Как да се справим с отпуснатата кожа – 5 съвета

Как да се справим с отпуснатата кожа? Дали скъпите козметични продукти са достатъчни?
Как да се справим с отпуснатата кожа – 5 съвета

Последна актуализация: 08 февруари, 2022

Отпуснатата кожа на ръцете и талията е доста досаден проблем и трудно се премахва дори и с помощта на упражнения и диети. Рязкото сваляне и качване на тегло води до това кожата да се разтегне на тези места. Други причини са възрастта, липса на физическа активност и неправилна диета. В тази статия ще ви дадем няколко съвета как да се справите с отпусната кожа.

Стъпки за борба с отпуснатата кожа

Според експерти неправилната диета е една от основните причини за отпускането на кожата. Някои диети за отслабване, на които се подлагаме също ни карат да губим вода и мускулна маса. Теглото се губи в ръцете, седалището, корема и мускулите. Тези части на тялото започват да изглеждат меки поради липсата на вода в организма и отслабналата мускулатура. Следователно кожата, която е съдържала мазнини преди сега се отпуска.

Нека да видим какво може да се предприеме и какво да променим в начина си на живот, за да се преборим с неприятната отпусната кожа.

1. Храни, които заздравяват мускулите и горят мазнини

Здравословно хранене в борбата с отпуснатата кожа

правилно отслабване, без да губи прекалено много вода и здравина и устойчивост на вашите мускулиВажно е да се има предвид, че когато сте на диета губите мазнини, а не мускулна маса.
  • Полезни белтъци: Белтъците са от съществено значение за укрепване на мускулите. Има хора, които решават да минат без тях, когато започват диета, мислейки, че така ще отслабнат по-бързо и лесно. Това е огромна грешка. Трябва непременно да ги включите в диетата си, за да бъде разнообразна и балансирана. Най-препоръчваният белтък е този в яйцата и нетлъсто месо, като пилешко или пуешко. Сьомгата също е чудесен източник на полезни белтъци, както и бадемите.
  • Ябълки: Може би не знаете, но обелката на ябълките е страхотен източник на белтъци, а и изгаря мазнини. Според проучване на Университета на Айова урсоловата киселина, концентрирана в обелката на ябълките подпомага растежа на мускулите, като ви позволява да изгаряте повече калории в същото време.

2. Приемайте антиоксиданти, за да се справите с отпуснатата кожа

плодове и антиоксиданти

Антиоксидантите са най-добрият ресурс в борбата със свободните радикали. Именно тези малки частици постепенно състаряват кожата ви

Горските плодове са страхотен източник на антиоксиданти и витамин C, какъвто са и портокалите и лимоните. Те също така съдържат колаген, който е от съществено значение за поддържане на кожата гладка и здрава. Така че, когато е възможно ги включвайте в закуската си. Консумирайте натурални сокове, защото предлагат невероятна комбинация от витамини и минерали.

3. Кажете „не” на бързи и мазни храни

вредна храна

бързата хранТова е грешка. От тази храна не само че се напълнява, но високите количества сол и захар, които съдържа водят до подуване, задържане на течности и неизбежна загуба на еластичност на кожата.

4. Внимавайте със слънцето

Грижа срещу слънцето

Но ако се излагате на слънце твърде дълго колагенът в организма ви ще бъде изчерпан, ще се обезводните и кожата ще се отпусне.

5. Упражнения за борба с отпуснатата кожа

Упражнения в борбата срещу отпуснатата кожа

коремаКратките, но редовни ежедневни тренировки заедно с добра диета ще ви позволят да подобрите тонуса си и кожата постепенно ще се стегне. Това ще изисква определени усилия, както всички знаем, но нищо не е невъзможно, ако имате малко воля. Може да ви заинтересува ...
6 съвета за по-гладка и млада кожа на шията
Здраве и Красота
Прочетете го в Здраве и Красота
6 съвета за по-гладка и млада кожа на шията

Търсите съвети с грижа за по-млада и гладка кожа на шията? Тя заслужава също толкова грижи, колкото кожата на лицето ви. Още по темата.