Искате ли да стегнете корема си у дома? Правете тези 5 упражнения

За да оформите корема си трябва не само да правите често тези упражнения, но и да ги съчетаете със здравословна балансирана диета с ниско съдържание на калории.

Стегнатият корем придава на цялата ви фигура страхотен вид. За съжаление да стегнете корема не е много лесна задача. Трябва да се храните балансирано и да спортувате всеки ден.

За щастие ако искате да стегнете корема си не е необходимо да посещавате фитнеса и да използвате уреди за специални, сложни упражнения.

Необходими са ви няколко лесни упражнения, които можете да правите в дома си, когато си поискате.

Готови ли сте?

1.Лицеви опори на лактистегнете корема с лицеви опори

Лицевите опори представляват стягащо и тонизиращо мускулите упражнение, което освен че укрепва корема ви помага и за справяне с болката в гърба.

Това упражнение може и да ви изглежда лесно, но е силно натоварващо и изисква координация и баланс.

Начин на изпълнение

  • Легнете с лице към пода и се подпрете на лактите и пръстите на краката си.
  • Дръжте гърба си изправен и се уверете, че лактите ви са точно под раменете.
  • Опитайте се да свиете коремните си мускули и задръжте в тази позиция 30 секунди.
  • Когато свикнете с упражнението увеличете времето на 40 – 45 секунди.
  • Направете 4 серии на упражнението.

2.Коремни преси

Има различни варианти на това упражнение, но класическият е този, който ще ви помогне да оформите мускулите си.

Коремните преси са идеални за начинаещи и добре се съчетават с други упражнения.

Начин на изпълнение

  • Легнете по гръб със свити крака и ходила опрени на пода.
  • Подпрете главата си с ръце и дръжте лактите си отворени
  • Свийте коремните си мускули и започнете да надигате главата си като повдигате горната част на гърба си от пода.
  • Задръжте в тази позиция 2 – 3 секунди и се върнете в изходно положение.
  • Направете 4 серии с поне 15 упражнения.

3.Колелостегнете корема с упражнения

Това упражнение за коремните мускули имитира движението, което правите докато карате колело, но ви позволява да се фокусирате върху мускулите в средната част на тялото си.

Редовното му практикуване укрепва долната част на гърба и подобрява кръвообращението в краката.

Начин на изпълнение

  • Легнете по гръб, повдигнете краката си и свийте коленете си под ъгъл от 90 градуса.
  • В тази позиция се опитайте да докоснете с лакът противоположното коляно.
  • Направете същото и с другия лакът. Направете 20 повторения.
  • Докато правите упражнението се фокусирайте върху мускулите на корема си завъртайки тялото си.
  • Направете 3 – 4 серии с повторения на упражнението.

4.Упражнение за мускулите в долната част на корема

За да тонизирате мускулите в долната част на корема си ви предлагаме това лесно упражнение.

Внимавайте докато го правите. Гърбът ви трябва да е плътно долепен до пода.

Начин на изпълнение

  • Легнете по гръб с ръце отстрани до тялото.
  • Повдигнете краката си, без да мърдате долната част на гърба си, концентрирайки се върху мускулите в долната част на корема.
  • Повдигнете тялото си и го смъкнете бавно. Направете 15 повторения.
  • Направете 3 серии с повторения.

5.Колене към гърдитестегнете корема със спортуване

За ефикасното изпълнение на това упражнение е важно да свиете коремните си мускули докато повдигате коленете си.

То е полезно за долната част на гърба ви и ако не смъквате краката си по време на изпълнението му упражнението ще ви помогне да стегнете и дупето си.

Начин на изпълнение

  • Легнете по гръб с опънати крака и ръце отстрани на тялото.
  • Свийте коленете си и след това ги повдигнете към гърдите си.
  • Уверете се, че прасците ви са успоредни на пода. Дишайте дълбоко докато изпълнявате упражнението.
  • Фокусирайте усилията си върху коремните мускули и опънете краката си като не позволявате да докоснат пода.
  • Направете 5 серии с 12 – 15 повторения на упражнението.

Искате ли да стегнете корема си? Добавете тези упражнения за тонизиране на корема към ежедневния си режим и сами ще се уверите колко полезни са. Запомнете, че резултатите няма да са налице веднага и че трябва да съчетаете упражненията със здравословна диета с подходящото количество мазнини и калории.

които искали