Какво да ядем при стомашни болки

Ябълковото пюре е един вариант за облекчаване на проблема. То съдържа пектин, който намалява чревното възпаление

Появата на стомашни болки е много чест симптом. Те може да се развият от затруднено храносмилане или може да бъдат причинени от лоши навици.

В няколко случаи това се дължи на хронични възпалителни заболявания. Това може да бъде и промяна в нервната система, която идва от стрес и безпокойство.

Този проблем се характеризира с усещане за възпаление в коремната област. Това почти винаги е придружено от газове, киселини и други симптоми на стомашно разстройство.

Като се има предвид, че това може дори да се дължи на хранителна непоносимост, може да възникне със запек и диария. Консумацията на храни, които не са полезни или големите количества храна увеличават повторението и интензивността им.

Има обаче някои храни, които помагат да контролирате този проблем и свързаните с него симптоми.

В тази статия искаме да споделим най-добрите с вас.

Банани

банани

Бананите съдържат натурални фибри и противовъзпалителни съединения. Те допринасят за намаляване на стомашните болки, свързани с храносмилателни затруднения.

Консумацията им намалява киселинността в стомашно-чревния тракт. В допълнение те насърчават растежа на здрави бактерии в червата.

Те имат високи нива на калий. Това е необходимо за регулиране на електролитите в тялото след повръщане или диария.

Също така те са богати на натурална захар. Вместо да засегнат глюкозата те увеличават енергийните нива и чувството за ситост.

Ориз

Оризът е богат на нишесте и натурални фибри, които защитават стомашната лигавица. Те предпазват от прекомерни стомашни сокове.

Това помага на храносмилателните процеси. Освен това има интересен успокояващ ефект върху появата на стомашни болки и възпаление.

Предимството е, че не отнема прекалено дълго време, за да се усвои. Също така, той не причинява киселинен рефлукс или дисбаланс на рН в стомаха.

Ябълково пюре

ябълково пюре

Вкусното ябълково пюре е бързо решение за облекчаване на стомашните болки. То действа, ако болката е предизвикана от гастрит, лошо храносмилане и диария.

Тази храна е богата на фибри, антиоксиданти и есенциални хранителни вещества. Те насърчават храносмилането, за да се отървете от отпадъците.

То има висока концентрация на пектин, натурални фибри. Това намалява чревното възпаление и насърчава движенията на червата, които лекуват запек.

Също така съдържа голям брой есенциални елементи. Те помагат да контролирате електролитния дисбаланс, когато сте дехидратирани чрез повръщане или диария.

Зеленчукова супа

Зеленчуковата супа е отлична хранителна опция, когато имате проблеми с храносмилането. Тя наистина помага с възникналите стомашни болки и обезводняване.

Течността, солта и хранителните вещества от зеленчуците помагат на тялото да бъде хидратирано. В същото време тя минимизира стомашното дразнене.

Това е така, защото не съдържа големи количества мазнини. Тази супа е много лесно смилаема и не предизвиква нежелани ефекти.

Билков чай

чай

Билковият чай без кофеин намалява възпалението на стомаха. Той също така насърчава отстраняването на остатъците, съхранявани в червата. Един такъв чай е от лайка.

Тези чайове са с ниско съдържание на калории и са богати на антиоксиданти. Те са полезни за лечение на стомашната киселина. Те също така са добри за предотвратяване на киселинен рефлукс.

Освен това те имат антиспазматични и аналгетични свойства. Чайовете помагат за намаляване на силните стомашни болки, причинена както от болка, така и от лошо храносмилане.

Кокосова вода

Органичната кокосова вода е чудесно решение за облекчаване на храносмилателния дискомфорт и болка. Тази напитка е богата на много важни хранителни вещества като витамин С и калий. Те са необходими за противодействие на ефектите от дехидратацията.

Тя има много малко калории и е богата на натурални фибри. Те увеличават движенията на червата, за да се предотврати възпаление и запек.

Това е добро лечебно средство против диария. Това е така, защото нейните естествени електролити предотвратяват дисбалансите на минералните соли.

Джинджифил

чай от джинджифил

Този корен е известен по целия свят с храносмилателните си и противовъзпалителни свойства. Джинджифилът е чудесно решение за всякакъв вид болка.

Неговото активно съединение джинджерол не само му придава уникален пикантен вкус. Той също така предпазва стомаха и контролира основните му проблеми.

Добавянето му към смутита, супи и други рецепти е добър начин да се възползвате от неговите качества. Това ще ви позволи да оптимизирате здравето на стомаха.

Натурално кисело мляко

Трябва също да ядете натурално кисело мляко, което е богато на пробиотици. Това е добър начин за борба и предотвратяване на стомашната болка.

Тази храна стимулира растежа на полезните бактерии в червата. Той също така намалява дисбаланса в нивото рН на стомаха.

Укрепва имунната система и помага да се борите с вредните бактерии и паразити.

Имайте предвид всички тези храни, ако страдате от стомашни болки. Яжте ги, за да контролирате симптомите. Ако болката продължи, говорете с личния лекар, за да получите добра диагноза и лечение.

които искали