5 плода за здравословно отслабване и как да ги консумирате

· 02.02.2017
Правилната консумация на определени плодове може да ви помогне да отслабнете.

Съществува ли здравословно отслабване и можете ли да запазите килограмите след поредната изтощителна диета? Понякога това изглежда като почти невъзможен подвиг. Неща, като „ефекта на бумеранга“ –  стрес или промени в нашето ежедневие могат да имат сериозни последствия, когато става въпрос за запазване на теглото.

Здравословното отслабване  трябва да е основната ни цел. Поддържането на идеалното тегло – ежедневна задача.

Как да стане това? Генетичната предразположеност и дори липсата на време да готвим здравословни ястия често са най-лошите врагове, когато става въпрос за отслабване.

Днес искаме да ви покажем топ 5 плода за здравословно отслабване. Сигурни сме, че те ще успеят да ви помогнат. Но е много важно да знаете как да ги консумирате.

Да видим!

1. Отслабване с лимони

Често говорим за многото ползи от лимоните. Начинът, по който този цитрусов плод може да ви помогне да отслабнете, е наистина специален:

  • Лимоновият сок е богат на витамин C. Това важно вещество е ключово за здравето на черния дроб.
  • Доброто здраве на черния дроб означава, че обмяната на мазнините е във върхова форма. Като бонус, тялото ви ще смила храната и ще усвоява веществата по-добре.
  • Лимонът помага да се детоксикира тялото, отстранявайки токсини чрез урината.
  • Този цитрусов плод засища и се бори със запека.
limonov-sok

Как да използваме лимони за отслабване

  • Започвайте деня си с чаша топла вода и сока от един лимон.
  • Поръсвайте салатите си с лимонов сок.

2. Ягодите – страхотни за фигурата

Когато се сетите за ягоди, вероятно си представяте десерт с много калории. Този плод обикновено се свързва с висококалорични десерти и шейкове.

Ще обясним как ягодите може да помогнат на фигурата:

  • Ягодите съдържат много малко захар и са пълни с витамини.
  • Не бива да забравяме, че ягодите са диуретици и съдържат мощни антиоксиданти.
  • Те се борят със задържането на течности.
  • Богати са на фибри за борба със запека.
  • Засищащи са.
  • Друго нещо, което трябва да имаме предвид за ягодите е, че те притежават противовъзпалителни свойства.

Как да консумираме ягоди, за да отслабваме

  • Ягодова вода: комбинирайте един литър вода със сока на 10 ягоди и малко лимонов сок.
  • Салата от ягоди със спанак и орехи, страхотна за здравословно отслабване.

3. Зелени ябълки – удивителни за здравето на храносмилателната система

Всички ябълки са полезни, но зелените ябълки са богати на фенолна киселина и флавоноиди. Те са идеално решение за регулиране на кръвната захар.

Ето само някои от полезните им свойства:

  • Богати са на антиоксиданти.
  • Помагат за регулирането на „лошия“ холестерол .
  • Спомагат за ускоряването на метаболизма.
  •  В същото време работят за самите мазнини, като улесняват изгарянето им.
yabulka-ovesena-kasha

 

Как да консумираме зелените ябълки, за да отслабнем

  • Консумирайте ги сурови в ранните часове на деня, ако е възможно с обелката.
  • Опитайте смути със зелена ябълка и овесена каша.

4. Боровинките – ефективни плодове за здравословно отслабване

Боровинките са безкраен източник на храна без много калории. Консумирането само на 10-20 боровинки на ден е достатъчно, за да получите много витамин C, калий и антиоксиданти.

  • Боровинките съдържат неразтворими фибри, идеални за подобряване на храносмилането.
  • Тези плодове са богати и на танини, които действат като мощни натурални адстрингенти .
  • Друго нещо, което трябва да имате предвид за тези малки плодове е, че можете да ядете колкото искате, без да се притеснявате за надаване на тегло. Те са засищащи и изключително многофункционални в кухнята.

Начини на консумиране на боровинки за отслабване

  • На закуска се опитайте да ги комбинирате с други плодове.
  • Използвайте ги в натурални смутита.
  • Сложете няколко в салатата си.

Наровете – източник на здраве

Нарът съдържа мощни антиоксиданти. Те имат изключителни ползи за здравето: подобряване на кръвоснабдяването на сърцето и предотвратяване на образуването на мастни депозити в артериите.

  • Въпреки че нарът е есенен плод, чакането си заслужава, за да може да се възползвате от полезните им свойства.
  • Консумацията на нарове пречи на натрупването на мазнини в областта на корема.
  • Наровете са богати на фибри, действат противовъзпалително и помагат за премахването на „лошия“ холестерол.
nar

Как да се насладим на наровете и да отслабваме здравословно

  • Сурови.
  • Може да пиете и сок от нар със закуската.
  • В салати.

Заключение: не се колебайте да се възползвате от полезните свойства на тези плодове за здраве и хубава фигура.

Заслужава си.