епилепсия
  • Сърдечна недостатъчност
  • Неконтролирана хипертония
  • Нарушения на коагулацията
  • Кожни инфекции близо до коремната област

Кога се препоръчва операция?

Въпреки че идеята е да се отървете от отпуснатостта, без да прибягвате до операционната зала, има случаи, когато операцията е подходяща. Нарича се абдоминопластика и използва модерна технология за възстановяване на стегнатостта на корема.

Според съветите на Колумбийското дружество по пластична, естетична и реконструктивна хирургия, интервенцията е подходяща за хора с излишна кожа и мазнини. Въпреки това на жените е препоръчително да се подложат на операция, ако не планират да забременеят отново.

Може да ви заинтересува ...
6 упражнения на стол за стегнат и тонизиран корем, за три седмици
Здраве и Красота
Прочетете го в Здраве и Красота
6 упражнения на стол за стегнат и тонизиран корем, за три седмици

За стегнат и тонизиран корем трябва да правите редовно определени упражнения. Ние ви предлагаме 6 ефективни упражнения за плосък корем.