Упражнения за отстраняване на мазнините в подмишниците

15.05.2018
Някои от тях изискват използването на гири. Ако не разполагат с такива можете да ги замените с бутилки с вода или торби с пясък

Мазнините в подмишниците могат да бъдат неудобни, както и неприятни. За да се справим с тях ще споделим някои упражнения с вас, които действат чудесно за елиминирането им.

Въпреки че можем да скрием мазнините, които имаме в тази област трябва да направим всичко възможно, за да ги премахнем и да ги преодолеем от списъка ни с безпокойства. Продължавайте да четете, за да видите как можете да се отървете от тях още днес.

Упражнения за елиминиране на мазнините в подмишниците

Днес ще разгледаме някои упражнения за премахване на мазнините в подмишниците. Тези упражнения са доста прости и можете дори да ги правите у дома.

Някои от упражненията изискват гири. Ако нямате такива, можете да ги замените с торби с пясък или бутилки с вода.

1. Лицеви опори върху коленете

 

намалете мазнините в подмишниците с лицеви опори

Това упражнение е подобно на правенето на лицеви опори, с изключение на това, че се поддържаме върху коленете и използваме нашата собствена тежест, за да сгънем ръцете си, а после да се избутаме нагоре отново.

Въпреки това, за тези лицеви опори ще добавим някои елементи, за да ги направим малко по-трудни.

  • След като направите 10 или 12 лицеви опори върху коленете, както е описано по-горе, изпънете единия от краката си.
  • Направете отново лицевите опори и след това използвайте другия крак, за да се поддържате и да изпънете другия.
  • Последният вариант, който искаме да споделим не е за начинаещи. Протегнете двата крака и правете нормални лицеви опори. Колкото по-ниско можете да стигнете, толкова по-добре.
  • Независимо дали правите лицеви опори върху коленете или обикновените, опитайте се да докоснете пода с гърдите си.

2. Страничен полет

намалете мазнините в подмишниците със страничен полет

Във второто упражнение на нашия списък с упражнения за изгаряне на мазнини в подмишниците в идеалния случай ще имате наклонена пейка. Ще се нуждаете и от гири.

Ако нямате наклонена пейка можете да направите упражнението върху топка за упражнения.

  • Легнете върху наклонена пейка и поставете ръцете си отстраните, като държите гирите.
  • Ръцете ви не трябва да бъдат напълно изпънати, а по-скоро леко извити.
  • Върнете се в началната позиция. Направете 3 серии от 12 повторения.

3. Прегънато странично изправяне

намалете мазнините в подмишниците със страничен планк

За това упражнение също ще трябва да използвате гири.

  • За да започнете застанете изправени с краката си леко раздалечени. Леко се наведете напред.
  • С полу-сгънати ръце повдигнете гирите от двете страни, сякаш се опитвате да летите. Трябва да почувствате тежестта в ръцете си. Не трябва да изпитвате напрежение в шията.
  • Можете също да направите това упражнение, седнали на пейка, леко наведени напред. Много по-ефикасно обаче е, ако сте изправени.
  • Опитайте да правите 3 серии от 10 до 12 повторения.

4. Странични повдигания на тежести

намалете мазнините в подмишниците с помощта на гирички

Нашето четвърто упражнение за изгаряне на мазнините в подмишниците изисква също дъмбели. Можете да направите това упражнение в изправена или седнала поза. Въпреки това ще ви е необходимо пространство от двете страни, за да вдигнете ръцете си.

С тежест във всяка ръка повдигнете ръцете си на височината на раменете. Трябва само да движите ръцете си. Раменете ви не трябва да се движат и не трябва да изпитвате напрежение в шията си.

Тъй като това е трудно упражнение, можете да започнете от 7 до 10 повторения в 3 серии. С течение на времето можете да опитате да стигнете до 12 повторения.

5. Страничен планк

Последното упражнение в нашия списък не е просто планк, а страничен планк.

  • За да направите страничен планк, легнете на една страна. Подпрете се върху ръката си и повдигнете кръста.
  • Опитайте се да задържите тялото в права линия, като същевременно пречите на кръста си да се смъква. Поставете другата ръка върху бедрото си.
  • Опитайте се да стоите в тази поза толкова дълго, колкото е възможно. Повторете три пъти и сменете на другата страна.

Мазнините в подмишниците могат да бъдат много неудобни

Мазнините в тази област могат да бъдат източник на голям дискомфорт. Ако ходите без презрамки или само ако носите сутиен, ще видите как мазнините се притискат.

Упражненията в нашия списък за справяне с мазнините в подмишниците са страхотни, за да се отървете от тях. Въпреки това, вие също трябва да ги комбинирате с някои сърдечно-съдови упражнения.

Не трябва да забравяме, че промените не се случват за една нощ. Те изискват време, постоянство и малки стъпки, като правите всяко упражнение, добавяйки повече повторения, и по-голяма тежест …

Можете да го направите!

които искали