Открийте невероятно лекарство за борба с безсънието

05.09.2017
Нужни са ви само канела, органични банани и малко търпение. Пийте напитката час преди лягане

Как да се преборите с безсънието? Хроничният нередовен сън или безсънието от време на време могат да имат много причини.

Някои от основните са:

  • Стрес
  • Безпокойство
  • Хранителна недостатъчност
  • Работни часове
  • Болка
  • Определени медикаменти

Ако проблемът да се радвате на дълбок, възстановителен нощен сън e хроничен и влияе на качеството ви на живот, първото нещо, което трябва да направите, е да се консултирате със специалист.

Сега, когато става дума за ежедневието ви, други допълващи стратегии винаги ще бъдат от голяма помощ. Тези стари лечебни средства от баба ви и техниките на натуралната медицина често работят доста добре, когато се използват правилно.

Тук бихме искали да предложим следното: започнете да пиете чай с канела и банан час преди лягане всяка вечер.

След това всичко, което трябва да направите, е да изключите всичките си електронни устройства (мобилен телефон, компютър, телевизор), да вземете книга и да се оставите на съня да ви победи. Този чай ще ви даде останалото, от което се нуждаете.

Готови ли сте да опитате това невероятно лекарство?

Борба с безсънието

Бананите или по-скоро тяхната кора

Бананите са един от най-пълноценните и полезни за вас плодове.

  • Някои хора ги избягват, защото смятат, че са с твърде голямо количество калории.
  • Това е грешно. От бананите не се пълнее. Всъщност те могат да бъдат голяма помощ при загуба на теглото, защото са засищащи, те отпускат и намаляват тревожността и насърчават възстановителния сън.
  • Обикновено купувате банани, които не са твърде зрели. Перфектно жълт банан е, когато извлечете най-много от съдържанието на вода, витамини, минерали, фибри и нисък гликемичен индекс.

Добавяме банан към този чай преди лягане поради една много конкретна причина: помага на мозъка да освобождава серотонин, невротрансмитер, който облекчава безпокойството и помага за борба с безсънието.

В същото време нещо, което не можем да забравим, е, че бананите съдържат много високо съдържание на калий и магнезий в техните обелки, много повече, отколкото в самия плод.

  • Не ги изхвърляйте. Те са жизненоважни за нашия чай!

Прочетете още: 6 причини да консумирате банани ежедневно

Канела, подправката на здравето

Канела за борба с безсънието

Канелата е чудесна, успокояваща подправка. Дори само като я помиришем, ще се почувстваме спокойни и релаксирани.

Ако взимате това невероятно лечебно средство в продължение на 10 дни, тялото ви ще свикне с него всеки ден и ще ви помогне да заспите по-дълбоко.

  • Канелата помага да балансирате нивата на кръвната захар.
  • Когато нивата й са балансирани, хормоните функционират по-добре, което води до по-добър сън.
  • Друг забележителен аспект на този чай е, че подобрява храносмилането.
  • Правилното хранене вечер помага на тялото да се детоксикира по-ефикасно.

Това е когато, където черният дроб и лимфната система действат като детоксикиращи и прочистващи агенти на тялото.

Не на последно място, заслужава да се отбележи, че този чай с банани и канела успокоява мускулите и облекчава напрежението, свързано със стреса.

Вижте и: 7 начина за добър старт на деня без стрес и тревожност

Този чай понижава кортизола в кръвта, за да помогне да постигнете по-добър нощен сън. Това е невероятно!

Как да приготвя моето лечебно средство за борба с безсънието

Средство за борба с безсънието

Съставки

  • 1 органичен банан
  • ½ чаена лъжичка канела (2.5 гр.)
  • 1 л. вода

Приготовление

Този чай е много лесен за приготвяне. Купете най-напред органични банани. Защо? Ще използваме кората, така че е най-добре ако не съдържа пестициди.

  • След като вземете банана, отрежете краищата, поставете го в тенджера, пълна с вода, и включете котлона.
  • Добавете ½ чаена лъжичка канела.
  • Оставете да ври най-малко 20 минути. След това оставете да престои поне още 10 минути.
  • Коя е следващата стъпка? Чаят е почти готов, просто прецедете водата в бурканче и сервирайте.

Ако искате по-сладък чай, просто добавете малко мед. Уверете се, че не добавяте захар. Захарта ще ви държи будни през нощта, а лекарството за борба с безсънието ще загуби ефекта си.

Как трябва да приемам това лечебно средство?

Пийте го час преди лягане всяка вечер. Не забравяйте, че може да отнеме няколко дни, преди да видите резултатите. Бъдете търпеливи!

  • Bianchi, M. T. (2017). Chronic Insomnia. Seminars in Neurology. https://doi.org/10.1055/s-0037-1605344
  • Schutte-Rodin, S. L., Broch, L., Buysee, D., Dorsey, C., & Sateia, M. (2008). Clinical guideline for the evaluation and management of chronic insomnia in adults. Journal of Clinical Sleep Medicine. https://doi.org/10.5664/jcsm.6470
  • Roth, T. (2007). Insomnia: Definition, prevalence, etiology, and consequences. Journal of Clinical Sleep Medicine. https://doi.org/10.1378/chest.14-0970