Дневно разписание за отслабване

· 13.03.2017
Стриктно спазвайте часовете между 12 и 13 за обяд.

Когато търсите  здравословен план за отслабване, дисциплина трябва да бъде ваш основен приоритет, тъй като последователността е от ключово значение за постигане на резултати във всяко едно рутинно упражнение. Първо, обърнете внимание на количеството храна, която ядете през целия ден. Диетата, заедно с упражнения, увеличават положителните ефекти върху тялото ви. Трябва да отбележим, че упражненията и практикуването на различни спортове са важни за нашите тела, които са биологично проектирани за висока производителност. Знаете, че нашите предци са били бързи и атлетични, били в  състояние да ловуват за най-добрата плячка и тези черти са се развивали още повече във всяко едно поколение.

Има ежедневни дейности, които стимулират загуба на тегло. Тренировките вечер ускоряват метаболизма, като ви помагат да отслабнете за по-кратко време. Най-важното нещо е да запомните, че трябва да се упражнявате най-малко три пъти седмично в продължение на минимум 30 минути на всяка сесия за поддържане на здравето и жизнеността на организма.

Дали това е през деня или вечер, ние знаем, че е важно да не го пропускаме. Това стимулира обмяната на веществата и  това да се изгорят калориите, които сме консумирали. Бягането или карането на велосипед в продължение на 20 минути, ще подобри  много кръвообращението ви и ще ускори елиминирането на токсините.

Една добра идея е да си направим план за отслабване, защото е трудно да имате успешна диета, когато не е ясно как и кога да се правят нещата.Също така трябва да се вземат под внимание и ястията; балансирана диета е от полза за тялото, като ни помага естествено да  контролираме теглото си. Диетолозите препоръчват следната програма:

  • 6: 00-7: 00 ч: Консумирайте течности, за да стимулирате храносмилането и останалата част от тялото след спокойния сън през нощта. Насладете се на напитки като кафе, плодови сокове и вода – за предпочитане студени.
kafe

  • 8: 00-9: 00 ч: По това време на деня телата ни се нуждаят от значително количество енергиен тласък, който да идва от закуска. Калориите, консумирани по време на закуска определят нивата на енергия за останалата част от сутринта и деня. Закуската трябва да включва:

Мляко и млечните продукти: Сирене, мляко, масло и кисело мляко

Въглехидрати: Хляб, зърнени продукти като питки

Протеини: Яйца, месо и зърна

  • 11:00 ч: Яжте нещо леко, като плодове или бисквити.
navici-za-otslabvane
iabalki

Вижте и: Как да направим закуската по-здравословна

  • 12: 00-13:00 Яжте обяда стриктно по време на тези часове. Оказва се, че това е най-доброто време за организма да си набави хранителни вещества. Ние знаем, че тялото има биологичен часовник и учени са установили, че тялото преработва хранителни вещества по-добре в това време на деня. Обядът трябва да се състои от две въглехидрати ястия като ориз или хлебни такива и протеин – като месо. Нужни са и храни като салати, които да ви снабдят с витамини и минерали, с които да „захраните“ различните системи в организма и да се рационализират техните функции.
  • 15: 00-16:00: за предпочитане е да се яде нещо, от рода на млякото и млечните продукти. Овесът също е добра алтернатива; тяхното високо съдържание на хранителни вещества осигурява на организма достатъчно енергия. Това е добро време на деня и за яденето на плодове и салати.
ovesena kasha

  • 18: 00-19:00: Вечерята трябва да включва зърнени храни и други продукти от този вид, които  може да бъдат придружени с парченца плодове и мед; бисквити и конфитюри също може да се ядат по това време на деня.
  • 21: 00-22: 00: Яжте лека закуска преди лягане – няколко фъстъка или бадема, една ябълка или малки плодове като грозде, защото храносмилателната система остава активна през нощта, освобождавайки  храносмилателни сокове и ензими, които могат да причинят язва и гастрит.

Не забравяйте да сте винаги добре  хидратирани!

Ключов момент в диетата е да се запази тялото хидратирано. Системите на тялото и двигателни ни функции зависят от добре хидратирания организъм.