10 храни, които хидратират кожата ви

· 21.10.2018
Портокалите са изградени от  88% вода, богати са на калий, витамин С, калций, фолиева киселина и имат необходимите хранителни вещества за възстановяване на кожата

Поговорката „Вие сте това, което ядете“ не е далеч от истината. Диетата има голямо влияние върху цялостното ви здраве, както отвътре, така и отвън. Това, което ядете може да повреди вашите органи, да промени телесната ви температура и да повлияе на храносмилането. В тази статия, ние ще ви разкажем за десет различни храни, които хидратират кожата ви.

Пиенето на достатъчно вода е от съществено значение за нашето тяло, особено когато става въпрос за намаляване на риска от заболявания. То дава енергия и подпомага бързото изгаряне на мазнините.

Също така е важно да се ограничи приема на сол, тъй като натрия ни кара да задържаме течности, а това увеличаваа токсичността.

Когато говорим за хидратация, ние няма да споменем само храни в течна форма. Ще поговорим и за храните, варени във вода, като сокове, чайове, супи, бульони, и т.н.

Някои храни са съставени от почти 100% вода. Научете повече за тях, така че да знаете кои от тях хидратират кожата ви.

Краставици

краставиците хидратират кожата

Те са съставени от 65% вода, имат само 17 калории, съдържат хранителни вещества като калий, витамин С и фибри.

Страхотни са за храносмилането, затова ви препоръчваме да ги консумирате сурови, за да се възползвате от  всички техни предимства.

Папая

папаята е от плодовете, които хидратират кожата

Папаята подпомага храносмилането, дава повече енергия на тялото ви, за да възстанови вашата кожа, и я  прави да изглежда по-бляскава.

Също така, тъй като тя съдържа витамин А, който е важен за здравето ви и за правилното функциониране на вашите органи.

Диня

динята е от плодовете, които хидратират кожата ви

Динята  е богата на витамин С. Тя е сред плодовете, които хидратират кожата ви и  създават добра защита на организма.  Състои се от 92% вода, намалява риска от сърдечни заболявания и различни видове рак – напр. на простатата, яйчниците, шийката на матката, фаринкса, хранопровода, белите дробове и панкреаса.

Можете да я ядете на празен стомах и преди хранене, за да подпомогнете храносмилането.

Домати

доматите хидратират кожата

Тъй като доматите са съставени от ликопен (мощен антиоксидант), те са важен защитник на кожата и се бори с остаряването и акнето.

Те са направени от 94% вода и имат 20 калории. Източник са на калий, фосфор и витамини А и В.

Ябълки

зелените и червени ябълки хидратират кожата

Ябълките съдържат 86% вода. Яденето на една ябълка на ден ще даде тялото ви фибрите, от които се нуждае.

Това е един от плодовете с най-много антиоксиданти. Това намалява растежа на ракови клетки, риска от болестта на Алцхаймер и сърдечни заболявания.

Листни зеленчуци

марулите и другите листни зеленчуци хидратират кожата

Спанакът и марулите имат 95% вода, и са богати на витамини А и C, които, както вече казахме, хидратират кожата ви.

Те имат минерали, антиоксиданти, и хранителни вещества, които помагат за детоксикацията, както и  за премахване на токсините и замърсяванията от кожата.

Те предотвратяват рак, запазват паметта и подържат вида ви здрав.

Киви

кивитата хидратират кожата

Този плод има 83% вода. Яденето на киви дава над два пъти повече от дневната нужда от витамин С. Тъй като има фибри, това е чудесно за регулиране на холестерола и кръвното налягане. Това намалява риска от съсиреци и понижава нивата на липидите в кръвта.

Грейпфрут

грейпфрутите хидратират кожата

Грейпфрут има същите качества като доматите, защото  съдържа ликопен и високи нива на антиоксиданти, които пазят кожата ви бляскава и я защитават от акне.

Кокосова вода

кокосовите орехи хидратират кожата

Тази вода е най-хидратиращ част, която кокосовият орех има.Казват, че тя се бори с признаците на стареене. Добра е за храносмилането и кожата, защото  изгражда кожните мембрани, които ще направят кожата гладка.

Портокалов сок

Портокалите са изградени от  88% вода, богати са на калий, витамин С, калций, фолиева киселина и имат необходимите хранителни вещества за възстановяване на кожата.

Не забравяйте, че от съществено значение е, да можете  да се храните здравословно, за да сте здрави отвътре и отвън.

Вие не трябва правите жертви, има много вкусни храни, които можете лесно да включите във вашите хранителни навици, или за облекчаване на внезапни глад за сладко и сладкиши, което се случва,понякога.