6 съвета за по-закръглено и стегнато дупе

· 28.12.2016
Разтягащите упражнения са ключови за доброто кръвообращение и общия тонус на тялото.

В основата на това дали имате стегнато дупе, или не, стоят гените. Разбира се, това не изключва и личния ви принос.

Много жени искат да имат по-закръглено и стегнато дупе, по което отсъства целулит. През последните години наблюдавахме и тенденция, която популяризираше по-големия размер на дупето, като, разбира се, трябваше то да бъде в хармония с цялото тяло.

В днешната статия искаме да споделим 6 съвета за по-закръглено и стегнато дупе. Можете да постигнете това по здравословен начин.

  1. Тонизирайте различните мускули за стегнато дупе

Почти всеки знае някое упражнение, което е препоръчително за укрепване и увеличаване на размера на дупето. Когато говорим за тази зона от тялото, трябва да имаме предвид 3 основни мускула: голям, среден и малък.

Целта е проста: когато съставяте режим за тонизиране на мускулите на дупето, той трябва да съдържа упражнения, трениращи трите мускула.

Препоръчително е да изпълнявате тонизиращите упражнения поне 3 пъти седмично.

  1. Не забравяйте да се разтягате

raztyagane

Също толкова важно, колкото изпълняването на тонизиращи упражнения, е преди и след тях да се разтягате.

Комбинацията от свиване и отпускане на мускулите прави дупето по-стегнато, като елиминиране едновременно с това мускулното напрежение в другите части на тялото.

Не забравяйте да включите целите крака и долната част на гърба в упражненията за разтягане, тъй като те са свързани пряко с дупето.

  1. Повишете приема на протеини

За да имате мускули, трябва да приемате достатъчно протеини. В този ред на мисли не е препоръчително да консумирате прекалено много животински протеини, тъй като те могат да влошат здравето на черния дроб и бъбреците.

Поради това се опитайте да балансирате с прием на растителни протеини.

В допълнение се уверете, че приемате протеини на всяко хранене:

  • Месо
  • Риба
  • Яйца
  • Млечни продукти
  • Бобови култури

Познаваме и други храни, например пълнозърнестите и авокадото, които също съдържат значително количество здравословни протеини.

Винаги консумирайте един вид протеин, преди всичко месо или риба, в комбинация със зеленчуци (сокове, салати, задушени зеленчуци и т.н.).

  1. Повишите приема на здравословни мазнини

zdravoslovni-maznini

В допълнение към протеините, ако искате да подобрите тази част от дупето, трябва да приемате достатъчно мазнини. Тук е моментът да припомним, че не всички мазнини са еднакви, нито изпълняват една и съща функция в човешкото тяло.

Мазнините, от които се нуждаете, са тези в естествена форма, непреработени, за да може тялото да ги изпрати там, където са необходими. Този процес е ключов, ако искате да ги изгорите по време на тренировките.

Трябва да знаете, че консумацията на мазнини ускорява метаболизма, правейки по-лесно свалянето на килограми в други части на тялото – например талията.

Включете тези храни в менюто си:

  • Растителни масла, за предпочитане студенопресовани: зехтин, кокосово масло, сусамово масло, масло от ленено семе и от пшеничен зародиш
  • Ги (пречистено масло)
  • Авокадо
  • Ядки и семена
  • Яйчен жълтък
  • Студеноводни риби
  1. Хидратирайте кожата всеки ден
budete-hidratirani за стегнато дупе

Изключително важно е да хидратирате кожата на дупето всеки ден, за да подобрите визията му. Така подобрявате еластичността на кожата, правите я по-стегната и я предпазвате от появата на стрии или целулит.

Мазнините в лосионите за тяло също допринасят за постигането на закръгленост в тази зона на тялото.

Избирайте хидратиращи кремове, които са възможно най-натурални и богати на есенциални и растителни мазнини (бадеми, авокадо, арган, жожоба и др.).

Нанасяйте ги с кръгови масажни движения с помощта на юмрука си или чрез семките на авокадо. Можете да приложите и вертикален масаж, започвайки от краката към талията.

Правете масажа всеки ден, особено след тренировка или баня.

  1. Стегнато дупе с помощта на вендузи

Съществува техника, която можете да използвате, за да увеличите и оформите дупето по естествен начин.

За целта се нуждаете от вендузи – можете да ги закупите от интернет или в центрове за физиотерапия и масажи.

Вендузите са изработени от пластмаса във формата на чашка, която позволява да масажирате всяка част от тялото, за да подобрите циркулацията на кръв в нея.

Можете да ги използвате редовно, в комбинация с хидратиране и масаж. Като резултат ще се радвате на по-закръглено и стегнато дупе. Вендузите представляват добър начин за редуциране на целулита.

Намазнете кожата и направете масаж с вендузите, използвайки кръгови движения. Не се задържайте на едно място за дълго време, тъй като може да провокирате образуването на кръвосъсирек.