Танци за оформянето на краката, седалищните мускули и талията

· 25.09.2016
Не е нужно да се запишете в клуб, практикуването им ½ час на ден у дома или с приятели ще подобри настроението и ще тонизира тялото

Танците не само оформят краката, но също така чудесно се борят с депресията. Опитайте тези светски танци най-малко 3 пъти седмично.

Танцуването е забавно и много полезно за организма, когато се практикува редовно.

Поради движенията, които участват в танците, се считат за страхотни упражнения за поддържане на форма и запазване на жизненоважните органи здрави.

Едно от най-интересните предимствата е, че е различен начин да се упражнявате и да избегнете заседналия начин на живот, което създава много заболявания в съвременния свят.

Много ритми позволяват да танцувате по различни начини. Те работят върху всички части на тялото за отслабване, тонизиране на мускулите, и помагат да изглеждате по-добре.

И ако това не е достатъчно, не е нужно да се запишете в танцово студио или да сте професионалисти, за да се насладите на всички тези ползи. Всичко, което трябва да направите е да танцувате всеки ден у дома, или дори по време на работа, за да започнете да чувствате положителните промени в тялото.

Въпреки че има много различни видове танци, днес решихме да споделим с вас тези 3 световноизвестни вида, които могат да се практикуват редовно, за да оформите краката, седалищните мускули и кръста. Нека да ги видим заедно!

1. Салса

salsa

Салсата се танцува в карибски ритъм и е завладяла няколко области на света след 70-те години. Тя е създадена от кубинци и пуерториканци, които са живели в Ню Йорк, и е комбинация от джаз и африканска музика.

Този танц е забавен и енергичен, и е класифициран като едно от най-интересните аеробни упражнения. Той действа върху сърцето, подобрява капацитета на белите дробове, и изгаря значително количество калории.

В зависимост от това колко бърза е песента, може да изгорите между 350 и 400 калории на час. Това също действа страхотно върху останалата част на тялото, защото:

  • Тонизира краката, корема и бедрата.
  • Повишава физическата издръжливост.
  • Подобрява здравето на сърдечносъдовата система.
  • Намалява напрежението и стреса.
  • Увеличава гъвкавостта и координацията.

2. Бачата

bachata

Бачата е създаден в Доминиканската република и е по-бавна от меренге, с по-подчертани движения на бедрата.

Това е романтичен, чувствен и ритмичен танц, който в момента е разделен на 2 стила: малко по-бавен или по-аеробен.

Този забавен танц упражнява бедрата, краката и торса. Ето защо, когато го танцувате редовно и по правилен начин, може да постигнете следните предимства:

  • Изгаряне до 350 калории на час.
  • Тонизиране и оформяне на краката и седалищните мускули.
  • Голяма гъвкавост на гръбначния стълб.
  • Тонизиране на талията.
  • Тонизиране на мускулите.
  • По-добра телесна координация.
  • По-големи способности за съблазняване.
  • По-високо самочувствие.
  • Чувство за благополучие и облекчаване на стрес.

3. Кизомба

kizomba

Този танц идва от Африка и се практикува от 80-те в няколко места по света. Днес той е по-популярен в тренировките по зумба и фитнес залите.

Движенията са отлични начини за оформяне на краката, седалищните мускули, ръцете и талията.

Той се състои от непрекъснати, енергични движения в таза, движение напред и назад, което е страхотна тренировка за бедрата и талията.

Основните ползи са че:

  • Укрепва костите и мускулите.
  • Помага за тонизиране на организма.
  • Намалява стреса и мускулното напрежение.
  • Увеличава жизнеността и енергията.
  • Отличен за повишаване на доверието в себе си.
  • Помага за предотвратяване на физически заболявания като остеопороза и артрит.
  • Предотвратява депресията.
  • Предпазва сърдечно-съдовата система.
  • Подобрява кръвообращението.
  • Помага в борбата с целулита.

Колко пъти в седмицата мога да танцувам?

Истината е, че няма ограничение за това колко пъти трябва да танцувате. Може да танцувате всеки ден, въпреки че е най-добре да го правите умерено, за да не се преуморите прекалено физически.

Танцуването половин до един час е повече от достатъчно. Ако не разполагате с много време, опитайте се да танцувате най-малко 3 пъти седмично.

Разбира се, можете да изберете стила, който ви харесва най-много, или можете да създадете свой собствен чрез комбиниране на всички тези три препоръчани танци.

Така че пригответе се да направите танцуването част от ежедневието, и ще видите колко по-здрави физически и емоционално ще се чувствате. Поканете вашия партньор, членове на семейството, или приятели, за да направите това още по-забавно.