5 важни съвета за здрави и стегнати ръце

· 12.02.2017
Ключовият момент е комбинирането на упражнения с балансирана диета.

За много хора, особено жените, да имаш стегнати ръце е мисия невъзможна. Те са една от най-проблемните зони на тялото, защото освен че натрупва мазнини, те губят своята стегнатост и увисват.

Проблемът се задълбочава след 30, когато мускулната маса започва да намалява и имате повече трудности при метаболизиране на мастната тъкан.

Ако добавите и липсата на еластичност към проблемите с кожата, разбирате, че този козметичен проблем се разрешава трудно.

Добрата новина е, че не е безнадеждно и с малко усилия може да имате стегнати и тонизирани ръце.

Не пропускайте топ 5 съвети, за да достигнете вида, който искате.

1. Горете мазнини за стегнати ръце

2-otslabvane

За да се преборите с локализираните мазнини в ръцете, от съществено значение е да активирате цялото си тяло и да намалите общото си тегло.

Тъй като не е възможно да премахнете мазнини от едно единствено място, потърсете начини да намалите броя на калориите и мазнините, без да правите повече от необходимото за своето здраве.

Сърдечно-съдовите упражнения и поддържането на балансирана диета са от съществено значение за борбата с излишните мазнини.

Важно е също да избягвате популярните „чудотворни диети“, защото им липсват хранителни вещества. Въпреки че ви помагат да отслабвате, те водят до загуба на мускулна маса.

Добро решение е да намалите броя на калориите на всяко ястие, което консумирате през деня, познато като контрол на порциите.

2. Увеличете разхода си на енергия

Ежедневните физически упражнения са един от най-добрите начини да горите калории, да подобрите здравето си и да имате стегнати ръце.

Този навик увеличава разхода ви на енергия, понижава нивата на холестерол и ви помага да поддържате кръвното си налягане стабилно. 

Трябва да правите поне 20 минути упражнения на ден, поне четири пъти седмично.

Добър избор за онези, които нямат много излишно време, е да отидат на кратка разходка или да използват велоергометър.

3. Погрижете са за своята диета

3-postni-mesa

Продължавайки с ползите от добрата диета за загуба на мазнини, трябва да отбележим специално някои храни, които трябва да премахнете от своята диета:

  • Рафинирана захар
  • Брашно
  • Алкохол
  • Газирани напитки
  • Ястия от бързо хранене
  • Сушени меса

Тези храни не само увеличават натрупването на мазнини, но също така са отговорни за забавянето на метаболизма, задържането на течности и възпаленията.

Вместо това трябва да увеличите приема на източници на висококачествени протеини, като:

  • Риба
  • Пилешки гърди
  • Пуйка
  • Бобови растения
  • Сирене
  • Яйца

Трябва също така да дадете приоритет на консумацията на пресни плодове и зеленчуци и не забравяйте да пиете много вода и здравословни течности.

4. Правете тонизиращи упражнения

Ежедневното правене на упражнения за стягане на ръцете ще ви помогне да засилите мускулната маса и да намалите увисването на кожата.

Идеалният вариант е да намерите упражнения, които тренират всички части на тялото, но има и такива, които са специално за ръцете. 

Лицевите опори тренират гърдите например, но включват и трицепсите, като ги укрепват.

Може да правите клякания с гири или да комбинирате кардио с вдигане на тежести.

Независимо какво ще изберете, е важно да го правите постепенно, особено ако тялото ви не е свикнало. Прекалено интензивните тренировки може да доведат до наранявания.

5.Грижа за кожата

4-massage

Студените душове и масажи със стягащи продукти са страхотен начин да поддържате стегнати ръце.

И двете стимулират кръвообращението в тази зона, като я снабдяват с кислород и хранителни вещества, необходими ви за клетъчната активност.

15 до 20 минутен масаж с масло или овлажняващ крем може да стимулира лимфната система, да намали токсините и да премахне неприятния целулит

Как да си приготвите домашен стягащ крем?

Не е нужно да харчите цяло състояние за стягащи кремове. Опитайте тази проста рецепта, направена с органични съставки.

Съставки

  • 1 чаша масло от ший (225 г)
  • 3 супени лъжици масло от грейпфрут (45 г)
  • 3 супени лъжици орехово масло (45 г)
  • 5 супени лъжици ментов алкохол (50 мл)

Инструкции

  • Сложете всички съставки, освен алкохола, на парна баня или в съд с двойно дъно и оставете 10 минути на слаб огън, докато се смесят.
  • Оставете леко да се охлади, добавете ментовия алкохол и го съхранявайте в херметически затворен стъклен буркан.
  • Използвайте необходимото количество за масажиране на ръцете, като го втривате с кръгообразни движения.
  • Използвайте всяка вечер.

Обърнете внимание, че никой от тези съвети не работи отделно от другите и няма незабавен ефект. За да имате стегнати и тонизирани ръце, трябва да се придържате към всички препоръки и да имате търпение да видите резултатите.