Отстранете двойната брадичка без операция

30.12.2018
Яжте повече фибри: плодове, зеленчуци, бобови растения, пълнозърнести храни, сушени плодове, семена и ядки.

Шията е част на тялото, за която не се замисляме твърде, докато безмилостният ход на времето, в крайна сметка, не ни накара да й обърнем внимание.
С годините някои хора развиват двойна брадичка. Двойната брадичка може да бъде резултат от редица фактори, но за щастие съществуват доста естествени средства, чрез които може постепенно да намалее.
В тази статия ще ви дадем някои съвети, с помощта на които двойната брадичка може дори да изчезне. Те включват няколко прости упражнения и промени в начина на живот, които можете да направите, за да подобрите общото си състояние.

С наднормено тегло ли сте?

Когато двойната брадичка е особено изразена, това често се дължи на напълняване, така че първата стъпка към отстраняването й е да избегнете увеличаване на теглото и, ако е възможно, да се опитате да отслабнете. Ако искате брадичката да се прибере, пазете балансирана диета и яжте малки порции на вечеря, която обикновено е най-обилното хранене за деня.
Ако наднорменото тегло е причината за двойната ви брадичка, това ще бъде особено видно, когато отворите устата си.
Ето няколко съвета как да отслабнете, без да правите много жертви:

  • Яжте повече фибри: плодове, зеленчуци, бобови растения, пълнозърнести храни, сушени плодове, семена и ядки.
  • Избягвайте пържени храни, захар, мляко и млечни продукти, преработени или тлъсти меса, сладкиши.
  • Включете салата към всяко хранене за деня.
  • Изпивайте чаша вода половин час преди ядене.
  • Дъвчете храната си внимателно и се хранете бавно, за да се насладите и да усетите истинския й вкус.

Вижте още: Рецепти за лека вечеря, за да отслабнете без гладуване

Яжте повече фибри, плодове и  зеленчуци, за да намалите двойната брадичка.

Отпусната кожа ли е?

В други случаи двойната брадичка се дължи на отпусната кожа на лицето и шията, а не на мазнини. Причината може да бъде внезапна загуба на тегло, стареене, дори наследственост. Независимо от случая, трябва да започнете да се храните с повече протеини за укрепване и засилване на тези тъкани. Препоръчителна е консумацията н животински продукти (месо, риба, яйца, мляко и млечни продукти) и зеленчуци (бобови култури, сушени плодове, гъби, спирулина).
Можете да си набавите натурални хомеопатични добавки, които ще помогнат за възстановяване на твърдостта на тъканите не само на шията, но и на мускулатура като цяло. Една много подходяща такава се нарича калциев фосфат, D6. Вземете три таблетки под езика три пъти дневно между хранения. Избягвайте напитки и силни аромати като мента (включително дъвка и паста за зъби с ментол). Може да се приема в продължение на два месеца. След това направете почивка, после приемът може да продължи още два месеца.
Консумирайте  зеленчуци и  бобови култури против двойната брадичка.

Хидратация и ексфолиация

Надмормено тегло или отпусната кожа – и в двата случая хидратацията, ексфолиацията и подхранването в тази област са много важни, за да бъдат отстранени мъртвите клетки и кожата да се възстанови.

  • Ексфолиацията може да се направи, като използвате природни продукти – сол, захар или сода за хляб – веднъж седмично. Нежно ги втривайте във влажна кожа с кръгови движения с пръстите в продължение на поне една минута, след това подсушете.
  • Кожата трябва да се хидратира един до два пъти дневно с помощта на растителни масла, подходящи за овлажняване на кожата: кокосов орех, бадем, масло от вечерна иглика, жожоба и др. Нежно масажирайте кожата, за да елиминирате двойната брадичка. С помощта на палеца и показалеца масажирайте шията в посока нагоре и после надолу, като съвсем леко разтягате кожата.

Прочетете и това: Как да използвате кокосово масло за прекрасна коса

Нежно масажирайте кожата, за да елиминирате двойната брадичка.

Упражнения за намаляване на двойната брадичка

Накрая стигаме до ключовия компонент за намаляване на двойната брадичка. Независимо каква е причината, упражненията са много важни. Само 10 минути на ден стигат, но е важно да бъдете последователни.

  • В седнало или изправено положение завъртете очите или главата си към тавана, като повдигате брадичката. Изпънете врата си максимално, свийте устни и задръжте позата няколко секунди. Трябва да усетите разтягане в областта на шията.
  • Внимателно завъртете главата си на една страна, задръжте за няколко секунди, а след това повторете на другата страна.
  • Сложете топка за тенис под брадичката си и я задръжте на гърдите. Приложете натиск върху топката с глава. Повторете няколко пъти за максимален ефект.
  • Дъвченето на дъвки е любопитно, но просто упражнение, което помага за тонизиране на брадичката. Избягвайте дъвки със захар.