Начин за справяне с неприятните тлъстини по корема и задържането на течности

· 30.11.2018
Рецептата ви осигурява средство, което можете да консумирате 3 пъти на ден, 3 пъти седмично

Процесът по натрупване на мазнини с течение на годините и забавянето на метаболизма са напълно естествени, особено при жените, при които с напредването на възрастта се наблюдава и задържане на течности в тялото. Искате ли да се запознаете с едно лесно средство за борба с неприятните тлъстини по корема и задържането на течности?

Сигурни сме, че ще ви допадне. Ще го откриете в днешната ни статия!

Лесен начин за намаляване на образуваните тлъстини по корема и задържаните течности

чай срещу тлъстини по корема

Възможно ли е да се справите с тези често срещани проблеми наведнъж?

Да изведете излишно задържаната вода, докато горите мазнините по талията? Разбира се, че да. Няма да използваме магия, а лесно средство, при това здравословно, което ще ви допадне и което можете да прилагате всеки ден.

Понякога най-добрите резултати се получават, когато залагате на естествените неща – особено когато става дума за лечебни растения. Какво имаме предвид с „лечебни растения”? Обърнете внимание:

Глухарче:

Едно от най-ефективните растения за борба с мазнините. Според експерти най-мощно въздействие, т.е. най-ефективно изгаряне на мазнините, предоставят корените на това растение. Можете да се снабдите с такива в специализираните магазини.

Освен че глухарчето е прекрасно природно средство за прочистване на бъбреците и черния дроб, то стимулира производството на урина, намалява възпалението на стомаха, регулира кръвната захар и стимулира имунната система. Прекрасно растение!

Вижте и: 6 причини, поради които не смъкваме тлъстините по корема

Прясно рендосан джинджифил:

Със сигурност вече сте чували за вълшебните свойства на джинджифила да намалява подкожните мазнини, да детоксикира тялото и да се бори с възпаленията.

Това не е всичко – според учени от университета в Маастрихт това растение стимулира метаболизма и подпомага горенето на мазнините. С други думи, джинджифилът ви кара да се чувствате заситени и ви дава ви отличен старт на деня!

Канела:

Знаехте ли, че консумацията на канела представлява отличен начин за намаляване на мазнините и редуциране на теглото? Освен че е апетитна, канелата, съчетана с определени храни и чайове, се превръща във вълшебно средство за нормализиране на нивото на кръвната захар и предпазване от инсулинови скокове и падове.

Ароматната подправка повишава бавно температурата на тялото, предизвиквайки химична реакция, която забързва метаболизма. По този начин вие горите повече калории.

Мента:

Подозирахте ли, че освен прекрасен аромат, ментата може да ви послужи и като средство за преодоляване на натрупаните тлъстини по корема и задържаните течности?

За медицински цели ментата е отличен продукт, който стимулира храносмилателната система, забързва метаболизма и подобрява функцията на жлъчния мехур, освен това стимулира образуването на жлъчка.

Как да си приготвите това средство срещу тлъстини по талията?

джинджифил срещу натрупани тлъстини по корема

Необходими са ви следните съставки:

  • 1 супена лъжица корен от глухарче
  • 1 супена лъжица прясно рендосан джинджифил
  • Щипка канела
  • 5 листа мента
  • 1 1/2 чаши вода
  • 2 супени лъжици мед

Вижте и: Как да използваме джинджифил срещу тлъстини по корема

Начин на приготовление:

корем без тлъстини

Рецептата ви осигурява средство, което можете да консумирате 3 пъти на ден, 3 пъти седмично. Първата „доза” е желателно да приемете сутрин, преди закуска – веднага щом се събудите. Изпийте я топла и на празен стомах.

Важно е всички съставки да са пресни. Растенията, за които ви разказахме в подробности, можете да откриете лесно. Задължително използвайте корена от глухарче, тъй като той е най-важната съставка с най-мощен отслабващ ефект.

Втората „доза” трябва да приемете след обяд. Ролята й е да забърза храносмилането и да детоксикира тялото. Третата и финална „доза” се приема точно преди лягане. Задължително е напитката да се изпие топла. Не бива да е нито гореща, нито студена.

В допълнение към всички ефекти, които ви описахме по-горе, трябва да споменем, че съчетанието от мед, мента и джинджифил ви гарантира отличен сън. Този чай е не просто подходящ за намаляване на подкожните мазнини.

Той представлява отличен тоник за тялото и средство, подобряващо здравето на храносмилателната система.

Какво да направите? Пригответе чай, използвайки водата. Щом кипне, оставете чая да се запари. След това налейте течността в подходящ стъклен съд и я оставете да се охлади до стайна температура. Пийте по 1/3 от чая 3 пъти дневно. Правете тази процедура 3 пъти седмично за максимален резултат.

За оптимално въздействие на чая срещу натрупаните тлъстини по корема е желателно да следвате балансирана диета, бедна на вредни мазнини. Добре е и да започнете да правите редовно упражнения.

Те трябва да бъдат ежедневни, но не е задължително да са прекалено дълги. Една разходка в продължение на 30 минути с по-бързо темпо е напълно достатъчна. За подкрепа можете да поканите свой приятел, който да ви поддържа амбицирани.

Е, готови ли сте да опитате нашия чай?

  • Caldecott, T. (2006). Ayurveda. Ayurveda. https://doi.org/10.1016/B978-0-7234-3410-8.X5001-6
  • Mansour, M. S., Ni, Y. M., Roberts, A. L., Kelleman, M., Roychoudhury, A., & St-Onge, M. P. (2012). Ginger consumption enhances the thermic effect of food and promotes feelings of satiety without affecting metabolic and hormonal parameters in overweight men: A pilot study. Metabolism: Clinical and Experimental. https://doi.org/10.1016/j.metabol.2012.03.016
  • Qin, B., Panickar, K. S., & Anderson, R. A. (2010). Cinnamon: Potential role in the prevention of insulin resistance, metabolic syndrome, and type 2 diabetes. Journal of Diabetes Science and Technology. https://doi.org/10.1177/193229681000400324
  • Schuhly, W. (2004). Major herbs of ayurveda. Phytomedicine. https://doi.org/10.1016/j.phymed.2004.06.003
  • Valussi, M. (2012). Functional foods with digestion-enhancing properties. International Journal of Food Sciences and Nutrition. https://doi.org/10.3109/09637486.2011.627841