Перфектната антицелулитна диета

· 14.07.2018
Не прескачайте закуската и кажете сбогом на кофеина. Освен това не носете високи токчета всеки ден и избягвайте тесните дрехи

Елиминирането на целулита не е лесна задача. Всъщност дори има някои хора, които се чувстват несигурни заради това. Ето защо решихме да споделим една добра антицелулитна диета.

С прости думи, целулитът е просто мазнина. С наднормено тегло или не, всеки човек може да страда от него. Трябва да започнете да действате, за да се отървете от този целулит, който е толкова неприятен и упорит.

Трябва да започнете, като промените начина си на живот. Препоръчваме да започнете с това, което ядете. Това не е временна диета. Трябва да се храните здравословно за цял живот с няколко позволени „измамнически храни“.

Антицелулитна диета за намаляване на ефекта му

отървете се от целулита

Думата „диета“ може да е неприятна за някои хора, но тук я използваме като синоним на ангажираност и отговорност с промените, които трябва да направите и да се придържате към тях. За да намалите целулита, трябва да ядете храни с ниско съдържание на мазнини и захар.

За да започнете тези промени, можете да приложите следната антицелулитна диета за проектиране на дневните си менюта. Това ще предотврати натрупването на мазнини и ще позволи на тялото ви да се детоксикира и да изхвърли излишните вещества, като по този начин се избягват заболяванията, причинявани от токсините.

  • Яжте на всеки три часа: Идеята е да се раздели количеството храна, която ядете през деня, като разпределите основните ястия и правите леки закуски.
  • Не прескачайте закуската: не трябва да чакате повече от 4 часа, за да ядете първото си ястие, след като се събудите. Това е много важно, за да може тялото ви да функционира добре.
  • Избягвайте сладките, защото те имат концентрирана захар: Може да си позволите да се поглезите от време на време, но не забравяйте, че не трябва да ядете сладко всеки ден. Идеалното е да ги ядете само веднъж седмично.
  • Отървете се от въглехидратите: без брашно, ориз, бял хляб или обикновени тестени изделия. Можете да ги замените с техните пълнозърнести варианти. Те са полезни и няма дори да усетите разликата.
  • Не добавяйте много сол към вашата храна: Солта допринася за задържането на вода и това насърчава появата на целулит. Подправете храната си с билки и избягвайте употребата на преработени продукти.
  • Не на лошите мазнини: Забравете за пържените храни, пилешките кожички, маслото и млечните продукти. Избягвайте да ги ядете възможно най-много.
  • Кажете сбогом на вашите пороци: Трябва да кажете сбогом на кофеина. Това е огромен враг, тъй като причинява вазоконстрикция и възпаление на кожните тъкани.
сладкото е вредно за целулита

Заменете кафето и газираните напитки с чай. Премахнете употребата на алкохол, цигари, пикантни храни и подправки.

3 важни плода за антицелулитна диета

Грейпфрут

Този плод ще допринесе в борбата срещу целулита по много начини. Той е богат на витамини А, В и В. Също така той ще ви помогне да отслабнете, да се чувствате сити и да намалите апетита си. Ето защо препоръчваме да започнете деня с чаша сок от грейпфрут.

Този плод също понижава нивата на холестерола и е отличен съюзник срещу сърдечни заболявания и диабет.

Ананас

Ананасът помага за избягване на задържането на вода, поддържа здравето на дебелото черво и детоксикира тялото ви. Също така съдържа витамин С и ви помага да отслабнете.

Яжте три резена на ден, по един с всяко основно ястие.

ананас против целулит

Ябълка

Този плод има специален ефект срещу целулита. Тя кара храната да се движи по-лесно и бързо през чревния тракт. Също така средно голямата ябълка е само 80 калории, така че също помага да се чувствате сити и да отслабнете.

Трябва също да ядете пъпеш, кумкуат и нар. Те имат страхотен вкус и съдържат много витамини, които се борят с появата на целулит.

Те са отлични закуски и можете да ги ядете заедно с ядки.

Какво друго може да направите, за да предотвратите целулита?

Вече казахме, че промяната на начина ви на ядене е най-добрият начин за намаляване на целулита. Предвид това, което вече посочихме, ви каним да:

  • Не използвайте високи токчета всеки ден.
  • Избягвайте плътно прилепналите дрехи.
  • Кажете не на стреса, защото причинява хормонални промени и разпределението на мазнините може да бъде променено.

Правете упражнения. Вървете поне половин час на ден, качвайте се нагоре или надолу по стълбите, карайте велосипед. Не трябва да забравяте да упражнявате, тъй като има толкова много ползи за здравето.

Следването на антицелулитна диета означава балансирана диета. Целта е да се превърне в начин на живот, а не в ограничителен режим на хранене. Насладете се на промяната и запомнете, че тялото ви е храм, за който трябва да се грижите

.