Искате ли да отслабнете? Избягвайте тези 6 вида напитки

· 29.07.2017
Пиете ли някои от тези напитки? Ако е така опитайте се да ги избягвате в ежедневието си, за да можете да отслабнете безпроблемно. Повишете консумацията на вода и натурални напитки, за да поддържате организма си хидратиран и пълен с енергия.

Храната е основният фактор за хората, решили да отслабнат или да поддържат теглото си здравословно и стабилно.

Спазването на контролирана диета с ниско съдържание на мазнини и захари е най-добрият начин да се справите с тези няколко излишни килограма, които излагат здравето ви на риск и се отразяват на фигурата ви.

Важно e да ограничите консумацията на определени напитки, които могат да нарушат метаболизма ви и да направят отслабването още по-трудно.

Голямото количество калории и добавки в тях се натрупва в клетките ви. А това води да възпаления и по-трудно преработване на мазнините.

Честата консумация на тези напитки е една от главните пречки по пътя ви към така желаното отслабване, особено в областта на корема.

Ето защо днес бихме искали да си поговорим за едни от най-вредните напитки, ако сте решили да отслабнете. Ще ви разкажем и как да ги замените с по-здравословни варианти.

Внимание!

1.Спортни напитки

Спортните напитки, предлагани масово в магазините, се използват за възстановяване на течностите и минералните соли, които организмът губи по време на натоварващи тренировки.

Единствено спортистите и хората, упражняващи тежка физическа дейност могат да ги консумират редовно, защото те съдържат много повече калории от останалите напитки.

Захарта, натрият и другите добавени съставки в тези напитки могат да имат неприятно странично действие, ако не извършвате достатъчно физическа дейност, за да ги изгорите.

Прочетете и: 5 вкусни изгарящи мазнините супи

2.Газирани напитки

Газираните напитки продавани в магазините са един от най-големите врагове на хората, опитващи се да отслабнат. Това важи дори и за тези с етикети с надписи “лайт” или “без калории”.

Тези напитки съдържат фруктоза, царевичен сироп и други продукти с рафинирана захар. Ако често ги консумирате те могат да доведат до проблеми с метаболизма ви и други сърдечно-съдови нарушения.

Всеки кен с такъв вид напитка съдържа еквивалента на три – четири лъжици захар или около 120 калории.

3.Нискомаслено мляко

Нискомасленото мляко може да ви изглежда подходящо, ако сте решили да отслабвате, тъй като съдържа по-малко мазнини от традиционното мляко, продавано в магазините..

Въпреки това, то все още съдържа значително количество калории. В дългосрочен план това ще ви попречи да достигнете желаното от вас тегло.

Проблемът може да се задълбочи при хората, страдащи от непоносимост към лактозата, тъй като млякото ще увеличи възпаленията в организма им.

Ето защо е най-добре да заместите нискомасленото мляко с варианти с по-малко съдържание на калории като бадемовото или оризовото мляко.

4.Плодови сокове с добавена захар

Натуралните плодови сокове могат да се окажат полезни за диетата ви. Те осигуряват на тялото ви основни хранителни вещества, които подобряват здравето ви и ускоряват отслабването.

Важно е да не забравяте, че соковете с добавена захар не са толкова здравословни, защото съдържат повече калории и по-малко хранителни вещества.

И готовите и домашно приготвените сокове губят голяма част от фибрите и витамините си при добавянето на подсладители към тях

Ето защо е най-добре да приготвяте соковете от 100% органични плодове и зеленчуци. И да избягвате добавянето на каквито и да е било добавки.

5.Студен чай

Въпреки че често се рекламират като здравословни продукти, студените чайове предлагани в заведенията за хранене и магазините не са подходящи за хората на диета.

Докато те се приготвят от растителни и плодови екстракти, съдържанието им на захар се равнява на това в газираните напитки.

Най-неприятният факт е, че всяка една бутилка от тази напитка съдържа около 175 калории. Казано с други думи това е около осем до десет чаени лъжици захар.

6.Енергийни напитки

Все повече хора пият енергийни напитки. Не само защото ги зареждат с енергия, когато се чувстват уморени, но и защото повишават производителността при определени дейности.

Проблемът се състои в това, че въпреки тези им качества, редовната консумация на тези напитки може да се отрази на метаболизма и да доведе до проблеми с теглото и появата на диабет.

Кофеинът и захарта, които съдържат, директно влияят върху тези процеси. Те забавят функционирането на организма ви, като същевременно засягат действието и на други системи.

За щастие можете да ги заместите много лесно със смутита и енергийни храни, които имат същото действие върху организма.

Пиете ли някои от тези напитки? Ако е така опитайте се да ги избягвате в ежедневието си, за да можете да отслабнете безпроблемно. Повишете консумацията на вода и натурални напитки, за да поддържате организма си хидратиран и пълен с енергия.