Най-добрите начини да тонизирате шията и двойната брадичка

12.02.2019
Заедно със здравословното хранене и увеличаването приема на вода, за да поддържате добре хидратирана област и да намалете двойната брадичка, правете ежедневно и посочените упражнения.

Двойната брадичка представлява натрупване на мазнини и наличие на отпусната кожа. Проявява се при хора, които качват или губят тегло във времето.

Повечето хора смятат, че това е външен проблем, който влияе върху самочувствието.

Важно е да се има предвид, че присъствието му е кардиометаболитен рисков фактор, който не трябва да пренебрегваме.

Ето защо е от важно значение да промените начина си на живот и да си създадете здравословни навици, които ще поддържат вашето тегло под контрол.

Съществуват упражнения и съвети, които ще ви позволят да намалите натрупването на мазнини и да подобрите тонуса на кожата в тази област.

Вижте повече!

Упражнения и съвети за намаляване на двойната брадичка и тонизиране на шията

Както лицето, така и шията, са съставени от много мускули, които осигуряват устойчивост на кожата, която ги покрива.

Те предотвратяват ранните появи на бръчките и намаляват натрупването на мазнини в областта на брадичката.

Повечето хора обаче пренебрегват факта, че трябва да упражняват тези зони всекидневно подобно на другите мускули, за да ги поддържат здрави.

И кожата се нуждае от допълнително подхранване, за да остане еластична, устойчива и тонизирана.

Имайки предвид това, ние съставихме лесна рутинна процедура  и две ключови препоръки така ,че да можете да постигнете тази цел.

Упражнение № 1

упражнения за стягане на двойната брадичка

  • Докато стоите с изправен гръб и затворена уста, направете кръгови движения с езика срещу  горната част на небцето.
  • Правете всеки ден по 10 повторения, 3 пъти дневно.

Упражнение № 2

  • Седнете на удобно място с изправен гръб и възможно най-спокойна поза.
  • След това изговорете гласните думи преувеличено, като отваряте устата си колкото е възможно повече.
  • Правете по 10 повторения два или три пъти на ден.

Прочетете и: 6 лесни съвета за подмладяване на кожата на шията

Упражнение № 3

тонизиране на двойната брадичка и шията

  • Седнете в удобен стол с изправен гръб и кръстосани ръце.
  • Изпънете шията си напред и когато достигнете най-далечната точка, направете кръг наляво или надясно с бавни движения.
  • Задръжте тази позиция за две секунди, след това се върнете в първоначалната позиция и повторете същото движение в другата посока.
  • Правете по 10 повторения всеки ден.

Упражнение № 4

  • Стегнете мускулите на врата, доколкото е възможно, и се опитайте да се намръщите.
  • Повторете 5 пъти, два или три пъти на ден.

Упражнение № 5

упражнения за стягане на двойната брадичка

  • Купете любимата си дъвка и я използвайте, за да тренирате мускулите на врата и лицето си.
  • Дъвчете непрекъснато по преувеличен начин за най-малко 10 минути.
  • Повторете упражнението два или три пъти на ден.

Хидратиране за тонизиране на шията

За да тонизирате шията е важно да увеличите приема на вода и да използвате овлажняващи продукти.

Пийте 6 до 8 чаши вода на ден, за да предотвратите дехидратация и да увеличите количеството кислород на кожата по цялото тяло.

Нанасянето на овлажняващ крем със стягащи свойства намалява слабостта на кожата в областта на врата и помага за намаляване на двойната брадичка.

Също така е добре да ядете повече плодове и зеленчуци, тъй като те са антиоксиданти, които спомагат за подобряване на кожата.

Препоръчваме ви да прочетете и: 4-те най-добри продукта в домакинството за овлажняване на кожата

Масло от пшенично брашно

масло от пшеница за стягане на двойната брадичка

Маслото от пшеничен зародиш е полезно за стягане на кожата и е с добър ефект срещу двойната брадичка.

Този продукт има висока концентрация на витамин Е – хранително вещество, което хидратира, тонизира и потиска дермата.

Масажирайте от брадичката до долната част на шията докато леко натискате с пръсти.

Повтаряйте всеки ден сутрин и вечер преди лягане.

Сок от ябълка и цвекло

Редовното пиене на този натурален сок спомага за елиминирането на токсините и задържането на течности, а това определено са фактори, които могат да доведат до двойна брадичка.

Той е с ниско съдържание на калории, богат на антиоксиданти и създава чувство на ситост, затова и помага за контролиране на желанието да се яде повече.

Съставки:

  • 2 ябълки
  • 1/2 цвекло
  • 1/2 чаша вода (100 мл)

Приготвяне:

  • Поставете ябълките и цвеклото в сокоизстисквачка.
  • Изсипете сока в миксер и смесете с половин чаша вода.
  • Пийте преди закуска най-малко три пъти седмично.

Не забравяйте, че всички тези препоръки могат да ви помогнат да постигнете добри резултати, само когато се практикуват редовно.

Ефектът не се вижда веднага и може да варира при различните хора.