Този прочистващ тридневен план ще намали талията

· 15.12.2017
Най-важно е да се научите да не преяждате и да оставате леко гладни след всяко ястие

Да намалите талията не е лесно или бързо, тъй като тя има тенденция да бъде много упорита част на тялото за много хора.

Въпреки това, в повечето случаи можете да предотвратите натрупването на тегло в тази конкретна област. Просто трябва да промените навиците си.

В тази статия ще видите как можете да намалите талията си с този прочистващ тридневен план, който също ще ви помогне да се отървете от токсините.

Можете ли да намалите талията си след три дни?

обиколката на талията е важна не само за красотата, но и за здравето

След като прочетат заглавието на тази статия, много хора ще помислят, че става въпрос за някаква фалшива и нездравословна диета чудо.

Това обаче, което предлагаме тук, е здравословна, съзнателна и балансирана диета, която заедно с някои съвети може да ви помогне да отслабнете бързо.

Ако решите да разширите този план за прочистване или да спазите някои от неговите насоки, вашето здраве ще ви благодари. Освен това ще можете да продължите постепенно да ставате по-слаби.

Ключовете към успеха

Ключовете за успех с този план за отслабване на талията са както следва:

  • Най-важни са количествата, които варират за всеки човек. Трябва да избягвате да преяждате и да се научите как да спрете да ядете, когато вече не сте гладни и сте 80% сити.
  • Също така, десертът е най-опасният, тъй като често сме склонни да избираме нещо сладко, което обикновено най-много ни кара да напълняваме и се натрупва върху талията.
  • Много хора се чувстват подути след всяко хранене, защото не дъвчат достатъчно храната си. Трябва да дъвчете всяка хапка добре, докато стане почти течна.
  • Вечерята трябва да е рано, за предпочитане ранна вечер. Ако все още сте гладни няколко часа по-късно, изберете лека закуска, която е подходяща за храносмилането ви: чаша зеленчуково мляко, киви, шепа ядки и т.н. Тази част е от съществено значение и с този прост навик ще забележите голямо подобрение.
  • Ако имате храносмилателни нарушения, трябва да посетите лекар, за да можете да намалите възможните алергии като хранителни алергии или нервни заболявания, които причиняват хронично възпаление на червата.

Закуска

талията може да бъде намалена с питателна закуска

Закуската през тези три дни трябва да бъде здравословна и питателна, която е богата на сурова храна, фибри, добри мазнини и растителни протеини.

Тази комбинация ще ви помогне да се чувствате удовлетворени и изпълнени с жизненост, като същевременно ви помага да отслабвате.

За начало, пригответе смути.

Съставки

  • 1 узряло киви
  • 1 парче пресен ананас (или може да използвате 2 зрели сливи или ябълка)
  • ½ авокадо
  • Стрък от прясна целина, с отстранени стъбла, само листата
  • 1 супена лъжица семена от чиа, накиснати през нощта във вода (10 гр.)
  • 15 бадеми или лешници, сурови или изпечени
  • Щипка смлян джинджифил
  • 1 супена лъжица (15 гр.) екстра върджин кокосово масло
  • 1 чаена лъжичка (5 гр.) смляна куркума
  • Малко стевия (по избор)

Приготовление

  • Освен горепосочените съставки, добавете малко вода или зеленчукова напитка, за да улесните смесването.
  • Поставете всичко в блендер и смесете, докато получите гладка текстура.
  • След това вземете доста количество от шейка, който можете да консумирате сутрин.

Обед и вечеря

вечерята е важна за талията

Обедът и вечерята трябва да се основават на две порции:

  • Порция суров или варен зеленчук: супа, салата, салати, зеленчуци и др.
  • Порция протеини: месо, риба, яйце, зеленчуци, авокадо, сирене, ядки.

За обед се препоръчва да наблегнете на суровите зеленчуци и протеини, докато вечер е по-добре да се спрете на варени зеленчуци и някои чисти протеини.

  • Трябва да консумирате качествени въглехидрати в малки количества, за предпочитане по обяд: кафяв ориз, киноа, просо, амарант, лимец, зърнени култури, картофи, сладки картофи, маниока и др.
  • Избягвайте десерти по време на тези 3 дни от диетата.
  • Между ястията можете да ядете ядки, домашно приготвени сокове, зеленчуци, растително мляко, банани и др.

Упражнения и разтягане

И накрая, важно е да ходите достатъчно през деня през тези три дни и да правите упражнения със средна интензивност за половин час на ден.

Този тип спорт, който съчетава скокове, клякания, натискане и изтичане, е отличен за увеличаване на метаболизма и изгаряне на мазнините, особено около талията.