Яжте повече протеини, като добавите тези 7 храни към вашата диета

23.06.2018
Желатинът е с много високо съдържание, и освен това има много малко калории. Може да го използвате и локално за приготвянето на маски за косата и кожата

Протеините са една от най-важните части на всеки хранителен план. Ето защо е много важно да ядете повече протеини. В крайна сметка това е един от основните енергийни източници за тялото ви и също играе важна роля в множество системи на организма.

Това всъщност е основен градивен елемент на здравословния метаболизъм и също така участва в образуването на мускулна маса.

Яденето на повече протеини ще ви помогне да се чувствате сити за по-дълго, което е добър начин да отслабнете, без да се чувствате гладни непрекъснато.

Те също така играят водеща роля в областта на красотата, като помагат на косата и кожата ви да бъдат здрави.

Най-доброто от всичко е, че можете да ги откриете в много различни видове храна, така че е лесно да го включите в редовната си диета.

По-долу ще ви дадем 7 интересни варианта.

1. Пармезан

пармезанът съдържа протеини

Сиренето пармезан е важен източник на висококачествен протеини, който ще увеличи енергийните ви нива и ще ви накара да се чувствате сити.

  • 100 грама пармезан съдържа 38 грама протеин. Ето защо това сирене е чудесен вариант за посрещане на ежедневните изисквания на тялото ви.
  • Не забравяйте обаче, че съдържа и мазнини, така че яжте го умерено.

2. Сушена шунка

Сушената шунка е друг начин да получите в някои протеини, въпреки че трябва да се консумират умерено.

  • Тя съдържа 21 грама протеин в 100 грама и е с по-ниско съдържание на мазнини в сравнение с други деликатеси.

3. Тон

тонът съдържа протеини

Рибата тон е вкусна и питателна, съдържаща голяма доза протеини и сравнително малко калории.

  • 100 грама риба тон съдържат 21.5 грама протеини, в допълнение към омега-3 мастни киселини и минерали.
  • Добавянето й към вашата диета най-малко два пъти седмично ще ви помогне да контролирате апетита и да поддържате в добро здраве сърцето и мускулите.

4. Пилешки гърди

Пилешките гърда са постно месо, което може да бъде чудесно допълнение към вашата редовна диета.

  • То е с ниско съдържание на калории и осигурява 22 грама протеин на 100 грама.
  • Докато можете да получите протеини от всякакъв вид пилешко месо, гърдите са особено препоръчителни, защото имат по-малко мазнини.

5. Соя

соята съдържа протеини

Тъй като соята е с ниско съдържание на калории и високо съдържание на хранителни вещества, тя е силно препоръчителна храна, ако се опитвате да отслабнете.

  • Тя съдържа повече протеини, отколкото всяко друго бобово растение, с 30 грама протеини на 100 грама.
  • Трябва да се яде с умереност и под наблюдението на диетолог, тъй като е свързана с проблеми с щитовидната жлеза.

6. Ядки

Бадемите и другите видове ядки са чудесен избор за контролиране на апетита.

  • Те съдържат 20 грама протеин на 100 грама и са значителен източник на омега-3 мастни киселини, както и антиоксиданти.
  • Те могат да се консумират всеки ден, стига да е в умерени количества.
  • Всъщност, те са страхотни като лека закуска за всеки, който иска безопасно да се отърве от няколко килограма.

7. Желатин

 

желатинът съдържа протеини
В днешно време има всякакви видове желатин на пазара. Това е не само подходящ за бюджета вариант; той също така осигурява на организма високо количество основни хранителни вещества.

  • Всеки 100 грама осигуряват 84 грама протеини заедно с големи количества витамини и минерали.
  • Тъй като съдържа протеини, той се среща и в добавките.
  • Най-хубавата част е, че не съдържа много калории и спомага за поддържането на здрави мускули и стави.

Желатинът може дори да се използва локално, за приготвянето на маски за косата или кожата.

Колко често ядете храната, която споменахме по-горе? Протеините са много важни за вашата диета, затова опитайте да ядете повече от него и не забравяйте да ги балансирате с други хранителни групи и хранителни вещества.

които искали