Отслабнете с вкусната папая

23.01.2019
Семената се грижат за бъбреците, премахват токсините и предпазват черния дроб

Винаги се е твърдяло, че вкусната папая е плодът на доброто здраве. Тя е сладка, приятна на вкус и с красив цвят. Дълбоко в сърцевината й се намира ензим, наречен папаин, който е способен да предостави огромни терапевтични ползи за организма. И това не е всичко – дори можете да отслабнете с папая. Желаете ли да научите повече?

Папаята е тропически плод, известен по целия свят. Поради това е лесно да се намери, ако искате да се възползвате от него. Той е прекрасен диуретик и антиоксидант, съдържа голямо количество растителни фибри и много малко калории и осигурява на организма витамини А, С и В, калций, желязо и фосфор. Освен това вкусната папая помага за загуба на тегло и в борбата с целулита. Така че продължавайте да четете, тъй като в тази статия ще ви обясним как да отслабнете с папая.

Вкусната папая изгаря мазнините

вкусната папая топи мазнините

  • Понякога е трудно да решите каква диета да започнете, за да отслабнете. Важно е да изберете диета, която не само ще ви помогне да отслабнете, но и да бъдете здрави. Ако имате някакви въпроси, винаги можете да се консултирате с вашия лекар или диетолог. Диетата с папая е много строга. Това означава, че в продължение на 2 дни ще трябва да се храните много внимателно – но пък този режим приключва на третия ден. Вкусната папая прави две неща: детоксикира тялото и изгаря мазнините.
  • Трябва да се отбележи, че поради лечебните си свойства този чуден плод е отлично средство за хора, които страдат от храносмилателни проблеми, включително и диария, газове, запек и гастрит, както и кожни проблеми като акне. Именно папаинът позволява на тялото да се възползва от тези ценни свойства.

Прочетете и: По-тънка талия с помощта на ябълковата диета

Как да отслабнете с вкусната папая

как да отслабнете с помощта на вкусната папая

Ще спазвате тази диета в продължение на 2 дни в седмицата. В идеалния случай трябва да се пази в продължение на 2 или 3 месеца. Не само че ще отслабнете, но ще детоксикирате тялото си и ще помогнете на храносмилателната си система. Затова си струва усилието да пробвате за 48 часа, като следвате указанията, изброени по-долу.

Закуска

Винаги избирайте прясна папая, а не прекалено узряла. Започнете диетата със закуската. В идеалния случай през тези 2 дни трябва да се пие чаша соева или овесена вода с 2 супени лъжици пшеничен зародиш или някакъв друг вид зърнена култура. Това ще ви даде достатъчно фибри. След това се яде салата от папая. Изберете средно голям плод, обелете го и го нарежете на кубчета. Това е здравословен и хранителен начин да започнете деня.

Обяд

  • За обяд пригответе салата с пълнозърнест ориз. Можете да използвате зеленчуков бульон и да добавите домати на кубчета, няколко листа спанак, маслини, една скилидка чесън и сока на 1/2 лимон. След салатата пийте сок от папая.
  • На втория ден яжте печен патладжан на обяд, малка салата от спанак със зехтин и няколко парчета цвекло. След това пийте сок от папая.

Между храненията

Между основните хранения пийте сока на 1/2 папая, смесен със сока на два резена ананас. Почистете плодовете добре и ги сложете в блендер, докато получите гладка смес.

Прочетете и: 6 ползи на водата от ананас

Вечеря

  • За вечеря пригответе една чаша зеленчуков бульон. Можете да добавите лук, целина и лимонов сок. За десерт, разбира се, хапнете кубчета папая.
  • На втория ден пригответе няколко артишока. Сгответе ги добре и добавете малко сол и оцет. Можете да изядете и филия пълнозърнест хляб с малко зехтин. За да завършите вечерята си, хапнете малко папая.

Семена от папая за отслабване

отслабнете със семената на вкусната папая

Следната информация може да ви изненада, но семената на вкусната папая имат невероятни здравословни свойства:

  • Те се грижат за бъбреците, ако страдате от бъбречна недостатъчност.
  • Премахват токсините и възможните чревни паразити.
  • Предпазват черния дроб, особено ако страдате от цироза.
  • Грижат се за храносмилателната система: семената от папая имат антибактериални и противовъзпалителни свойства.

Освен това семената на този плод противодействат на натрупването на мазнини в организма и служат като вид регулатор. Но как да се възползвате от тях? Съвсем просто е – вариантите са няколко. Някои хора предпочитат да ги сложат в блендер, а други ги приемат под формата на таблетки. Най-добре е да ги консумирате по време на закуска. Яжте между 8 и 10 семена. По-лесно е да ги приемате, когато папаята е нарязана на кубчета, а да ги комбинирате с чаша сок от грейпфрут е още по-добре.

Така че не забравяйте: спазвайте диетата с папая 2 дни в седмицата в продължение на 2 или 3 месеца. Консумирайте семената от папая по време на закуска в продължение на 15 дни без прекъсване, след това починете в продължение на 15 дни.

 

  • Greig, E. (2014). Weight loss. In Acute Medicine: A Symptom-Based Approach. https://doi.org/10.1007/9781139600354.069
  • Wing, R. R., & Hill, J. O. (2001). Successful weight loss maintenance. Annual Review of Nutrition. https://doi.org/10.1146/annurev.nutr.21.1.323
  • Singh, S. P., & Sudhakar Rao, D. V. (2011). Papaya (Carica papaya L.). In Postharvest Biology and Technology of Tropical and Subtropical Fruits. https://doi.org/10.1533/9780857092618.86
  • Boshra, V., & Tajul, A. (2013). Papaya – An Innovative Raw Material for Food and Pharmaceutical Processing Industry. Health and the Environment Journal.