Полезни навици сутрин за загуба на тегло

· 08.09.2016
Ставайте рано, не се лишавайте от закуската и пийте чай от джинджифил

Загубата на тегло е една от най-трудните задачи, които може да предприемете, защото това изисква тотална промяна в начина на живот, заедно с полагането на постоянни усилия за поддържане на резултатите.

Когато осъзнаете, че сте наддали няколко килограма, трябва да впрегнете цялата си воля и всички усилия, за да изгорите мазнините, стегнете тялото и подобрите цялостното качество на живот.

За щастие съществуват много начини, чрез които може да постигнете целите за кратък период от време – всичко това отнема търпение и всеотдайност, за да успеете.

Ако сте търсили подходящ начин да отслабнете и не знаете как да го направите по здравословен начин, обърнете внимание на днешната статия. Ще споделим с вас 4 неща, които може да започнете да правите сутрин за загуба на тегло.

Защо сутринта е важна?

Сутрешните часове са най-доброто време за организма да изгаря мазнини, но може да го изпуснете в бързината да отидете на работа, завършите почистването на дома, да заведете децата на училище, или да се борите с трафика.

През нощта тялото остава в покой, за да се възстанови, което означава, че сутринта е готово да се изправи срещу новия ден.

От момента, в който отворите очи и дори по време на закуска, метаболизмът е готов да се активира и предостави на тялото хранителните вещества, от които се нуждае, за да функционира на оптимално ниво през целия ден.

Ето защо добра идея е да знаете как да се възползвате от този важен момент, когато става въпрос за загуба на тегло. Готови ли сте още днес да започнете с тези сутрешни навици за отслабване?

Новите навици за загуба на тегло

1. Ставайте рано

2-stavane-rano

Измъкването от леглото дори само 1 час по-рано от обикновено може да бъде херкулесово усилие и е едно от нещата, които хората намират най-трудно за постигане.

Но ако успеете да се справите, това е важна стъпка, когато става въпрос за изгаряне на излишните мазнини, защото имате повече време, което да отделите на тялото, преди да отидете на работа, училище и т.н.

Само си помислете за секунда за всички неща, които бихте могли да направите, ако включите 1 допълнителен час в сутрешната си рутина за загуба на тегло … направете малко физически упражнения, пригответе здравословна закуска и шейк, и т.н.

2. Пригответе напитка, която ще зареди тялото с енергия

Веднъж като сте постигнали първата цел, може да започнете да опитвате и някои други здравословни навици по време на това допълнително време, което ще бъде от полза на тялото.

Първото нещо, което трябва да направите, когато се събудите е да приготвите натурална напитка, която детоксикира тялото и активира метаболизма.

Топла вода с лимон

limonada

Тази напитка помага за прочистване на тялото и насърчаване на доброто функциониране на органите.

Всичко, което трябва да направите е да изстискате сока на 1 лимон в чаша топла вода. Това е!

Чай от джинджифил

Чаят от джинджифил помага за намаляване на възпалението, съдържа антиоксиданти и помага за прочистване на тялото, което го прави идеално допълнение към диетата за отслабване.

Добавете парче пресен корен от джинджифил в чаша вряла вода и оставете да кисне 10 минути. Добавете малко лимонов сок преди пиене.

3. Правете упражнения

След като сте се насладили на напитката в ранна утрин, време е подготвите тялото за деня с няколко упражнения.

Тичане

4-jogging

Ако можете и имате възможност, силно се препоръчва тичане в продължение на поне 10 минути.

Ходене

Ако предпочитате да ходите, опитайте да го правите с бърза крачка в продължение на 20 минути. Ако имате пътека за бягане или велоергометър у дома, това е перфектно! Може да ги използвате, когато времето не е подходящо.

Сутрешни упражнения за отслабване у дома

За да допълните кардио тренировката, добра идея е да изградите серия от упражнение, които да правите у дома, за да стегнете, тонизирате и оформите определени части от тялото.

Някои от упражненията, които може да правите включват:

  • Клякания
  • Напади
  • Повдигане на краката
  • Ножица
  • Лицеви опори
  • Разтягане

4. Яжте здравословна закуска

5-zakuska

Ако се опитвате да отслабнете, при никакви обстоятелства не трябва да пропуснете закуската – това е може би най-важното хранене за деня.

Добрата закуска ще засили метаболизма и ще помогне да се чувствате сити, и ще попречи да ядете излишни калории през целия ден.

Здравословната закуска трябва да включва:

  • Житни растения или зърнени храни
  • Протеини
  • Плодове
  • Фибри
  • Много течности

Също така трябва да се опитате да ядете бавно, да дъвчете храната добре, за да помогнете на тялото да усвои правилно полезните хранителни вещества.