Съвети за естествено красиви крака

· 06.01.2019
Избягвайте вредните мазнини в хранителния си режим : транс-мазнини, пържени храни, сладкиши, нездравословна храна, преработени меса, млечни продукти с високо съдържание на мазнини и т.н.

За да предотвратите проблеми с вашите крака е важно да правите упражнения и  сърдечно-съдови тренировки най-малко три пъти седмично. Също така е възможно да се използват естествени продукти като масло от бреза, което има невероятни антицелулитни и дрениращи свойства.

Краката са една от най-атрактивните части на тялото на жената, но те ​​се нуждаят от адекватни грижи. Общите проблеми трябва да бъдат третирани по естествен път, не само заради естетически причини, а най-вече защото те са свързани с нашето здраве: целулит, стрии, отпуснатост (провисналост), затлъстяване, разширени вени и т.н.

В тази статия ще споделим най-добрите естествени средства за борба с тези проблеми, за да имате красиви крака, които са тонизирани и здрави!

 Общи съвети за красиви крака

Първо ще предоставим някои стандартни съвети, които ще ви помогнат да предотвратите общите проблеми с вашите крака, а също така ще са полезни за подобряване на здравето.

 Най-важното нещо е да се започне с правилно хранене:

  • Избягвайте вредните мазнини в хранителния си режим : транс-мазнини, пържени храни, сладкиши, нездравословна храна, преработени меса, млечни продукти с високо съдържание на мазнини и т.н.
  • Ограничете консумацията на бяла захар и рафинирана сол
  • Не злоупотребявайте с консумацията на рафинирано брашно
  • Избягвайте алкохола

 за красиви крака - намалете консумацията на бяло брашно и бяла захар

Седмични упражнения

Важно е да правите упражнения всеки ден, но ако това не е възможно, намерете начин да тренирате най-малко три пъти седмично.

Най-полезните упражнения за крака са:

  • Ходене
  • Бягане
  • Разходки и слизане по стълби
  • Плуване
  • Йога
  • Тай чи
  • Колоездене

Препоръчваме: Ползи от ходенето на бос крак

колоезденето извайва красиви и стройни крака

 Целулит

Целулитът е един от най-честите проблеми и често се появява в бедрата, прасците, над колената и в задните части. С течение на времето това състояние може да стане по-лошо, ако не се лекува, затова е важно да се предприемат действия възможно най-скоро.

В допълнение към спазването на диета и физически упражнения, също може да приложите антицелулитен продукт локално на краката си, за предпочитане са естествените продукти. Може да използвате, например масло от бреза, което има невероятни антицелулитни и дрениращи свойства.

Трябва да се прави петминутен масаж всеки ден и да се нанася маслото, винаги с движение нагоре, съчетаващо прави и кръгли масажи.

Вижте и: Перфектната антицелулитна диета

 Стриите

Стриите се появяват, когато получим внезапна промяна в теглото и кожата ни не разполага с достатъчно еластичност. Можем да предотвратим това, дори ако сме преминали през промяна на теглото (например поради диета или по време на бременност) и дори да ги отстраним, когато те все още са новосформирани.

За да достигнете желания резултат, трябва дълбоко да подхранвате кожата си като я масажирате с помощта на един от следните четири природни продукти:

Тези масла могат да се прилагат след душ, преди изсушаване с кърпата, когато порите на кожата са широко отворени и по-способни да абсорбират маслото. Оставете кожата да изсъхне по естествен път.

 Разширени вени

Разширените вени са симптом на лоша циркулация в краката, но можете да следвате някои от тези съвети за предотвратяването и лечението им:

  • Нанесете оцет от розмарин за да охлади, успокои и подобри кръвообращението
  • Поставете краката си във вертикално положение в продължение на най-малко 15 минути всеки ден. За да направите това, можете да легнете на пода, в леглото или на дивана и да повдигнете краката си нагоре, за предпочитане е хълбоците да докосват стената, а краката да са напълно вертикални, създайте прав ъгъл с тялото си.
  • Приемайте ежедневно инфузия (отвара) от готу кола, гинко билоба или от гроздови семена.

 Отпуснатост

Отпуснатост или провисналост, може да се появи в резултат на възрастта или поради липсата на физически упражнения и тонизиране. Ключът към предотвратяването им е извършване на упражнения, не само сърдечно-съдови, но и тонизиращи.

Освен това, има и друг начин да се придаде стегнатост на краката и поради това ни е необходима само вода, за да се възползваме от положителните ефекти на хидротерапията:

  • Винаги завършвайте душа си със студена вода
  • Ходете, ако е възможно по бреговете на реки или по плажа
  • Подгответе две опаковки; една с много студена вода, а другата с топла вода. Поставете краката си първо в топлата вода, а след това в студената и редувайте така няколко пъти. Винаги завършете с горещата вода.
на плажа ходете с боси крака, за да по-добър тонус

 Затлъстяване – наднормено тегло

 Затлъстяването, което засяга различни части на тялото, трябва да се пребори предимно от вътре с правилна диета и хранене, както и от външната страна с правилни упражнения, защото няма чудодейни лечения за премахване на излишната мазнина.

В допълнение, има някои храни, които могат да помогнат да отслабнете по-бързо:

  • Кокосово масло
  • Спирулина
  • Лимон
  • Водорасли (Фукус Весикулосус)
  • Чай
  • Джинджифил
  • Целина
  • Ананас
  • Диня

Надяваме се, че сте харесали тази статия за това, как да имате красиви крака по естествен начин!