Как да загубим няколко сантиметра от талията

13 Февруари, 2019
След около 2 седмици ще започнете да забелязвате резултатите - разбира се, ако следвате добра диета и правите упражнения.

Талията е една от областите на тялото, която е най-трудна за оформяне. Това е мястото , където се натрупват повече мазнини. Точно там винаги се забелязват и други проблеми с фигурата  – натрупаните няколко килограма, подуване на стомаха и задържането на течности.

Борбата с мазнините в талията и премахването на тези досадни килограми не е лесна задача, но не е невъзможна.

Чрез следването на подходяща диета и подходяща физическа активност можете да се справите с излишните мазнини в тази част от тялото и да постигнете фигурата, която желаете.

Съвети за премахване на няколко сантиметра от талията

Първото нещо, което трябва да направите, е да имате предвид, че за да премахнете мазнините от талията и загубите няколко сантиметра, трябва да избягвате консумацията на мазнини и да се съсредоточите върху премахването на тези, които вече сте натрупали. Ако не намалите дневния прием на мазнини, без значение какво правите, няма да видите резултатите.

Елиминирайте напълно бързото хранене от ежедневното меню

  • Ако обичате заведения за бързо хранене и често прибягвате до тях, трябва да знаете, че в допълнение към мазнините, които вредят на тялото, можете да развиете и сериозни здравословни проблеми в дългосрочен план.
  • Яжте протеини, които са с по-малко мазнини, например постно месо, или други храни като соя и бобови.
  • Избягвайте прекомерната консумация на млечни продукти, сладки напитки и преработени храни.
  • Ако страдате от непоносимост към храни, трябва да разберете кои са тези, които предизвикват проблеми и, доколкото е възможно, да избягвате тяхната консумация. Хранителните непоносимости причинят възпаление на стомаха и също оказват влияние върху талията.

Вижте още: Симптоми на непоносимостта към глутена и как да се справите с нея

Увеличете дневната консумация на вода вместо газирани напитки

  • Пиенето на вода е най-добрият начин да останете хидратирани и също така ще помогне за премахването на токсините от тялото. Много е лесно да приемете този добър навик.

Концентрирайте се върху упражнения, насочени към талията

  • Те трябва да включват предимно коремни упражнения, повдигане на краката и въртене на кръста. Увеличите времето за кардио упражненията, тъй като те са от ключово значение за изгарянето на мазнини.

Избягвайте стресови ситуации

  • Те увеличават производството на хормона кортизол, който се свързва с желанието за храна, затлъстяване и наддаване на тегло, особено в талията.
  • Стремете се към по-правилна поза, за да постигнете промяна – както в кръста, така и в корема.
  • Правете следното упражнение: застанете пред огледалото и заемете подходяща поза. Виждате ли моментно намаляване на корема и удължаване на талията? Тази поза е от ключово значение за оформянето на талията и за по-добра фигура.

Лечебно средство за изгаряне на мазнините

Тези "няколко" сантиметра трябва да се махнат

Това мощно средство е чудесно допълва подходяща диета и упражнения, чиято основна цел е намаляване на локализирани мазнини. То съдържа 3 основни съставки: пресен хрян, лимонови кори и мед.

Прочетете и това: Храни спомагащи изгарянето на натрупаните мазнини

Свойствата на тези съставки се преборват с мазнините, подобряват метаболизма, помагат при премахването на токсичните вещества от организма, стимулират премахването на задържаните течности от организма и, в допълнение към всичко това, също така са полезни при подобряване на мозъчната функция, паметта, слуха и зрението.

Съставки:

  • 125 гр. хрян
  • 3 лимона
  • 3 супени лъжици мед

Приготовление:

Преди да смесите съставките, много е важно да измиете хряна и лимоните добре, докато се дезинфекцират напълно, тъй като ще използвате корена и кората. За да се гарантира премахването на микроорганизмите, потопете лимоните и хряна в купа с равни части вода и бял оцет.

Когато сте дезинфекцирали съставките, смесете хряна в блендер. Отделно нарежете лимоните на няколко парчета, като запазите кората, която след това да смесете с хряна. Накрая добавете 3 супени лъжици мед и разбъркайте в блендера за няколко секунди, докато се смесят напълно.

Препоръчително е да консумирате 1 супена лъжица от тази смес 2 пъти на ден, най-добре заедно с храна. Можете да я сложите в стъклена бутилка и да я съхранявате в хладилника. След около 2 седмици ще започнете да забелязвате резултатите – разбира се, ако следвате добра диета и правите упражнения.

  • Galarza, V., & Cabrera, G. (2008). Hábitos alimentarios saludables. Nutrición, Salud y Alimentos ….

  • Nutrición. (2017). Archivos de Bronconeumologia. https://doi.org/10.1016/S0300-2896(17)30365-4.

  • Polo Portes, C. E., & Del Castillo Campos, M. J. (2012). El índice cintura cadera. Revisión. Centro de Medicina Deportiva. https://doi.org/10.2746/042516409X480395.