4 начини за изтъняване на талията за 1 седмица

· 01.12.2016
Вечеряйте по-рано, намалете количествата на ястията и не преяждате след всяко хранене

Търсите начини за бързо изтъняване на талията?

Изтъняването на талията може да бъде много трудно, защото премахването на локализирани мазнини е много по-трудно поради генетични, метаболитни и хормонални фактори.

Въпреки че може би си смятате, че решението е просто да започнете диета, има някои непокорни части на тялото, за които са нужни повече усилия за изтъняване или стягане като областта на корема.

В днешната статия искаме да ви покажем 4 високоефективни и изненадващи съвети за изтъняване на талията за 1 седмица, и това е много по-лесно, отколкото си мислите.

Защо не мога да изтъня талията?

Тънката талия е мечтата на повечето жени, които искат да имат по-женствен силует, защото тя също подобрява извивките на бедрата.

Това е част от тялото, където мазнините лесно се натрупват, дори и ако сте слаби.

Нека да видим какво може да доведе до това положение, освен генетиката.

  • Хормонален дисбаланс по време на менопаузата
  • Бременност
  • Нарушения на храносмилането
  • Бавен метаболизъм
  • Воденето на заседнал начин на живот
  • Яденето на рафинирани храни или много захар
  • Злоупотреба с алкохол
  • Стрес

Ограничете това, което ядете за вечеря

Вечерята обикновено е „виновникът”, отговорен за напълняването и последиците могат да бъдат забележими, особено в областта на талията. За щастие коремът е мястото, където ще забележите разликата най-напред, когато промените начина, по който ядете вечер: яжте по-малко и по-рано.

Някои хора се оплакват, че е твърде трудно да вечерят рано. Вместо това се научете да правите следобедна закуска и хапвате нещо много леко вечерта.

Други твърдят, че вечерята е единственото време, когато семейството се събира, така че би било твърде голяма жертва, ако това се промени.

В този случай ви предлагаме да изберете леки, лесни за приготвяне рецепти и наложите волята си да консумирате по-малки порции. Следобедната закуска е чудесен начин да седнете на масата за вечеря без да се чувствате прекалено гладни.

На сутринта ще забележите, че стомахът ви е по-слаб, което ще ви насърчи да продължите с този добър навик.

Прочетете и: Рецепти за лека вечеря, за да отслабнете, без да гладувате

Контролирайте порциите

малки порции за изтъняване на талията

Това, което ви препоръчваме за колко трябва да ядете по време на вечеря трябва да е вашата цел за всяко хранене.

Не е нужно да сте гладни, но трябва да откриете точния момент, когато все още може да продължите да се храните, но вече нямате нужда от това. В действителност, ако просто изчакайте 5 или 10 минути, гладът може да изчезне.

Да знаете кога трябва да спрете е от ключово значение, защото обикновено, когато ядете повече, отколкото трябва е нещо угояващо като хляб или сладкиши.

Един трик е да придобиете навика за пиене на храносмилателен чай след хранене. Той също така помага да дъвчете всяка хапка бавно, като ви кара да се чувствате по-сити.

Увеличете приема на протеини за изтъняване на талията

повече протеини за изтъняване на талията

Вероятно сте чували за диети, които са с високо съдържание на протеини, които предлагат чудотворни резултати за много кратко време. Те наистина действат, но често хората имат обратен ефект, след като ги спрат.

Независимо от това, важно е да се знае, че консумирането на повече протеини, независимо дали са от животински или растителен произход, насърчават загубата на тегло и особено са насочени към талията. Само не забравяйте да приемате и други храни, за да се балансирате диетата.

Препоръчваме ви да прочетете и: Как да отслабнем с повече протеини

Някои добри източници на животински протеин са:

  • Месо
  • Риба и морски дарове
  • Яйца
  • Млечни продукти

Източници на растителни протеини включват:

  • Боб
  • Ядки и семена
  • Пълнозърнести храни
  • Авокадо

Идеално трябва да приемате 1 порция протеини при всяко хранене, съчетавайки животински и растителни протеини със сурови и варени зеленчуци. Накрая добавете някои зърнени продукти и се старайте винаги да избирате пълнозърнести храни.

Изберете полезни мазнини

Да, мазнините са много важни. Не е нужно да ги изключите от диетата както много диетолози съветват, но трябва да ги избирате разумно.

Здравословните мазнини помагат за отслабването и изтъняване на талията, както и други области, където мазнините имат тенденция да се натрупват.

Здравословните мазнини се използват от организма за подкрепа на множество функции, докато се налага да увеличите енергийните разходи.

Ето защо добавяйте 1 порция здравословни мазнини към всяко хранене:

  • Ядки и семена
  • Авокадо
  • Студено пресовано растително масло (зехтин, кокосово, сусамово, от пшеничен зародиш и т.н.)
  • Лефер
  • Яйчен жълтък
  • Млечни продукти като кисело мляко, козе и овче сирене или топено масло
  • Makoundou, V., Habicht, F., Bobbioni-Harsch, E., Pataky, Z., & Golay, A. (2010). Lone term weight loss maintenance. Revue Medicale Suisse. https://doi.org/10.1093/ajcn/82.1.222S
  • Greig, E. (2014). Weight loss. In Acute Medicine: A Symptom-Based Approach. https://doi.org/10.1007/9781139600354.069
  • Alamuddin, N., Bakizada, Z., & Wadden, T. A. (2016). Management of obesity. Journal of Clinical Oncology. https://doi.org/10.1200/JCO.2016.66.8806