Забравете за болката във врата с тези 6 натурални средства

· 04.08.2017
Упражненията за разтягане и раздвижване на врата могат ефикасно да облекчат болката в тази област, но не се претоварвайте, за да не влошите нещата. Научете кои 6 страхотни натурални средства ще ви помогнат да се справите с болката във врата.

Болката във врата е често срещано явление, породено от схващането на мускулите в тази област, което затруднява движението на главата.

Повечето случаи са в резултат от спането в неудобна позиция или неправилната стойка, въпреки че могат да са причинени от травма или хронични болести като ревматоидния артрит.

Хората, страдащи от болка във врата могат да са неработоспособни в продължение на няколко дена, тъй като схващането на мускулите трудно отшумява, а болката е съпроводена с главоболие и затруднено движение.

Въпреки това, болката във врата не е сериозно заболяване и се лекува лесно, включително и с натурални средства, с които бързо ще се почувствате по-добре.

Тъй като можете да се събудите с болка във врата във всеки един момент, бихме искали да споделим с вас 6 невероятни решения, с които да се справите с нея следващия път.

1.Етерично масло от лавандула

Етеричното масло от лавандула има успокояващо, противовъзпалително действие, което облекчава болката и сковаността във врата.

Успокояващият му аромат контролира стреса, породен от това състояние, докато отпуска мускулите ви.

Начин на прилагане

  • Изсипете малко етерично масло от лавандула в ръцете си, разтрийте го между дланите си и нежно масажирайте врата си.
  • Масажирайте нежно врата си в продължение на 5 – 8 минути; правете процедурата два пъти дневно при необходимост.

2.Упражнения и стречинг

Упражненията и стречингът (упражнения за разтягане) на мускулите са страхотен начин за облекчаване на болката и сковаността във врата ви.

Те възстановяват нормалното функциониране на мускулите, намалявайки ефекта на претоварването.

Какво трябва да правите

Отделете няколко минути за упражнения за разтягане на врата си като:

  • Правете кръгообразни движения с плешките си.
  • Опънете врата си напред – назад, след това обратно.
  • Разтегнете гръдните си мускули.
  • Укрепете мускулите на раменете си.
  • Правете изометрични упражнения.

Искате да научите повече? Прочетете и: 6 упражнения, с които да се отървете от болки в шията

3.Компреси с чай от портокали корички

Чаят от портокалови корички е с успокояващ и противовъзпалителен ефект. Облекчава напрежението и стреса в областта на врата.

Използването му, под формата на топли компреси, намалява болката и облекчава схванатите мускули.

Начин на прилагане

  • Сварете няколко портокалови корички в малко вода. След като течността се превърне в приятен чай, намокрете с нея чиста кърпа.
  • Уверете се, че компресът не е прекалено горещ и го поставете върху засегнатата зона.
  • Правете процедурата два – три пъти дневно.

4.Масло от розмарин

Маслото от розмарин има противовъзпалително и болкоуспокояващо действие, което отпуска болезнените мускули на врата, след като попие в кожата.

Правенето на масажи с това масло подобрява кръвообращението в тази област и ви кара да се чувствате по-добре след минути.

Начин на прилагане

  • Вземете малко масло от розмарин и го втрийте във врата и раменете си с нежни кръгообразни движения.
  • Не използвайте много сила, за да не влошите състоянието на врата си.
  • Правете масажа два пъти дневно.

5.Арника

Арниката е мощно средство за отпускане на мускулите, което може да подобри състоянието на врата ви при локално прилагане.

След като попие, тя намалява възпалението като същевременно засилва кръвообращението и ускорява снабдяването с кислород на засегнатите мускули.

Начин на прилагане

  • Добавете няколко капки арника в чаша с топла вода и веднага си направете компрес с памук.
  • Оставете го да престои 10 минути; правете процедурата два пъти дневно.

6.Студени компреси

Директното нанасяне на студени компреси е ефикасен начин за овладяване на възпаленията и засилване на кръвообращението в засегната област на врата ви.

Начин на приложение

  • Натрошете няколко кубчета лед и ги поставете в чиста кърпа или найлонова торбичка, за да си направите компрес.
  • Поставете компреса на мястото, където усещате болка и го оставете да постои 5 – 10 минути, докато възпалението намалее.
  • След това поставете на мястото затоплена кърпа, за да засилите успокояващия ефект на терапията.
  • След това си починете; правете процедурата два пъти дневно.

Готови ли сте да опитате тези натурални лекарства? Ако страдате от неприятна болка във врата, изберете някой от изброените методи за бързото й облекчаване.

Първата снимка е предоставена от wikiHow.com