Изгорете 600 калории докато сте в къщи

· 12.03.2017
Ако 40-минутна сесия е прекалено много за вас, опитайте се да я разделите на четири 10-минутни сесии през целия ден.

Спортуването е добър навик, който помага за контролиране на теглото, предотвратява заболявания и подобрява общото качество на живот. Не е нужно да се прекарват дълги часове във фитнеса, за да се възползвате от предимствата на физическите упражнения за здравето ви. Експертите са единодушни, че спортуването само за 30 минути на ден е достатъчно, за да се поддържате във форма. Освен това е изключително полезно за здравето на организма. Научете как можете да изгорите 600 калории на ден у дома  от следната статия.

Ако нямате или пари, за да отидете на фитнес, не се притеснявайте, с тези рутинни упражнения можете да изгорите до 600 калории на ден и да подобрите тонуса на тялото си, без да напускате къщата си или да харчите пари. За да се насладите на всички предимства на тези рутинни упражнения,  трябва да ги правите  в 40-минутни сесии, три пъти седмично, за предпочитане – сутрин. Готови ли сте да започнете?

Започнете изгарянето на 600 калории у дома

Преди тренировка си пуснете малко музика за енергия и вдъхновение. Загрейте мускулите с няколко леки раздвижвания на ставите, врата, раменете, кръста, коленете, глезените и бедрата.

Сърдечно-съдови упражнения

каране на колело за изгаряне на 600 калории

Сърдечно-съдовите упражнения са от жизненоважно значение за това да останем във форма, добро здраве и да свалим излишните килограми Започнете с едно енергично бягане  или бързо ходене около дома си в продължение на 5 минути. След това се опитайте да се движите нагоре и надолу по стълбите или да направите една добра танцова сесия. Можете също така да изберете и колоездене, бягане или плуване. Когато сте готови, ще сте изгорили до 200 калории.

Прочетете и: 4 причини защо танцуването е толкова важно за здравето

Лицеви опори

С тях също може да изгорите значително количество калории. Легнете с лице надолу с ръцете и краката поставени  на пода, леко повдигнете  тялото си от земята и след това се върнете в изходна позиция. Това упражнение може да се прави с  напълно изпънати назад крака или със сгънати колене. За най-добри резултати ви препоръчваме да правите най-малко 80 лицеви опори.

Клекове

клекове за изгаряне на 600 калории

Клековете  се считат за най-ефективното упражнение за изгаряне на мазнини.  Затова, ако искате да изгорите 600 калории у дома, трябва да ги включите в програмата си. За да започнете се изправете с ръце зад главата. Спуснете тялото си, сякаш за да седнете, докато не  направите ъгъл от 45 ° с пода. Опитайте се да запазите гърба си изправен и да направя от 60 до 80 повторения.

Напади

За да приключите вашата тренировка, направете 12 напада, които натоварват краката и задните части,  като ги укрепват и тонизират. Нападите може да се правят със или без тежести.

За да започнете, заемете стойка с крака на ширината на раменете. Ако искате да използвате тежести, ги дръжте в ръцете си с дланите на бедрата. След това направете една голяма крачка напред с десния крак, а левият крак остава в позиция. Сгънете двете колена, така че дясното бедро е успоредно на пода. Върнете се в изходно положение и повторете с левия крак. Продължете така, докато изпълните всичките 12 напади.

Препоръчваме ви да прочетете и: Упражнението планк развива страхотно цялото тяло

Допълнителни съвети …

  • След като приключите, не забравяйте да разтегнете  ръцете, краката и кръста, за да предотвратите появата на мускулни болки.
  • Ако искате да останете във форма, не забравяйте, че е важно да се яде храна с ниско съдържание на мазнини, захар и натрий.
  • Яжте повече плодове и зеленчуци. Това не само ще ви помогне да отслабнете, но и ще ви осигури енергията, необходима за тренировката ви.
  • Ако не искате да правите пълна 40-минутна сесия, можете да я разделете на четири 10-минутни сесии.
  • Не забравяйте да пиете поне 8 чаши вода на ден за най-добри резултати.