8 хранителни комбинации, които ще ви помогнат за загубата на тегло

· 12.01.2018
Пили ли сте кафе с канела? Свойствата им ще помогнат в тази трудна борба, а е и страхотен начин да започнете деня

В много случаи загубата на тегло не зависи само от упражнения или избора на балансирана диета.

Много други фактори като например някои хранителни комбинации също могат да влязат в действие.

В днешната статия искаме да говорим за най-добрите варианти за вас, ако се опитвате да отслабвате по здравословен начин.

Обърнете им внимание и ще забележите разликата!

1. Зеленчуци с яйца

Когато смесвате зеленчуци с яйца (особено твърдо сварени или варени яйца), ще получите ястие, което е вкусно и питателно.

Яйцата подобряват усвояването на каротеноидите. Това са пигментите, които дават на зеленчуците техния цвят и са страхотна помощ, когато става въпрос за диети за отслабване.

Едно твърдо сварено яйце също е перфектната съставка за добавяне към вашите салати.

2. Риба тон и джинджифил

джинджифилът помага за загубата на тегло

Джинджифилът е храна, която улеснява добрия чревен транзит и помага да се ускори изпразването на стомаха, което блокира ензимите, причиняващи възпаление.

Рибата тон съдържа вид омега-3 мастна киселина, която предотвратява натрупването на мазнини около корема.

Вижте още: 3 лесни и вкусни рецепти с риба

3. Пилешко и лют червен пипер

Когато комбинирате пилешко с лют пипер, получавате страхотна рецепта за отслабване.

Пилешкото е с високо съдържание на протеини и ви помага да се чувствате по-сити за по-дълго време. Това на свой ред, намалява броя на калориите, които консумирате в следващото хранене.

В допълнение лютият червен пипер е подправка, която е чудесна за ускоряване на изгарянето на мазнините и намаляване на апетита.

4. Пъпеш и грозде

Пъпешът разгражда мазнини и спомага за загубата на тегло

Ако обичате плодове, трябва да се възползвате от комбинацията от пъпеш и грозде за загубата на тегло, защото те ще изгорят излишните мазнини.

Пъпешът е естествена диуретична храна, която помага да се предотврати задържането на течности.

Гроздето от своя страна съдържа мощни антиоксиданти (включително ресвератрол), който също е полезен за намаляване на натрупването на мазнини.

Това е идеална комбинация за предотвратяване на подуването и задържането на течности.

5. Спанак и масло от авокадо

Маслото от авокадо ще ви помогне да подобрите нивата на холестерола. Освен това е отлична храна, която съдържа витамини В и Е както и минерали като калий.

От друга страна спанакът ще ви накара да се чувствате сити по-рано. Това също е съставка, която добавя много малко калории към вашите рецепти.

6. Царевица и бобови растения

Комбинацията царевица и боб стимулира загубата на тегло

Когато смесвате царевица и бобови растения (като боб), получавате още една чудесна комбинация, която ще помогне за загубата на тегло.

Диетите, които включват бобови растения веднъж седмично са по-ефикасни за отслабване, отколкото диета, която осигурява същото количество калории, но не и бобови растения.

Царевицата допълва ефектите за отслабване, защото съдържа нишесте, което кара тялото ви да не може да поеме повечето от калориите и глюкозата, които консумирате.

7. Картофи и чушки ще помогнат за загубата на тегло

Вярвайте или не картофите са по-засищащи от пълнозърнестите храни и съдържат и повече калий. Най-добре е обаче да ги консумирате варени или печени без масло или други подправки.

Най-добрият вариант е да ги подправите с пипер: той пречи на образуването на нови мастни клетки, и ще помогне за загубата на тегло.

8. Кафе и канела

Кафе с канела намалява мастната тъкан и допринася за загубата на тегло

Канелата е подправка, богата на антиоксиданти и отговаря за намаляването на мастната тъкан.

От своя страна, кафето може да помогне да намалите апетита си. Ако искате да загубите няколко килограма, няма по-добър начин да започнете деня си, отколкото с чаша кафе с канела.

Прочетете и това: 8 причини да включите канелата в менюто си

Други препоръки

Освен това е важно никога да не комбинирате храни, които съдържат:

  • Протеини и въглехидрати
  • Протеини и нишестета
  • Нишестета и захари
  • Захари и мазнини
  • Плодове и захар

Като следвате тези указания ще имате по-здравословен и по-балансиран хранителен режим, като същевременно намалявате талията си.