6 упражнения за невероятен секс

27.05.2017
Не забравяйте, че стегнатото тяло и силните мускули ще подобрят вашите усещания за удоволствие.

Физическите упражнения са от основно значение за оставането ви във форма, поддържане на здравословно тегло и предотвратяване на затлъстяването или наднорменото тегло. Някои упражнения за стягане на определени мускулни групи могат да окажат положително влияние върху представянето ви в леглото. 

Упражненията и физическата активност увеличават сексуалните ви способности, гъвкавост и издръжливост. Всъщност експертите казват, че ходенето във фитнес залата три пъти седмично може да помогне за по-добрия секс.

Шест упражнения за страхотен секс

Чрез практикуването на тези упражнения не само ще се радвате на по-стегнато тяло, но ще подобрите значително сексуалното си представяне и удоволствие. Разберете кои са те и започнете да ги практикувате днес.

1. Упражнете ротаторния си мускул

Упражнения за ротаторния мускул за невероятен секс

  • Седнете на навита кърпа (или специална ролка за упражнения) на пода със свити колене и стъпала на пода.
  • Обърнете се назад с дясната ви ръка подпряна на пода, преместете тежестта си на дясната част на бедрото, докато премествате десният си глезен над лявото бедро.
  • Поставете лявата си ръка върху лявото ви бедро.
  • Използвайте крака и ръката,  за да се наведете и да започнете кръгово движение от основата на седалищни мускули до тазовата кост.
  • Повтаряйте това упражнение между 30 и 60 секунди.

2. Упражнете глезените си

Страхотен секс чрез тези упражнения за стегнато тяло

  • Седнете на пода с крака, изпънати пред вас.
  • Поставете навита хавлия под бедрото ви точно над дясното коляно и преместете левият си крак над десният глезен.
  • Поставете ръцете си на пода като опора и задръжте гърба си в неутрално положение.
  • Сега преместете тялото си напред, докато хавлиената ролка достигне вашите седалищни мускули, след което се върнете в началната позиция.
  • Извършете това упражнение за най-малко 30 секунди и след това повторете с ролката поставена под лявото бедро.
  • Ако ви е трудно да го изпълните само с един крак, можете да поставите ролката под двете бедра и да ги държите заедно.

3. Упражнения за укрепване на коремните мускули

  • Легнете на рогозка със свити колене и ходилата на пода.
  • Поставете ръцете си зад главата си така, че да сте леко отпуснати върху тях, като пръстите на краката ви са на ширината на ушите ви и лактите ви са обърнати навън.
  • Наклонете брадичката си към гърдите.
  • Стегнете коремните мускули навътре и се движете нагоре и надолу така, че главата, шията и раменете ви да се повдигат от пода.
  • Задръжте тази позиция в продължение на една минута, а след това постепенно отпуснете.
  • Направете две повторения от това упражнение толкова дълго, колкото можете.

Прочетете и това:Опитайте тези 4-минутни японски упражнения за перфектни коремни мускули

4. Упражнения за укрепване на горната част на тялото

Упражнения за укрепване на коремните мускули

  • Поставете ръцете си на пода, точно под гърдите си, като пръстите ви са раздалечени максимално. Докоснете върховете на показалеца и палеца си, за да оформите триъгълник.
  • Повдигнете се в позиция тип лицева опора.
  • Спуснете гръдният ви кош на пода, като огънете лактите.
  • Опитайте се да стигнете колкото е възможно по-ниско, като винаги държите гърба си прав.
  • В края на всяко повторение, трябва лактите ви да се разширят навън.
  • Вдигнете гръдният ви кош и повторете упражнението.

5. Упражнения с гири за по стегнати гърди

 Упражнения с гири за по стегнати гърди

  • Застанете с гири във всяка ръка и поддържайте разстоянието между краката малко по-голямо от ширината на раменете.
  • Повдигнете гирите една по една до височината на рамото, като въртите китката си така, че дланите на ръцете ви да са изправени напред.
  • Издишайте дълбоко и вдигнете двете гирички над главата си, докато не се докоснат.
  • Свалете ги бавно след кратка пауза.
  • Повторете това упражнение от 10 до 12 пъти, два пъти.

Вижте и: 8 навика за здравето на гърдите

6. Упражнения за горната част на краката и бедрата

  • Като държите една гира във всяка ръка, застанете пред платформа с краката поставени успоредно.
  • Повдигнете и спуснете раменете си, за да се подготвите за упражнението.
  • Бавно поставете десният ви крак върху платформата, като винаги държите торса си изправен.
  • Натиснете с левият крак, повдигнете го и го поставете от дясната страна на платформата.
  • Направете пауза и след това спуснете долу, първо левият крак и след това десният, в начална позиция.
  • Повторете като започнете отново с левият крак.
  • Направете това за осем до 10 повторения и между два или три серии.

Не забравяйте, че стегнатото тяло и силните мускули ще подобрят вашите усещания за удоволствие. Практикувайте тези упражнения за да подобрите енергийните си нива заедно със сексуалният си живот.