10 съвета как да изгаряте повече калории, без да спортувате

Знаете ли, че ограничаването на приема на мазнини не е ключът за изгарянето на повече калории? Вижте кои трикове наистина могат да ви помогнат да отслабнете, без да е необходимо да се потите във фитнеса!

Последна актуализация: 06 Февруари, 2019

Първият съвет, който винаги чувате, ако сте решили да изгаряте повече калории е спортуването.

Спортуването е отличен начин за изгаряне на калории и подобрява мотивацията ви да отслабнете по здравословен начин.

Но има и други начини за отслабване по естествен начин.

Вижте 10-те най-добри съвета за това как да изгаряте повече калории, без да спортувате и да отслабнете по-бързо и лесно.

Много хора се сблъскват с редица проблеми, когато решат да отслабнат. Други отслабват, но с цената на много усилия и жертви и биха искали да открият по-лесен начин.

Без значение от това как се случват нещата при вас, тези 10 съвета базирани върху начина на хранене и полезните навици са точно за вас!

Не само, че ще отслабнете по-бързо, но и ще подобрите цялостното си здравословно състояние и ще се заредите с оптимизъм и енергия.

Прочетете и: Защо детоксикиращите напитки са добри за отслабване

1. Пийте много вода

Пиенето на вода ускорява метаболизма, който регулира изгарянето на калориите. Същевременно ви помага да изхвърлите задържаните течности и токсини от организма.

Ето защо това е първият ни съвет за по-бързо изгаряне на повече калории и по-лесно отслабване.

Изпивайте по 8 чаши вода през деня и то самостоятелно (не по време на хранене), за да постигнете желания ефект.

2. Не ограничавайте приема си на калории

Най-добрият начин за изгаряне на калории не означава, че трябва да ограничите приема им.

Диетите с ниско съдържание на калории привикват организма ви да използва по-малко енергия, което означава, че ще отслабнете по-трудно и че се излагате на риск от неприятните последици след приключване на диетата.

3. Подбирайте внимателно мазнините

Обратно на това, което са ви казвали, здравословните мазнини наистина съществуват и се препоръчват при отслабване.

Част от тях засилват метаболизма ви и играят важна роля за процесите, протичащи в организма ви, вместо да се натрупват в различни части на тялото ви.

Ето и някои от тези здравословни мазнини:

  • Мазна риба
  • Яйчен жълтък
  • Авокадо
  • Ядки
  • Семена
  • Екстра върджин масла (зехтин, кокосово, сусамово, ленено масло)
  • Гхи или пречистено масло

4. Лютив червен пипер в кухнята

Лютивият червен пипер е отличен начин за изгаряне на повече калории и мазнини по-лесно и без усилия.

Опитайте се да го добавите постепенно към ястията си, за да избегнете евентуални стомашни проблеми.

Можете да го използвате при приготвянето на супи, ястия с месо, риба и много други рецепти.

5. Чай от джинджифил

Също като лютивия червен пипер джинджифилът е отлично средство за ускоряване на метаболизма, което е добре да присъства в менюто ви.

Освен това той подобрява храносмилането и спомага изхвърлянето на задържаните течности, което го прави изключително полезен при отслабване.

Можете да го приемате под формата на чай с лимонов сок и стевия и да му се наслаждавате през деня – изстуден или топъл.

Открийте и: Как да използваме джинджифил срещу тлъстини по корема

6. Кокосово масло

Екстра върджин кокосовото масло е една от здравословните мазнини, която споменахме в трета точка.

Това растително масло повишава способността на организма ви да изгаря повече калории и дори насърчава намаляването на мазнините в областта на талията.

7. Диета с много зеленчуци

Зеленчуците са уникални, защото организмът ви използва повече калории, отколкото те съдържат, за да ги преработи.

Затова ви съветваме да ядете повече зеленчуци, сурови и сготвени.

8. Яжте по малко и често, за да изгаряте повече калории

Приемът на малки порции, често през деня е полезен за хората, които искат да изгарят повече калории, както и за тези, които огладняват, когато са на диета.

Тези ястия трябва да са засищащи, но не и прекалено тежки.

9. Внимавайте със стимулиращите вещества

Стимулиращите вещества в газираните напитки и кафето също ускоряват метаболизма.

Но внимавайте, защото стимулиращото им действие може да доведе до тревожност, сърцебиене или безсъние, ако прекалите с тях.

Много хранителни добавки за отслабване съдържат кофеин в състава си.

А знаехте ли това? Ползи от пиенето на кафе на закуска

10. Пълноценният сън: спете достатъчно

Пълноценният сън е важен за постигането на целта ви. Говорейки за пълноценен сън имаме в предвид да спите достатъчно и да осигурите на организма си необходимата му почивка.

Ако не спите достатъчно, увреждате нервната си система и ще наблюдавате и повишаване на апетита си, поради липсата на енергия.

От друга страна, ако спите прекалено много, забавяте метаболизма си, изгаряте по-малко калории и ще се чувствате уморени по-лесно.

Открийте вашия баланс и се придържайте към него!

Може да ви заинтересува ...
Mejor con SaludLeerlo en Mejor con Salud
Как да елиминираме коремните мазнини без глад

Мислите си, че да елиминирате коремните мазнини без глад е невъзможно?Само с няколко прости и здравословни съвета ще ви покажем, че това съвсем не е така