Изгорете 300 калории с 2 прости упражнения

· 02.06.2016
Преди да стартирате този режим, трябва да се снабдите пудовка - тежка топка с дръжка, направена от същия материал

Тренировките са един от най-подходящите начини за горене на допълнителни калории, които тялото може да складира, провокирайки покачване на теглото. Днес ще откриете милиони прости упражнения, които да изпълнявате в комфорта на домашната обстановка. Не е налице необходимостта да отидете във фитнес залата, за да постигнете резултат.

Всъщност, без да напускате дома си, можете да посветите само няколко минути на удобно място и да изгорите излишните калории, които сте приели с храната.

В днешната статия искаме да споделим с вас кратка програма от 2 прости упражнения, които можете да изпълнявате по всяко време. Те ще изгорят 300 калории! Искате ли да узнаете за какво точно става дума и как да изпълнявате упражненията у дома?

Какво ви трябва?

Преди да стартирате този режим на трениране, трябва да се снабдите пудовка. Знаете ли какво е това?

Пудовката представлява тежка топка, която е снабдена с дръжка, направена от същия материал. По този начин упражненията с пудовката се правят по-лесно.

Стандартната екипировка за трениране изисква тежести, които варират между 4,5 кг. и 45 кг.

Повечето хорат, които искат да тренират с пудовка, започват с 4,5 кг., като постепенно повишават натоварването.

Какви прости упражнения можете да изпълнявате?

Благодарение на енергията, която се изисква при тренировките с пудовка, е възможно само за няколко минути да изгорите между 300 и 350 калории.

Най-важното нещо е да изпълнявате упражненията правилно и да правите сериите без прекъсване.

Движение №1

trenirovka

  • Застанете в изправена позиция и разтворете крака на широчината на раменете. Пръстите на краката трябва да сочат встрани под ъгъл 45 градуса.
  • Сложете пудовката на пода между краката си.
  • Клекнете и хванете дръжката на пудовката с две ръце.
  • Повдигнете пудовката, като я поставите пред торса и я задържите до гърдите си за няколко секунди.
  • Направете 10 повторения в 3 серии.

Движение №2

pudovka

  • Застанете в изправена позиция с разтворени крака.
  • Люлейте пудовката напред и назад между краката си.
  • Изпълнете 1 продължителна серия от полюшвания за 5-10 минути. Направете пауза от 3 минути, след което отново люлейте пудовката в продължение на минута. В края на упражнението трябва да сте направили по 3 повторения.

Съвети за оптимални резултати

За двете упражнения съветваме да започнете със стартово тегло на тежестта 4,5 кг. или по-малко. След като се научите да изпълнявате упражненията добре, можете да повишите натоварването, достигайки до 9 кг.

За да поддържате постоянен ритъм, докато тренирате, добра идея е да пуснете музика като фон.

Брой на сериите

pudovka 1

Препоръчваме да правите по 2-3 серии от тези упражнения. След 2-3 дни отново повторете тренировката.

Брой на повторенията

Броят на повторенията зависи най-вече от това, колко време можете да отделите за тренировката и в какво физическо състояние сте.

Добра идея е да изпълнявате поне по 10 повторения на всяко упражнение. В противен случай усилията ви ще са безплодни. В идеалния случай започнете с 10 повторения и повишавайте натоварването с всеки изминал ден.

Продължителност на тренировката

Първият ден на трениране трябва да бъде краткотраен, в зависимост от това, колко добре се справяте с тежестта на пудовката.

На втората и третата тренировка обаче вече трябва да започнете да повишавате продължителността и да не спирате при изпълнението на упражненията.

Целта е да достигнете тренировка с продължителност 20-30 минути.

Почивки

pochivka

Почивките между тренировките са важни, но трябва да знаете как да ги използвате по най-ефикасния начин.

В дните между упражненията не се отпускайте. Трябва да продължите да бъдете активни физически. Можете например да излезете на разходка и да ходите в обичайно темпо. Така ще се подготвите за тренировката на следващия ден.

Ниво на интензивност

Ключът към горенето на калории чрез тези прости упражнения се крие в интензивността, която поддържате по време на изпълнението им. В началото може да ви се стори доста трудно, но с последователност и търпение тренировките ще доведат до желания резултат.

Място

Предимство на тези 2 упражнения е, че се нуждаете от съвсем малко пространство, на което да тренирате.

Препоръчваме да използвате място, от което имате добра гледка. Така ще се радвате на приятна обстановка. Задължително отстранете всякакви разсейващи елементи.