Подобрете оросяването на краката за 20 дни с помощта на тези седем стратегии

16.12.2017
Ако работата ви изисква да бъдете в едно и също положения в продължение на няколко часа, независимо дали сте седнали или прави, трябва да променяте позицията си на всеки тридесет минути, за да стимулирате притока на кръв.

Увеличаването на кръвообращението в краката и подобряването на венозното връщане са от ключово значение за редуциране появата на разширени вени. Освен това отслабват въздействието им, ако вече ги имате.

Лошата циркулация в краката може да отключи също и проблеми като диабет, сърдечни заболявания и затлъстяване. Може да доведе дори до кръвоносни и генетични усложнения.

Лекарят ви е този, който трябва да определи най-подходящото за вас лечение.

Въпреки това, независимо дали имате проблеми с кръвообращението или не, добре е да следвате тези лесни съвети, които ще ви представим по-долу.

Съществуват някои лесни стратегии, които ще подобряват здравето ви в множество аспекти.

Основни симптоми на лошото кръвообращение

Добре е да знаете кои са основните симптоми на лошото кръвообращение. Затова ще разгледаме първо тях, преди да се задълбочим в начините, които ще ви помогнат да подобрите понижената циркулация на кръв в тялото си.

Има някои основни признаци, посочващи лошо кръвообращение. Сред тях са разширените вени, постоянните схващания на краката и чувството за тежест в тази част от тялото.

Съществуват обаче и някои по-общи симптоми, за които трябва да осведомите лекаря си:

  • Червени петна по краката
  • Суха кожа
  • Подути глезени
  • Крехки нокти и коса
  • Усещане за студ в ръцете и краката
  • Умора
  • Сънливост

В тази статия ще разберете как да подобрите кръвообращението си. Това важи най-вече за кръвообращението в долната част на тялото.

7 стратегии за подобряване на оросяването на краката

алое вера помага за оросяването на краката

1. Стимулирайте кръвообращението с алое вера

Освен че стимулира оросяването на краката, това средство ви отпуска, освежава и облекчава чувството за тежест и изтръпването.

Какво трябва да направите?

  • Замразете листо от алое вера.
  • Измийте краката си и ги сложете удобно върху стол.
  • След това отрежете с помощта на нож парче от замразения гел от алое вера.
  • Разнесете гела от алое вера с насочено нагоре движение. С други думи, трябва да го нанесете от глезените към коленете.

2. Чай от глог

Глогът е едно от най-използваните в природната медицина растения за регулиране на кръвообращението и за контролиране на високото кръвно налягане.

Ако започнете да пиете от този чай между 4 и 5 пъти седмично, ще се възползвате от тритерпеновите киселини, флавоноидите и полифенолите в съдържанието му.

Същевременно този чай е богат на танини, флавоноиди и пектин. Те имат релаксиращо и пречистващо действие върху организма. Това ще ви помогне да елиминирате задържаните течности.

Трябва да отбележим обаче, че никога не трябва да слагате повече от 1 грам от това растение в чая си.

Освен това, ако приемате лекарства за сърце, трябва да се консултирате с лекаря си преди да решите да се възползвате от това средство. Попитайте лекаря си за възможните странични ефекти.

3. Редовни тренировки у дома и на работното място

Понякога се случва така, че задълженията ви са твърде много, а времето ви твърде малко.

Може да си мислите, че щом сте на крак по цял ден, извършвате достатъчно физическа активност.

Тялото ви обаче се нуждае от аеробни движения. Такъв тип активност стимулира оксигенацията на кръвта и редовния сърдечен ритъм.

По тази причина трябва да се възползвате максимално от всеки удобен момент, за да извършвате следните дейности:

  • На всеки половин час трябва да ставате и да вървите малко, за да се раздвижите.
  • Ако ви се налага да седите в продължение на много часове, вземете си преносима подложка за крака, с която може да правите упражнения.
  • Винаги избирайте стълбите пред асансьора.
  • Ако е възможно, ходете повече пеша, вместо да използвате колата си.
  • Отделете време от деня си и се разхождайте енергично в продължение на поне 20 минути.

4. Консумирайте богати на калий храни

рецепта от репички за по-добро оросяване на краката

Храните с високо съдържание на калий стимулират притока на кръв и се борят със задържането на течности.

Това са препоръчителните храни, които трябва да включите в диетата си:

  • Банани
  • Слънчогледови семки, тиквени семки, сусам, ленено семе или семена от чиа
  • Авокадо
  • Морски водорасли
  • Чисто какао на прах
  • Репички
  • Броколи
  • Моркови
  • Домати
  • Тиква

5. Спете с вдигнати крака

Добре идея, която може да опитате още днес, е да спите с леко издигнати над нивото на главата ви крака.

За да го направите, не е необходимо да използвате друго легло или да безпокоите половинката си. Трябва единствено да сложите няколко възглавници под краката си.

По този начин ще подобрите венозното връщане. Ще се събудите с леки и отпочинали крака.

6. Сок от портокали и моркови за закуска

Ще се влюбите в него. Когато станете от сън, не забравяйте да си приготвите този натурален сок от портокали и моркови.

Добавете също и щипка джинджифил на прах. Ако го направите, ще получите страхотно средство за стимулиране на кръвообращението и подобряване на сърдечното здраве.

Опитайте го още днес!

7. Мануален лимфен дренаж с масло от розмарин

масажа подобрява оросяването

Можете сами да си направите този масаж или да се обърнете към добър физиотерапевт или масажист, който да ви приложи тази терапия.

С помощта на този масаж ще елиминирате излишните течности, които се акумулират в краката ви. Освен това ще подобрите кръвообращението в долната част на тялото си.

Както виждате, тези предложения са лесни за изпълнение.

Не бива обаче да забравяте следното: винаги се консултирайте първо с лекаря си. Той ще установи причината за лошото оросяване на краката ви.

След това тези натурални средства несъмнено ще ви бъдат от огромна полза.

Приложете ги още днес и след 20 дни ще се насладите на резултатите от тях!

които искали