Как да ускорите метаболизма си за да отслабнете

30.12.2018

Въпреки, че вашият метаболизъм е наследен по семейна линия, не сте осъдени формата ви да зависи  от него и да живеете с допълнително тегло, заедно с неудобствата, които то носи. Винаги е възможно да промените  метаболизма си и да го накара да работи с вас, а не срещу вас. Някои проучвания показват, че всяка частица от тези препоръки увеличава метаболизма. Това помага тялото ви да отслабнете по-бързо, здравословно и естествено,за по-малко време и с по-малко усилия.

1.Яжте нещо здравословно за закуска всеки ден

Яденето на нещо здравословно за закуска (като спанак и фета сирене омлет с резен пълнозърнест хляб), малко след ставане ще направи вашия метаболизъм да започне да работи веднага, и правилно. Според едно проучване, проведено от Националния регистър за контрол на теглото в САЩ, с помощта на 5000 пациенти за администриране здравословна закуска в ежедневния им живот, загуба на тегло се измерва със скорост до 30 килограма в рамките на 5 години.

Това е така, защото закуската осигурява на организма  енергия и тялото спира натрупването на мазнини. Вместо това, то започва да работи с храната която му се дава, и губи тегло по естествен път. Също така е препоръчително да се яде нещо леко за вечеря, защото през нощта ще прекарате няколко часа без храна, и тялото ще се опита да натрупа колкото може повече мазнини.

2.Добавяне на зелен чай към вашата диета

zelen-chai

Зеленият чай е известен с антиоксидантните си свойства, но напоследък,също така се използва, да помогне за ускоряване на метаболизма и следователно, бърза загуба на тегло. Изследователи от различни университети са провели проучвания с няколко групи от хора, за да се установят тези инфузионни ползи. Един от получените резултатите е, че тези, които са придобили като навик пиенето на зелен чай губят тегло по-бързо от другите, защото това улеснява окисляване на мазнините и термогенезата. Пет чаши зелен чай  на ден е идеалното количество за употреба, което значително увеличава енергията в тялото, а съдържат само 90 калории.

3.Яжте храни, богати на омега-3

Ние вече знаем, че яденето на риба, богата на омега-3 мастни киселини (като сьомга или риба тон) ускорява метаболизма .Това също така регулира нивата на кръвната захар и намалява други проблеми (като възпаленията). Но някои скорошни изследвания са доказали, че тези мастни киселини също помагат за намаляване на съпротивлението  на лептина. Лептинът е хормон, който улеснява загуба на тегло. Ако не ви харесва да ядете риба, или ако предпочитате друга алтернатива, можете да добавите омега-3 хранителна добавка, която съдържа от 1000 до 2000 мг, или други сухи плодове, за да  получате същите резултати.

4.Не премахвайте всички калории от диетата си

zdravoslovna-zakuska

Ние изглежда мислим, че всеки, който елиминира повече калории от неговата диета ще отслабнете по-лесно. Въпреки че това може да е вярно в началото, когато тялото осъзнае, че му давате по-малко калории, то ще започне да увеличава енергийните си запаси, чрез акумулиране на мазнини.Ето защо яденето повече, винаги ускорява метаболизма ви, когато сте избрали здравословни и питателни храни. Важно е също така, да не прекарвате дълги периоди от време на гладно. Най-добре е да се яде 6 пъти на ден (300 калории всеки път), а не да се правят две хранения, които са прекалено тежки, или с високо съдържание на калории.

5.Добавете различен интензитет към тренировките си

Следващият път, когато се упражнявате (ходене, плуване, бягане и т.н.),  добавете няколко 30 секундни интервали, през които можете и трябва да увеличите интензивността, а след това се върнете към нормалната си интензивност. Тези леки промени ще направят тялото ви да консумира повече енергия, то значително ще засили способността ви клетки да се регенерират, и ще им помогне да задържат повече кислород. Можете също така да се упражнявате за по-малко време, за да  постигнате желаните резултати много по-бързо. Можете да добавите тези интервали към които и да е спорт, с който сте избрали да се занимавате.

6.Направете пауза след упражненията

uprajnenia-teglo

Упражнението е подарък който можете да дадете на тялото и здравето си, но също мойе да причини много тежка умора, когато се прави много усилено. Въпреки  че упражняване помага да се ускори обмяната на веществата, достатъчната почивка е ключов елемент, който позволява на тялото ви да се възстанови до  пълното спокойствие. Важно е, да се горят повече калории по време на тренировка, отколкото калории се консумират;Това ще ви помогне да отслабнете по-ефективно.

7.Избягвайте транс мазнини

Всеки е чувал за това колко лоши са този вид мазнини, но те също така намаляват естествената способност на организма да изгаря мазнините. Това е така, защото този вид мазнини променя клетките и забавя метаболизма. И ако това не е достатъчно, то те те могат  да създадат резистентност към инсулин и възпаление. Така че елиминирите транс мазнини от диетата си, за да ускори метаболизма, и да губите тегло.

8.Увеличете консумацията на протеин

Siomga

Това отнема на тялото повече време за смилане богатите на протеини храни от храни, които са тежки с мазнина или въглехидрати. Това означава, че всеки път, когато ядете протеини, вие се чувствате удовлетворени по-дълго, докато метаболизма си продължава да работи и да изгаря мазнини. Изразява се  в значително увеличаване на вашия метаболизъм и по-малко глад. Яденето на протеин , показва още че води  до увеличение на  мускулната маса, а не на мазнините.

Ускорете метаболизма си с добра диета

Гените оставят характеристиките в тялото ви, но правейки някои промени, вие можете да помогнете да поемете контрола на каквото и да е, на това което искате да промените и да  постигнете. Ускоряване на метаболизма ви означава, че го караш да работи по-бързо, изгаряте повече калории и това ви държи в идеално тегло.

Като следвате тези трикове, вие давате на тялото си възможност да е здраво, естествено, и да се саморегулира. Това е много по-здравословно, отколкото да опитвате сложни диети, които осигуряват много слаби резултати, или вземане на хранителни добавки, които могат да ви разболеят.