Съвети, които ще ви помогнат да изгубите коремните мазнини без да гладувате

· 13.09.2018
Не е нужно да се подлагате на екстремни диети. Пийте много вода, изключете газираните напитки и ограничете консумацията на алкохола. Това със сигурност ще ви помогне

Вероятно си мислите, че загубата на коремните мазнини без да гладувате, е невъзможна. Очевидно има много екстремни диети, които обещават този резултат, но те могат да бъдат вредни. Съществуват и много ограничителни диети, които не могат да се следват повече от месец, нали така?

Имайки предвид това, със сигурност вече знаете, че идеалното нещо, което трябва да направите, е да намерите здравословни стратегии за отслабване. Може обаче да не знаете откъде да започнете.

Така че, продължавайте да четете, за да научите за някои съвети, които ще ви помогнат да изгубите коремните мазнини, без да гладувате.

Всички те са лесни, практични и по-голямата част от тях включват промяна на навиците ви до по-здравословни, препоръчани от диетолозите варианти.

Яжте закуска всеки ден

полезна закуска

Първата стъпка, за да се отървете от коремните мазнини без да гладувате, е да започнете да си правите закуска. Много хора обаче я пропускат, защото мислят, че това ще им помогне да се отърват от няколко килограма много по-бързо.

Ако мислите, че прескачането на закуската ще ви помогне, помислете отново. Истината е, че закуската осигурява хранителни вещества и ви помага да контролирате апетита си през целия ден.

Това първо ястие дава на тялото енергията, от която се нуждае. С нея ще можете да извършвате ежедневните си дейности, без да се чувствате уморени по обяд. Освен това е по-малко вероятно да бъдете изкушени да ядете нездравословни или висококалорични храни.

Някои добри варианти за закуска са:

  • 250 мл. обикновено кисело мляко с 2 супени лъжици овесена каша и 1 ябълка
  • 2 бъркани яйца с 2 парчета шунка и зелен чай
  • 1 парче пълнозърнест хляб с 2 супени лъжици извара и 1 банан

Пригответе здравословни снаксове

Друг съвет за загуба на коремните мазнини без да гладувате, е да сте готови да се борите с глада. Можете да го направите, като приготвите здравословни снаксове предварително.

По този начин можете да избегнете склонност към преяждане или да бъдете изкушени да ядете сладкиши или нездравословна храна. В допълнение това ще ви позволи да изберете много здравословни и евтини варианти, вместо нездравословна храна.

яжте повече орехи, за да да изгубите коремните мазнини без да гладувате

Някои полезни варианти са:

  • Сушени плодове и ядки (3 ореха + 2 бадема + 5 осолени фъстъка)
  • 5 бейби моркова + 2 супени лъжици хумус
  • 1 парче нискомаслено сирене + 2 средни големи гуава
  • 1 средно голямо парче диня с лимон и сол

Изберете комплексни въглехидрати

Има някакво погрешно схващане, че всички въглехидрати трябва да бъдат изключени от вашата диета, ако искате да губите коремните мазнини. Организмът ви обаче се нуждае от тази група храни заради енергията, фибрите и други хранителни вещества, които съдържат.

Тайната е изборът на комплексни въглехидрати. Можете да ги получите от бобовите растения и целите зърна. Някои добри примери за комплексни въглехидрати са:

  • Овес
  • Бобови продукти
  • Киноа
  • Кафяв ориз
  • Леща

Тези видове въглехидрати ви дават енергия, която ще се превърне в глюкоза, без да ви навреди. Трябва да ги включите в основните ястия (закуска, обяд и вечеря).

От друга страна трябва да избягвате въглехидрати като бял хляб и ориз, консервиран боб и хляб, приготвен с рафинирано брашно.

Ето някои полезни варианта:

  • 1 парче пълнозърнест пшеничен хляб с 1 парче нискомаслено сирене
  • 1 средно голямо парче домашно приготвена вегетарианска пълнозърнеста пица
  • киноа, приготвена с канела и мед

Внимавайте какво пиете

пийте основно вода, за да да изгубите коремните мазнини без да гладувате

Хората обикновено съветват да пиете достатъчно течности, за да изгубите коремните мазнини без да гладувате. Не всички напитки обаче са полезни.

В идеалния случай трябва да изберете напитки с малко или никакви калории. За предпочитане е да пиете само:

  • Натурална вода
  • Нискомаслено мляко
  • Малки порции натурални плодови сокове
  • Малки порции натурални зеленчукови сокове
  • Чайове и отвари (стига да не добавяте подсладители)

Ето няколко напитки, които трябва да избягвате:

  • Газирани напитки
  • Закупени от магазина сокове
  • Кофеинови напитки

Ако обичате и ходите на партита всяка седмица трябва да обърнете специално внимание на това, което пиете. Може лесно да консумирате много алкохол. В допълнение към увреждането на вътрешните органи, алкохолът съдържа много калории.

Алтернативата в този случай, е да ограничите приема на алкохол до две напитки на седмица. Въпреки това винаги е по-добре да пиете сокове или минерална вода.