Как да стегнете мускулите на гърдите

11.09.2018
При стартиране на всякакъв вид упражнения, трябва да бъдете внимателни и да не пропускате подходяща загрявка

Областта около гръдния кош може да загуби твърдост по няколко причини, като кърмене, възраст, и загуба на тегло. Има някои прости упражнения, обаче, които помагат за заздравите и тонизирате мускулите на гърдите си.

При стартиране на всякакъв вид упражнения, трябва да бъдете внимателни и да не пропускате подходяща загрявка. Започнете с много прости упражнения, които не изискват твърде много сила. След това постепенно увеличете както интензивността, така и продължителността им.

Трябва да правите чести рутинни упражнения  и да не подценявате ефективността им. Не забравяйте да ги правите най-малко три пъти седмично, с цел ефективно заздравяване  и тонизиране мускулите на гръдния кош.

Упражнения за по-стегнати и твърди гърди

Упражнение # 1

Лежейки, поставете гърба си идеално прилепнал върху пейката. Краката ви трябва да са плътно на пода. Стегнете коремните мускули и вземете по един дъмбел  във всяка ръка, поставете го под ъгъл от 90 градуса пред вас. Започнете, като разгъвате ръцете от лакътя нагоре, бавно прибирайки ръцете към тялото; Направете 15-20 повторения.

uprajnenia-da-zagubite-teglo-udoma

Друго упражнение, което можете да направите на пейката, е като запазите предишната си позиция и  вземете по една тежест във всяка ръка.

Поставете ги пред вас , на нивото на гърдите , а след това разгъвайте  ръцете си бавно настрани, опитвайки се да ги държите на височината на раменете. Бавно правете това отново, и отново и така до 20 повторения.

Упражнение # 2

Съединете дланите на ръцете си, опитвайки се да ги запазите с китките пред брадичката. Опитайте се да натискате ръцете една към друга заедно, без да отделяте  пръстите си. Дишайте бавно и дълбоко. Повторете 20 пъти.

Упражнение # 3

Протегнете ръцете си и ги поставете пред вас, затваряте юмрука на едната ръка и поставяте отворената длан на другата ръка върху юмрука. Натискайте силно, като че ли искате да избутате свитата в юмрук ръката надолу. Направете 10-15 повторения поотделно с  всяка ръка.

Запомнете …

Упражненията, препоръчани за тонизиране и стягане на  гърдите са много прости и са  доста ефективни. Ако ги  правите редовно, бързо ще забележите резултата от тях.

които искали