9 бързи варианта за вечеря, ако отслабвате

· 17.07.2018
За да бъде метаболизма ви активен е важно да се храните вечер. Затова здравословната вечеря е важно хранене, което ще ви помогне да постигнете целите си.

Обичайният проблем при спазването на диети е липсата на достатъчно време за измисляне и приготвяне на подходящи ястия, особено за вечеря.

Затова в следващите редове ще откриете няколко примера за приготвянето на бързи вечери, които ще ви помогнат да отслабнете, без да губите много време за приготвянето им, като същевременно ще спазвате диетата си.

Важността на вечерята по време на спазване на диета

Да спазвате диета не означава, че трябва да пропускате хранения или да се ограничавате единствено до ястия съдържащи само зеленчуци и протеини. В действителност това е много честа грешка на хората, които искат да отслабнат бързо и спазват “чудодейни диети”.

За да спазвате здравословна диета, позволяваща ви да отслабвате постепенно и да постигате стабилни резултати, трябва да се храните балансирано и да увеличите броя на дневните си хранения на пет. По този начин ще се храните редовно и на по-малки порции.

приготвянето на вкусна вечеря е лесно
Поддържането на необходимото ниво енергия е задължителен фактор за правилното спазване на диетата. Така ще избегнете усещането за глад и нервносткоито биха ви накарали да се храните неконтролируемо.

Вечерята ви осигурява правилното количество калории необходими ви през деня. Освен това подготвя организма ви за часовете без храна по време на съня. Така тялото ви си почива по-добре и използва необходимото му количество енергия докато поддържа жизнените си функции докато спите.

Затова подходящата вечеря е изключително важна, ако спазвате балансирана диета за отслабване.  Ако свикнете да не вечеряте организмът ви ще изгаря по-малко калории докато спите. А това означава, че метаболизмът ви няма да бъде толкова ефикасен, тъй като организмът ви ще изгаря по-малко калории, а това ще забави отслабването.

Как да си приготвите балансирана вечеря спомагаща отслабването?

За да си приготвите вечеря подходяща за диетата ви за отслабване можете да комбинирате храни богати на въглехидрати като ориз, овесени ядки или паста със зеленчуци и зеленолистни зеленчуци. Така ще си осигурите достатъчно енергия и ценни хранителни вещества като витамини и минерални соли.дори и да отслабвате има много варианти за приготвяне на бърза, вкусна вечеря

Добавянето на месо, риба или млечни продукти към вечерята ще ви осигури много протеини. Можете да си набавите тези хранителни вещества и от продукти като бобовите култури или тофуто, ако сте веган или спазвате веган диета.

Прочетете и: Как да си приготвите вкусна веган майонеза

Перфектното ястие за вечеря трябва да е съставено от половин порция зеленчуци, четвърт порция храни богати на протеини и четвърт порция храни с високо съдържание на въглехидрати. Така ще си набавите точното количество от необходимите за организма ви хранителни вещества.

Изключително важно е да използвате методи на готвене изискващи използването на малко мазнина. Такива методи са:

  • Печенето на грил
  • Печене в хартия
  • Печене на фурна
  • Готвене в уок тиган

Тези начини на готвене са лесни и ще ви помогнат да сготвите вкусно.

Идеи за бързи варианти за вечеря, ако отслабвате

В следващите редове ще ви дадем няколко примера за приготвянето на ястия за вечеря, които ще ви помогнат да спазвате диетата си. Разбира се, че можете да ги промените в зависимост от вкуса ви.

Вечеря 1:

  • Салата от рукола и домати
  • Печени на грил пилешки гърди
  • 2 филийки пълнозърнен хляб
  • Кисело мляко без мазнини или парче плод

Вечеря 2:

  • Супа с нудли
  • Скумрия със зеленчуци печени в хартия
  • Кисело мляко без мазнини или парче плодизползвайте различни зеленчуци за приготвянето на бърза и здравословна вечеря

Вечеря 3:

  • Пюре от зелени тиквички и картофи
  • Сандвич с пуешко и сирене
  • Кисело мляко без мазнини с мюсли

Вечеря 4:

  • Лятна салата: червени пиперки, зелени пиперки, лук, сладка царевица и краставици
  • Омлет с патладжани
  • Кисело мляко без мазнини и чай

Вечеря 5:

  • Овкусени бели аспержи
  • Печена риба морски дявол с картофи и лук
  • Кисело мляко без мазнини или парче плод

Вечеря 6:

  • Салата от пресен спанак
  • Пълнозърнени макарони с риба тон и скариди
  • Плодова салата

Вечеря 7:

  • Картофена салата, настъргани моркови и бобови кълнове
  • Шишче от пуешко месо с ананас
  • Кисело мляко без мазнини или парче плодне е необходимо да умувате какво да си приготвите за вечеря

Вечеря 8:

  • Зеленчуци на скара: патладжани, пиперки, лук и аспержи
  • Печен хек в хартия с ароматни билки и 1 малък картоф
  • Кисело мляко без мазнини с мюсли

Вечеря 9:

  • Манголд  с нахут
  • Бъркани яйца с гъби и скариди
  • Плодова салата

Както видяхте добавянето на чай или плод като десерт ще ви накара да се чувствате сити по-дълго и ще можете да контролирате количеството храна, което изяждате.