5 причини защо не отслабвате

· 30.03.2018
За да започнете да губите мазнините натрупани в областта на корема трябва да внимавате и да не допускате някои грешки, които могат да направят този процес по-труден и дори да доведат до напълняването ви

Понякога може да не отслабвате въпреки че спортувате и спазвате стриктна диета.

Ако и при вас е така, днес ще ви обясним причините защо това се случва. Внимавайте и се пригответе за битка. Която може да се окаже по-лесна, отколкото си мислите!

Не се тревожете – повечето причини пречещи ви да отслабвате и да намалите мазнините в областта на корема са лесно преодолими.

Просто трябва да промените част от навиците си и да подобрите начина си на хранене. Трябва да направите същото и с режима си на тренировки. Както виждате няма нищо толкова трудно.

1.Не приемате достатъчно протеини

Набавянето на препоръчаното дневно количество протеини е важно, ако искате да се погрижите за здравето си.

Същевременно приемът на достатъчно протеини е изключително важен, ако искате да намалите мазнините в областта на корема.

Сред храните, които трябва да включите в менюто си са:

Същевременно опитайте да намалите количеството на протеините, които си набавяте от червените меса и сиренето.

2.Не тренирате правилнос неправилно трениране няма как да отслабвате

Физическата активност винаги е много полезна, ако сте решили да отслабвате. Но е добре да правите упражнения, които са специално предназначени за намаляване на мазнините в областта на корема.

За целта е най-добре да смените кардио упражненията с натоварващи.

Каране на колело

  • Това упражнение ще ви помогне да натоварите коремните си мускули.
  • За да изпълните упражнението трябва да легнете по гръб. Сложете ръцете си под главата си.
  • Повдигнете коленете си над гърдите. Същевременно повдигнете и раменете си от пода.
  • Започнете да движите краката си все едно карате колело.

Упражнение руско извиванеупражнение руско извиване, което ще помогне, ако искате да отслабвате

Това упражнение познато като руско извиване е упражнение натоварващо коремните мускули. Помага оформянето на целия корем. Но най-вече натоварва страничните коремни мускули.

  • За да се възползвате максимално от ефекта на това упражнение е добре да го изпълнявате с тежести или гирички. Така ще натоварите допълнително мускулите в тази област.

Медицинска топка

Друг вариант за стягане на коремната област е използването на медицинска топка. Тренировките с медицинска топка се различават от другите упражнения. Това се дължи на допълнителната трудност, която топката добавя за стабилизирането и балансирането на торса.

  • Поставете топката под долната част на гърба си. Подпирайте се само на нея. Поставете ръцете си под главата.
  • За да повдигнете тялото си от топката стегнете коремните си мускули, за да повдигнете долната част на гръдния си кош към бедрата.
  • Трябва да се опитвате да задържите топката стабилна, докато свивате коремните си мускули.

Упражнение за страничните коремни мускулиУпражненията за коремни мускули ще ви помогнат, ако искате да отслабвате.

  • Легнете на земята с повдигнати крака и кръстосани колене. Поставете ръцете си под главата за опора.
  • За този вид упражнение трябва да поставите единия си крак над другия. Така ще натоварите страничните коремни мускули.

3.Обръщайте внимание на имунната си система

Понякога невъзможността да отслабнем и намалим мазнините в областта на корема е свързана с имунната ни система. Затова трябва да разберете дали и при вас се случва това.

Автоимунните заболявания трябва да бъдат лекувани с кортикостероиди. Като преднизон и кортизон.

А именно тези лекарства могат да доведат до напълняване в областта на корема.

Ако страдате от такъв тип заболяване и продължавате да напълнявате в областта на корема трябва да знаете, че причината за това са именно тези лекарства. Проблемът ще бъде решен при спиране на терапията.

4.Ядете само нискомаслени храниняма как да отслабвате, ако консумирате само нискомаслени храни

Може да ви изглежда противоречиво. Но ако консумирате предимно „лайт“ продукти с ниско съдържание на мазнини няма да отслабнете.  Точно обратното.

Тези храни съдържат голямо количество захари. И именно те са причината за напълняването в областта на корема.

5.Пропускането на закуската може да ви попречи, ако сте решили да отслабвате

Пропускането на което и да е основно хранене е вредно. Но закуската е изключително важна.

Това е най-важното хранене за деня. Пропускането му само ще забави метаболизма ви. И ще доведе до натрупването на мазнини в областта на корема.