5 храни, които могат да съсипят кожата на лицето ви

· 06.04.2017
Знаехте ли, че проблемите с кожата на лицето ви може да се дължат на нездравословни храни?

Знаехте ли, че проблемите с кожата на лицето ви може да се дължат на нездравословни храни? Така е: здравата кожа изисква да се храните здравословно.  

Приемането на нездравословни храни може да се окаже пагубно за организма, и най-вече – за лицето ви. Може да се появи акне поради прекомерно високо ниво на кръвната захар, хронични възпаления, оксидативен стрес или проблеми с хормоните.

А знаехте ли, че има храни, които влияят негативно върху акнето?

Списъкът с храните, които трябва да избягвате, ако искате кожата ви да е здрава, е дълъг. Запомнете ги добре и се опитвайте да ги избягвате, за да се радвате на здрава, красива кожа.

Нека да разгледаме някои от тях.

1.Прекалявате със захарта

Прекаляването със захарта оказва отрицателно влияние върху лицето ви. Тялото ви ще ви подскаже, че грешите.

Цветът на кожата ви става по-сивкав и блед. Ще забележите, че тя изтънява, появяват се болезнени пъпки, кожата под очите ви се отпуска, а бръчките по челото стават по-дълбоки.

Същевременно захарта намалява еластичността на кожата ви. Този симптом е резултат от прекаляването с храни, богати на преработени захари.

Трябва да се опитвате да избегнете прекаляването със захарта, защото то влияе зле не само върху кожата ви.  Прекалено сладките храни като цяло са вредни за тялото ви.

2.Прекалявате с глутена

Понякога тялото ви се опитва да ви каже нещо. Например, ако се храните с продукти с високо съдържание на глутен се появят кожни проблеми.

Можете да имате тъмни петна по брадичката или скулите ви да порозовеят и да подпухнат. Внимавайте.

По този начин кожата ви казва, че приемате твърде много глутен.

Поради тази причина, ако се появят симптоми като пигментация на кожата или петна около репродуктивните органи, трябва със сигурност да избягвате глутена в менюто си. Може да имате непоносимост към глутена и да не знаете това.

Ще забележите значително подобрение. А вместо храни с глутен, можете да консумирате ястия богати на фибри и да пиете голямо количество течности. По този начин скоро ще се радвате отново на здрава и красива кожа.

Вижте повече: Как да открием чувствителност към глутена

3.Непоносимостта към лактозата

Има много хора с непоносимост към лактозата.

Добър начин да разберете дали млечните продукти съдържащи лактоза не ви понасят е като наблюдавате кожата си. Разбира се, не трябва да забравяте и стомаха си.

Има много симптоми на непоносимостта към лактозата, за които трябва да следите лицето си. Могат да се появят подпухналост в областта на брадичката, малки бели пъпчици, торбички под очите и подпухнали клепачи.

Тази непоносимост е често срещана. С течение на времето храносмилателната система на много хора губи способността си да преработва правилно храните с лактоза.

Непоносимостта към лактозата се проявява най-често под формата на пъпки по брадичката. За да се справите с този кожен проблем трябва да спрете да консумирате храни с лактоза в продължение на 20 дни.

По този начин ще разберете дали причината за проблема се крие в млечните продукти. И ще установите, че лицето ви изглежда много по-добре…и се радвате на по-добро храносмилане!

4.Мазните храни

Храните с високо съдържание на мазнини също водят до проблеми с кожата. Мазнините директно влияят върху проблемите, свързани с кръвната захар. Освен това водят и до увеличаване на мазнините в кръвта ви.

Може да се наблюдава и запушване на порите.

И накрая, мазнините в кръвта пречат на нормалното снабдяване с хранителни вещества и кислород. А в резултат кожата ви губи жизнеността и естествения си тен.

Избягването на мазните храни със сигурност ще повлияе благоприятно на кожата ви.

Препоръчваме: 9 храни, които ще прочистят артериите

5.Прекалявате с кафето

Не трябва да пиете повече от две чаши кафе  на ден. Кофеинът увеличава образуването на адреналин. Ако прекалите с кафето, това може да доведе до симптоми на стрес. А това влияе негативно на здравето и кожата ви.

Кофеинът ви пречи да спите пълноценно, а лошият сън пречи на кожата ви да се детоксикира. В резултат на това тя губи свежия си вид.

Въпреки всичко казано, имайте в предвид, че тези съвети не означават, че трябва напълно да избягвате тези храни.

Най-добре е да ги консумирате умерено и да ги замествате със здравословни храни. Например увеличете приема на плодове, зеленчуци, пълнозърнести култури, натурални сокове и т.н.

Тялото ви общува с вас чрез кожата. Не забравяйте това.