5 упражнения за по-добра сексуална активност при жените

· 31.01.2017
Повишете либидото и удължите издръжливостта при различните пози.

Тези прости упражнения за по-добра сексуална активност при жените, ще направят интимните контакти по-приятно изживяване, като в същото време предоставят други всеобхватни ползи.

Да бъдеш сексуално активен е не само удоволствие –  това носи редица позитивни последствия, както и физическо и психическо благополучие.

Сексуалните контакти насърчават доверието между партньорите и създават връзка, която укрепва емоционалните ви отношения.

Но понякога, без значение колко се опитвате, се чувствате изморени и активността ви намалява по време на акта.

Това може да се дължи на стрес, натрупан през деня, твърде голямо физическо натоварване, заседнал начин на живот или биологични промени, които тялото претърпява с възрастта.

Някои хора обаче не знаят, че съществува голямо разнообразие от упражнения, които оказват влияние върху мускулите, участващи в секса, които действително могат да подобрят активността.

Повечето от тези упражнения също така стимулират производството на ендорфини, които спомагат за повишаване на либидото и сексуалната възбуда.

По-долу ще споделим с вас 5 от най-добрите упражнения, които може да практикувате у дома за по-добра сексуална активност.

1. Клякания за по-добра сексуална активност

Клякания за по-добра сексуална активност

Кляканията са известни с това, че са едно от най-добрите упражнения за укрепване на мускулите на краката и задните части.

Освен, че са чудесни за добрия вид на краката, постоянното практикуване на клякания помага за подобряване на кръвообращението и повишава възбуждането по време на секс.

Те тонизират тялото и му помагат за по-голяма издръжливост при подобна позиция по време на секс.

Вижте и това: 5 укрепващи коленете упражнения в домашни условия

Как да ги правите

  • Застанете с крака на ширина на раменете, като петите са стъпили на земята. Бавно сгънете коленете.
  • След това бавно се движете нагоре и надолу, сякаш сядате на стол, като се уверите, че коляното не преминава пръстите на краката.
  • Ако искате да увеличите интензивността, може да използвате тежести или лост.
  • Направете най-малко 3 серии по 15 повторения.

2. Мост

Повдигането на таза в мост втвърдява задните части, вътрешната част на бедрата и прасците.

Тъй като се фокусира върху тазовото дъно, той допринася за укрепване на женските полови органи, което води до по-интензивни, контролирани оргазми.

Когато го правите правилно, това упражнение подготвя тялото да доминира в обърнатите сексуални пози.

Как да го правим

  • Легнете върху постелка за йога упражнения, поставете ръцете отстрани на тялото и сгънете коленете.
  • Повдигнете задните части от пода и повдигнете таза към тавана.
  • Задръжте позата за 30 секунди, като увеличавате времето постепенно до 1 минута.
  • Смъкнете гърба до стартова позиция и повторете 3 пъти.

3. Коремни мускули

Стегнати коремни мускули за по-добра сексуална активност

Както треньорите, така и експертите в сексуалното здраве признават, че коремните мускули се използват активно по време на секс.

Ето защо укрепването им помага да създадете по-добра стабилност при различните пози.

Вижте и: 6 упражнения за борба с отпуснати крака

4. Планк

Планк се счита за едно от най-добрите упражнения за укрепване на всички мускули на тялото и увеличаване на издръжливостта.

То използва горната част на тялото, укрепва гърба, и подобрява гъвкавостта.

Как да го правим

  • Поставете дланите и коленете на земята.
  • Уверете се, че ръцете са на ширината на раменете. Изпънете краката назад.
  • Задръжте се с помощта на пръстите на краката, като запазвате гърба изправен.
  • Стегнете коремните мускули и избягвайте да повдигате задните мускули твърде много. Задръжте в позицията за 20 до 30 секунди.
  • Правете 3 до 5 повторения.

5. Сгъване на трицепс

Сгъване на трицепс за силни ръце

Силните, тонизирани ръце са от решаващо значение за извършването на всякакъв вид физическа активност, а това включва и секс.

Упражненията за трицепс са от фундаментално значение, за да не се чувствате уморени, когато използвате позите, които натоварват ръцете.

Как да го правим

  • Поставете ръцете си върху стол, маса или стълба.
  • Отделете краката на ширината на раменете и сгънете коленете под ъгъл от 90 градуса.
  • След това смъкнете бедрените мускули до пода, като поддържате гърба изправен.
  • Задръжте за няколко секунди, след това се върнете към началната позиция. Отпуснете трицепсите, без да пускате стола.
  • Направете 2 серии от 20 повторения.

Така че продължавайте и правете тези упражнения всеки ден, за да откриете положителния ефект, който ще имат върху вашата сексуална активност.