Изгорете 600 калории докато сте в къщи

· 12.03.2017
Ако 40-минутна сесия е прекалено много за вас, опитайте се да я разделите на четири 10-минутни сесии през целия ден.

Упражняването е добър навик, който помага за контролиране на теглото, предотвратява заболявания и подобрява общото качество на живота. Не е нужно да се прекарват дълги часове във фитнеса, за да се възползвате от предимствата на физическите упражнения за здравето ви . Експертите са единодушни, че упражняването само за 30 минути на ден е достатъчно, за да се поддържате във форма и все още предлагат ползи за здравето на организма Научете как можете да изгорите 600 калории на ден у дома  в следната статия.

Ако не разполагате с желанието или пари, за да отидете на фитнес, не се притеснявайте, с тези рутинни упражнения можете да изгорите до 600 калории на ден и подобрите тонуса на тялото, без да напускате къщата си / или да харчите пари. За да се насладите на всички предимства на тези рутинни упражнения, вие трябва да ги правите  в 40-минутни сесии, три пъти седмично, за предпочитане – сутрин. Готови ли сте да започнете?

Започнете изгарянето на калории

Преди тренировка си пуснете малко музика за енергия и вдъхновение. Тогава, загрейте мускулите с няколко леки раздвижвания на ставите, врата, раменете, кръста, коленете, глезените и бедрата.

Сърдечно-съдови упражнения

velosiped

Сърдечно-съдовото упражнение е от жизненоважно значение за това да останем във форма, добро здраве и да загубим излишното тегло. Започнете с едно енергично бягане  или бързо ходене около дома си в продължение на 5 минути. След това се опитайте да се движите нагоре и надолу по стълбите или да направите една добра танцова сесия. Можете също така да изберете още малко  колоездене, бягане или плуване. Когато сте готови, ще сте изгорили до 200 калории.

Лицеви опори

С тях също може да изгорите значително количество калории. Легнете с лице надолу с ръцете и краката поставени  на пода, леко повдигнете  тялото си от земята и след това се върнете в изходна позиция. Това упражнение може да се прави с  напълно изпънати назад крака или със сгънати колене. За най-добри резултати, ви препоръчваме  да правите най-малко 80 лицеви опори.

Клекове

klekove

Клековете  се считат за най-ефективното упражнение за изгаряне на мазнини, направете ги важна част от вашето рутинно всекидневие. За да започнете, се изправете с ръце зад главата си. Спуснете тялото си, сякаш за да седнете, докато не  направите ъгъл от 45 ° с пода. Опитайте се да запазите гърба си изправен и да направя от 60 до 80 повторения.

Напади

За да приключите вашата тренировка, направете 12 напада, които да работят за краката и задните части, за укрепването и тонизирането  им. Нападите може да се правят със или без тежести.

За да започнете, заемете стойка с крака на ширината на раменете. Ако искате да използвате тежести, ги дръжте в ръцете си с дланите на бедрата. След това направете една голяма крачка напред с десния крак, а левият крак остава в позиция. Сгънете двете колена, така че дясното бедро е успоредно на пода. Върнете се в изходно положение и повторете с левия крак. Продължете така, докато изпълните всичките 12 напади.

Допълнителни съвети …

  • След като приключите, не забравяйте да разтегнете  ръцете, краката и кръста, за да се предотвратят мускулните болки.
  • Ако искате да останете във форма, не забравяйте, че е важно да се яде храна с ниско съдържание на мазнини, захар и натрий.
  • Яжте повече плодове и зеленчуци. Това не само ще ви помогне да отслабнете, но също така ще ви даде енергия необходима за вашата тренировка.
  • Ако не искате да правите пълна 40-минутна сесия, го разделете на четири 10-минутни сесии.
  • Не забравяйте да пиете поне 8 чаши вода на ден за най-добри резултати.