6 невероятни йога пози за отслабване

· 15.01.2018
Освен че ви отпускат и тонизират мускулите ви някои йога пози са изключително полезни, ако искате да отслабнете.

Знаете ли, че можете да отслабнете с помощта на някои йога пози?

Отслабването е постоянна цел за някои хора. Обикновено те опитват всякакви методи – от строги диети до изтощителни тренировки.

А замисляли ли сте за йога?

Йогата е изключително ефикасен метод, който ще ви зареди с енергия. Ако се опитвате да отслабнете, йогата може много да ви помогне. Освен това е лесна, приятна и ефикасна.

Най-хубавото нещо на йогата е, че лесна за изпълняване, дори ако не сте се занимавали никога с подобен вид дейност или сте с наднормено тегло.

Прочетете в следващите редове кои са най-подходящите йога пози за отслабване и започнете да ги практикувате още днес!йога пози за отслабване

1.Поза дърво

Първата йога поза за отслабване ще ви помогне да стегнете и оформите коремните си мускули.

Ето и стъпките за изпълнение на позата:

  • Застанете прави със събрани крака.
  • Поставете лявото си ходило върху дясното коляно, все едно образувате ъгъл.
  • Поставете дланите си върху гърдите и вдишайте два пъти.
  • На третото вдишване повдигнете ръцете си като държите дланите си събрани.
  • Издишайте докато завъртате тялото си наляво.
  • Вдишайте и се разтегнете.
  • Повторете упражнението с всеки крак по пет пъти.

Прочетете и: Как йога промени позата и живота на 87-годишна жена

2.Поза войн отслабване с йога пози

Следващата йога поза за отслабване ще ви помогне да оформите корема и бедрата си.

  • Застанете прави с прибрани крака, а ръцете ви нека да са отпуснати отстрани на тялото.
  • Вдишайте и повдигнете ръцете си нагоре, от двете страни на главата.
  • Издишайте и наклонете тялото си напред.
  • Вдишайте, а когато издишвате преместете десния си крак назад.
  • Десният ви крак трябва да е опънат, а левият – свит в коляното.
  • Вдишайте и повдигнете ръцете си; издишайте и се върнете в начална позиция.

Повторете позата по пет пъти с всеки крак. Правете упражнението всеки ден.

3.Поза лък

Тази поза изисква много енергия и усилия. Тя ще ви помогне да изгорите много калории и да поддържате функционирането на метаболизма си през деня.

Освен това ще укрепи мускулите на гърба и гърдите ви.

  • Легнете с лице към земята и ръце встрани от тялото, като дланите ви гледат нагоре.
  • Свийте коленете си и се опитайте да хванете глезените си с ръце.
  • Трябва да има разстояние между ходилата и бедрата ви.
  • Задръжте в тази поза около тридесет секунди; повторете упражнението три пъти.

4.Мостйога пози: поза мост

Четвъртата йога поза за отслабване ще масажира щитовидната ви жлеза. По този начин ще насърчите отделянето на хормоните, регулиращи метаболизма ви.

  • Легнете по гръб със свити крака, като ходилата ви са на ширината на бедрата.
  • Повдигнете бедрата си и ги задръжте успоредно на пода.
  • Поставете ръцете си под тялото ви и се опитайте да вплетете пръстите си.
  • Задръжте в тази поза за около минута и се отпуснете. Повторете упражнението още два пъти.

Вижте и това: Емоционалните ползи от йогата

5.Поза плуг

Тази йога поза подобрява кръвоснабдяването на щитовидната жлеза, хипофизата и надбъбречната жлеза.

По този начин в организма ви ще се освободят повече ендорфини и хормони, регулиращи метаболизма ви.

  • Първо легнете по гръб като краката ви са повдигнати нагоре, а ръцете ви са отстрани на тялото като дланите ви са обърнати надолу.
  • След това с помощта на ръцете се опрете надолу и повдигнете бедрата си.
  • След това спуснете краката си назад и се опитайте да докоснете с пръсти пода.
  • Съберете ръцете си както при предходната поза мост.

6.Лицеви опори със събрани ръцейога пози за напреднали

Последната йога поза за отслабване ще ви помогне да тонизирате ръцете, раменете и гърба си.

  • Първо опънете краката си.
  • След това с опънати ръце, като се подпирате на пръстите на краката си, свийте ръцете си и се опрете на дланите си. Дръжте корема си стегнат.
  • Задръжте в тази позиция няколко секунди и се отпуснете.
  • Повторете упражнението поне три пъти.

Правете тези йога пози и отслабнете

Занимаването се с йога и спазването на определен режим за известно време ще укрепят тялото ви. Сами ще откриете, че тези занимания изпълват клетките на тялото ви с кислород, от който се нуждаят, за да функционират правилно.

Ще забележите и други положителни промени от йогата. А именно:

  • Ще се тревожите по-малко
  • Физическата ви енергия ще се увеличи
  • По-добре ще контролирате емоциите си
  • Няма да изпитвате глад и желание да консумирате нездравословни храни

Освен всичко казано тези йога пози ще ускорят метаболизма ви.

Гъвкавостта и балансът ви ще се подобрят, а вие ще се чувствате по-спокойни и ще можете да контролирате много по-добре заобикалящия ви стрес.

А както вече казахме – най-хубавото нещо е, че тези упражнения са лесни. Те изискват единствено воля, удобни дрехи и няколко минути от времето ви.

Опитайте. Сигурни сме, че това занимание ще ви хареса!