10 съвета как да изгаряте повече калории, без да спортувате

Знаете ли, че ограничаването на приема на мазнини не е ключът за изгарянето на повече калории? Вижте кои трикове наистина могат да ви помогнат да отслабнете, без да е необходимо да се потите във фитнеса!

Първият съвет, който винаги чувате, ако сте решили да изгаряте повече калории е спортуването.

Спортуването е отличен начин за изгаряне на калории и подобрява мотивацията ви да отслабнете по здравословен начин.

Но има и други начини за отслабване по естествен начин.

Вижте 10-те най-добри съвета за това как да изгаряте повече калории, без да спортувате и да отслабнете по-бързо и лесно.

плодове и други здравословни храни
Много хора се сблъскват с редица проблеми, когато решат да отслабнат. Други отслабват, но с цената на много усилия и жертви и биха искали да открият по-лесен начин.

Без значение от това как се случват нещата при вас, тези 10 съвета базирани върху начина на хранене и полезните навици са точно за вас!

Не само, че ще отслабнете по-бързо, но и ще подобрите цялостното си здравословно състояние и ще се заредите с оптимизъм и енергия.

Прочетете и: Защо детоксикиращите напитки са добри за отслабване

1.Пийте много вода

Пиенето на вода ускорява метаболизма, който регулира изгарянето на калориите. Същевременно ви помага да изхвърлите задържаните течности и токсини от организма.

Ето защо това е първият ни съвет за по-бързо изгаряне на повече калории и по-лесно отслабване.

Изпивайте по 8 чаши вода през деня и то самостоятелно (не по време на хранене), за да постигнете желания ефект.

2.Не ограничавайте приема си на калории

Най-добрият начин за изгаряне на калории не означава, че трябва да ограничите приема им.

Диетите с ниско съдържание на калории привикват организма ви да използва по-малко енергия, което означава, че ще отслабнете по-трудно и че се излагате на риск от неприятните последици след приключване на диетата.

3.Подбирайте внимателно мазнините

мазнина на тиган
Обратно на това, което са ви казвали, здравословните мазнини наистина съществуват и се препоръчват при отслабване.

Част от тях засилват метаболизма ви и играят важна роля за процесите, протичащи в организма ви, вместо да се натрупват в различни части на тялото ви.

Ето и някои от тези здравословни мазнини:

  • Мазна риба
  • Яйчен жълтък
  • Авокадо
  • Ядки
  • Семена
  • Екстра върджин масла (зехтин, кокосово, сусамово, ленено масло)
  • Гхи или пречистено масло

4.Лютив червен пипер в кухнята

Лютивият червен пипер е отличен начин за изгаряне на повече калории и мазнини по-лесно и без усилия.

Опитайте се да го добавите постепенно към ястията си, за да избегнете евентуални стомашни проблеми.

Можете да го използвате при приготвянето на супи, ястия с месо, риба и много други рецепти.

5.Чай от джинджифил

чай от джинджифил
Също като лютивия червен пипер джинджифилът е отлично средство за ускоряване на метаболизма, което е добре да присъства в менюто ви.

Освен това той подобрява храносмилането и спомага изхвърлянето на задържаните течности, което го прави изключително полезен при отслабване.

Можете да го приемате под формата на чай с лимонов сок и стевия и да му се наслаждавате през деня – изстуден или топъл.

Открийте и: Как да използваме джинджифил срещу тлъстини по корема

6.Кокосово масло

Екстра върджин кокосовото масло е една от здравословните мазнини, която споменахме в трета точка.

Това растително масло повишава способността на организма ви да изгаря повече калории и дори насърчава намаляването на мазнините в областта на талията.

7.Диета с много зеленчуци

Зеленчуците са уникални, защото организмът ви използва повече калории, отколкото те съдържат, за да ги преработи.

Затова ви съветваме да ядете повече зеленчуци, сурови и сготвени.

8.Яжте по малко и често

Приемът на малки порции, често през деня е полезен за хората, които искат да изгарят повече калории, както и за тези, които огладняват, когато са на диета.

Тези ястия трябва да са засищащи, но не и прекалено тежки.

9.Внимавайте със стимулиращите вещества

чаша с кока кола
Стимулиращите вещества в газираните напитки и кафето също ускоряват метаболизма.

Но внимавайте, защото стимулиращото им действие може да доведе до тревожност, сърцебиене или безсъние, ако прекалите с тях.

Много хранителни добавки за отслабване съдържат кофеин в състава си.

А знаехте ли това? Ползи от пиенето на кафе на закуска

10.Пълноценният сън: спете достатъчно

Пълноценният сън е важен за постигането на целта ви. Говорейки за пълноценен сън имаме в предвид да спите достатъчно и да осигурите на организма си необходимата му почивка.

Ако не спите достатъчно, увреждате нервната си система и ще наблюдавате и повишаване на апетита си, поради липсата на енергия.

От друга страна, ако спите прекалено много, забавяте метаболизма си, изгаряте по-малко калории и ще се чувствате уморени по-лесно.

Открийте вашия баланс и се придържайте към него!

които искали