4 висококалорични напитки, които да избягвате

27.07.2015
Безалкохолните отключват затлъстяване и диабет

Ясно е, че  всекидневно консумираме много висококалорични продукти, които изобщо не са здравословни и дори могат да причинят сериозно увреждане на здравето ни. В тази връзка, калориите са един от най-вредните елементи, за които да се тревожим. Днес ще ви разкажем с кои конкретно 4 висококалорични напитки да бъдете внимателни, а най-добре изцяло да ги избягвате.

Многото калории предизвикват редица сериозни здравословни проблеми и заболявания като диабет и тежки сърдечно-съдови проблеми. Тук трябва да споменем и затлъстяването, един от най-сериозните здравословни проблеми в световен мащаб.

Безалкохолни напитки

Безалкохолни напитки несъмнено са най-вредните напитки, които бихте могли да консумирате. Те съдържат голямо количество захар и калории – това може да доведе до проблеми със затлъстяването и дори да отключи диабет. Ето защо, ако не успявате да се откажете напълно от консумацията на тези напитки, поне я дръжте в разумни граници.

Алкохолни напитки

Когато консумираме алкохол, в телата ни се извършва  химичен процес, посредством който алкохолът се превръща в захар. Алкохолните напитки са висококалорични и консумацията им, наред с други въздействия, нерядко води до затлъстяване и разнообразни здравословни проблеми. Да не забравяме и навика да смесваме алкохол с някакъв вид безалкохолно, което ги прави два пъти по-вредни. Ако все пак сте избрали тази комбинация, една добра препоръка е да изпиете чаша-две чаша вода между напитките.

Твърди се, че консумацията на алкохолни напитки в умерени количества има своите ползи, особено ако говорим за бира и вино. Подчертаваме: в умерени количества.

напитки-2

 

Сокове

Соковете обикновено се считат са здравословни, но много от тях съдържат големи количества захар, и – следователно – калории. Ето защо трябва да бъдете внимателни с този вид напитки, и по-специално с преработените сокове.

Разбира се,  винаги е най-добре да си приготвите свои сокове в домашни условия, оптимално – без да добавяте захар. Ако все пак държите да добавите, използвайте кафява захар или естествен подсладител, например стевия.

Млечни шейкове

Въпреки че са много вкусни, те обикновено съдържат високи нива на захар и калории. Ако можете, изцяло се откажете от тях, ако ли не – сведете консумацията им до минимум. Тук, естествено, препоръката е сами да си приготвите вкусен шейк в домашни условия, като добавите съвсем малко захар или замените с подсладител.

напитки-3

които искали