4 начина за отслабване сутрин

12.11.2015
Закуската е изключително важна и не можете да си позволите да я игнорирате

Има хора, които се събуждат сутрин и отделят няколко минути за физически упражнения. Така дават на деня си старт, изпълнен с енергия и засилен метаболизъм. Ранното ставане позволява още да разполагаме с време за здравословна закуска, която да хапнем спокойно. По този начин отново зареждаме тялото си с енергия и сила за целия ден.

Всички ние знаем колко усилия изисква мисията „отслабване“. Свалянето на само няколко килограма изисква съществени промени в ежедневните навици и начина на живот. Те обаче са предпоставка към подобряване на фигурата и, едновременно с това, към повишаване на качеството на живот.

Днес ви каним да узнаете 4 начина за отслабване, според които можете да настроите сутрешните си навици. Опитайте ги!

1. Какво ще стане, ако започнете да ставате по-рано?

san

Ставането по-рано от обичайното обикновено изисква усилия, които не са лесни за полагане. Но знаете ли колко много ползи ще извлечете от един допълнителен час на ден? Много са!

Когато ставате по-рано, имате повече време, за да си приготвите закуска и направите няколко упражнения – така ще започнете деня си по-тонизирани и концентрирани. Всеки един от нас е имал дни, по-точно – сутрини, в които е трябвало да свърши невъзможно много неща за малко време. Всичко се случва хаотично и с такава скорост, че след това се чудите с часове, дали не сте забравили вратата отключена, или пък ютията – включена. А какво да говорим за закуска? За нея изобщо не е останало време.

Дори силно да не ви се ще да настроите часовника за един час по-ранно ставане, съветваме ви да опитате. Започнете още от утре – заложете да направите в този час нещо, което ще ви стимулира да станете рано – но не намръщени, а с усмивка. Струва си да положите усилие. Ще видите как тази малка промяна малко по малко ще доведе до така желаното отслабване.

2. Първата натурална напитка, която да предоставите на тялото си

limon i djindjifil menta

Много добре. Успяхте да ставате по-рано. Какво още можете да предприемете, за да сваляте килограми неусетно? Пригответе си натурална напитка, която притежава способността да детоксикира тялото ви и да стимулира метаболизма. Ето 5 различни варианта:

  • Топла вода с лимон. Нуждаете се от сока на 1 лимон и чаша вода. Уверете се, че водата не е нито студена, нито гореща. В противен случай тялото на ще се наложи да се бори с температурата на напитката, вместо да извлече ползите от състава й.
  • Джинджифилова отвара или чай. Почитател сте на лечебните растения? Тогава джинджифиловият корен със сигурност присъства сред любимите ви билки. Той е подходящ за сваляне на килограми, облекчаване на възпаления, детоксикация и потушаване на неприятни симптоми като главоболие.
  • Отвара от лют червен пипер, зелен чай и мед. Много пъти сме ви споменавали за тази отвара. Съчетанието на лют червен пипер и зелен чай действа като отличен „ускорител“ за тялото, като подпомага процеса на отслабване. Препоръчваме ви този вариант!
  • Син Оолонг чай. В последно време този чай стана популярен, когато става дума за отслабване. Можете да го намерите в магазините за био храни. Цената му е малко по-висока от тази на зеления чай, но резултатите, които ще постигнете, пиейки го, си заслужават парите. Съветваме ви да консумирате син Оолонг чай три пъти седмично. Той изобилства от антиоксиданти и видимо подобрява фигурата.
  • Сок от ананас с алое вера. Страхотна комбинация за старт на деня. Сокът елиминира натрупаните токсини и прочиства цялото тяло. Представлява лесно и достъпно средство, което препоръчваме да консумирате рано сутрин. Освен че гори мазнини, сокът ще ви дари с добро настроение.

3. Малко сутрешна гимнастика

hodene otslabvane

И така, вече ставате по-рано и се наслаждавате на напитка, която забързва метаболизма и прочиства тялото. Какво още? Време е да се пораздвижите! Предлагаме ви няколко възможности, измежду които да подберете най-удачната за себе си:

  • Тичайте 10 минути. Ако имате възможността да потичате, не се чудете, а го направете. Необходими са ви само 10 минути сутрин, за да извлечете добра полза от заниманието. Използвайте ранното ставане като повод да отскочите бегом до магазина и да купите хляб,  да изведете кучето или да се видите с приятел.
  • Ходете 20 минути. Ако не ви се тича, тогава заложете на ходене. Нека упражнението продължи 20 минути. Ще се удивите, колко добре ще се чувствате след това.
  • Упражнения у дома. Възможно е да има дни, в които не ви се излиза нито за тичане, нито за ходене. Тогава можете да изпълните няколко упражнения в домашна обстановка. Посветете 20 минути на лицеви опори и разтягащи упражнения. Така ще тонизирате мускулите на тялото. Въпрос на психологическа настройка е да намерите вдъхновение за тренировка у дома. Ако съумеете да превърнете упражненията в ежедневно занимание сутрин, ще извлечете само ползи от това.

След като приключите с тренировката, изкъпете се. Така ще се отпуснете максимално.

4. Добра закуска

yica

Настана време за закуска. А щом това е първото ядене за деня, то трябва да е качествено. Балансирана и разнообразна закуска е това, което искаме да ви препоръчаме. Ако пропускате закуската, забавяте метаболизма си и пречите на тялото си да се освобождава от излишните килограми. Напротив, отсъствието на първо хранене дори може да доведе не до отслабване, а до качване на килограми.

Категорични сме – закуската е изключително важна и не можете да си позволите да я игнорирате, когато говорим за отслабване. Вече ви снабдихме с детоксикираща напитка, поупражнявахте се и си взехте душ. Време е да направите нещо за хапване, без да бързате. Какви са възможностите?

Ще ви предложим 5 варианта за пълноценна закуска. Тя ще ви дари с достатъчно фибри, витамини и протеини, които укрепват мускулите.

  • Купа овесени ядки с парченца зелена ябълка и орехи. Едно сварено яйце, нарязано на половинки и полято с няколко капки зехтин.
  • Сандвич от пълнозърнест хляб с малко авокадо и пуешко месо. Чаша току-що изстискан портокалов сок.
  • Чаша кафе с малко вода от овесени ядки. Омлет с чесън и чаша сок от круши.
  • Кисело мляко с орехи и нарязани на парченца сливи. Тост от пълнозърнест хляб, намазан с малко зехтин и ситни парченца чесън. Кафе, сок от нар или червена боровинка.
  • Чаша фреш от 8 зърна грозде, 4 ягоди, една слива. Малък сандвич от пълнозърнест хляб, поръсен с рендосано варено яйце и две чери доматчета.
които искали