Полезни навици сутрин за загуба на тегло

28.02.2019
Чаят от джинджифил помага за намаляване на възпалението, съдържа антиоксиданти и помага за прочистване на тялото, което го прави идеално допълнение към диетата за отслабване.

Загубата на тегло може би е една от най-трудните цели, които сте си поставили. Това изисква тотална промяна в начина на живот, заедно с полагането на постоянни усилия за поддържане на резултатите.

Когато осъзнаете, че сте наддали няколко килограма, трябва да впрегнете цялата си воля и всички усилия, за да изгорите мазнините, стегнете тялото и подобрите цялостното качество на живот.

За щастие съществуват много начини, чрез които може да постигнете целите за кратък период от време. За това е нужно търпение и всеотдайност, но бъдете сигурни, че ще успеете.

Ако още не сте намерили подходящ начин да отслабнете и не знаете как да го направите по здравословен начин, обърнете внимание на днешната статия. Ще споделим с вас 4 неща, които може да започнете да правите сутрин за загуба на тегло.

Защо сутринта е важна?

Сутрешните часове са най-доброто време за организма да изгаря мазнини. Но може да го изпуснете от бързане да отидете на работа, да завършите почистването на дома, да заведете децата на училище или да се борите с трафика.

През нощта тялото остава в покой за да се възстанови, което означава, че сутринта е готово да се изправи срещу новия ден.

От момента, в който отворите очи и дори по време на закуска, метаболизмът е готов да се активира и предостави на тялото хранителните вещества, от които се нуждае, за да функционира на оптимално ниво през целия ден.

Ето защо добра идея е да знаете как да се възползвате от този важен момент, когато става въпрос за загуба на тегло. Готови ли сте още днес да започнете с тези сутрешни навици за отслабване?

Новите навици за загуба на тегло

1. Ставайте рано

Ставайте рано за загуба на тегло

Измъкването от леглото дори само 1 час по-рано от обикновено може да бъде херкулесово усилие и е едно от нещата, които хората намират най-трудно за постигане.

Но ако успеете да се справите, това е важна стъпка, когато става въпрос за изгаряне на излишните мазнини. Защото така ще имате повече време, което да отделите за  себе си преди да отидете на работа, училище и т.н.

Само си помислете за секунда за всички неща, които бихте могли да направите, ако включите 1 допълнителен час в сутрешната си програма за загуба на тегло. Направете малко физически упражнения, пригответе здравословна закуска , изпийте натурална напитка, вземете душ.

2. Пригответе напитка, която ще зареди тялото с енергия

Веднъж като сте постигнали първата цел, може да опитате и някои други здравословни навици през това допълнително време, които ще бъдат от полза на тялото.

Първото нещо, което трябва да направите когато се събудите е да приготвите натурална напитка, която детоксикира тялото и активира метаболизма.

Вижте още: Две диети за ускоряване на метаболизма и за отслабване

Топла вода с лимон

Топла вода с лимон за загуба на тегло

Тази напитка помага за прочистване на тялото и насърчаване на доброто функциониране на органите.

Всичко, което трябва да направите е да изстискате сока на 1 лимон в чаша топла вода. Това е!

Чай от джинджифил

Чаят от джинджифил помага за намаляване на възпалението, съдържа антиоксиданти и помага за прочистване на тялото, което го прави идеално допълнение към диетата за отслабване.

Добавете парче пресен корен от джинджифил в чаша вряла вода и оставете да кисне 10 минути. Овкусете малко лимонов сок преди пиене.

3. Правете упражнения

След като сте се насладили на напитката в ранна утрин, време е подготвите тялото за деня с няколко упражнения.

Тичане

Тичане в продължение на поне 10 минути ще доведе до загуба на тегло.

Ако можете и имате възможност, силно се препоръчва тичане в продължение на поне 10 минути.

Ходене

Ако предпочитате да ходите, опитайте да го правите с бърза крачка в продължение на 20 минути. Ако имате пътека за бягане или велоергометър у дома, това е перфектно! Може да ги използвате, когато времето не е подходящо.

Сутрешни упражнения за отслабване у дома

За да допълните кардио тренировката, добра идея е да изградите серия от упражнения, които да правите у дома, за да стегнете, тонизирате и оформите определени части от тялото.

Някои от упражненията, които може да правите включват:

  • Клякания
  • Напади
  • Повдигане на краката
  • Ножица
  • Лицеви опори
  • Разтягане

Прочетете и това: Ефикасни упражнения за отслабване

4. Яжте здравословна закуска

Добрата закуска ще засили метаболизма

Ако се опитвате да отслабнете, при никакви обстоятелства не трябва да пропускате закуската – това е може би най-важното хранене за деня.

Добрата закуска ще засили метаболизма и ще помогне да се чувствате сити, както и ще попречи да ядете излишни калории през целия ден.

Здравословната закуска трябва да включва:

  • Житни растения или зърнени храни
  • Протеини
  • Плодове
  • Фибри
  • Много течности

Също така трябва да се опитате да ядете бавно, да дъвчете храната добре. Така ще помогнете на тялото да усвои правилно полезните хранителни вещества.